LittleBigPlanet 2: Sackboy jako B.J. Blazkowicz [WIDEO]
Osoby biorące udział w testach LittleBigPlanet 2 to zdolni goście - i udowadniają, że nie bez powodu otrzymali dostęp do bety. W sieci pojawił się filmik z edytora nadchodzącej produkcji studia Media Molecule, a dokładniej ze stworzonej w nim nowej wersji... pierwszego Wolfensteina.
B.J. Blazkowicz w LittleBigPlanet 2:
Tymczasem abonenci usługi PlayStation Plus wkrótce będą mieli szanse samemu sprawdzić możliwości edytora gry. Sony poinformowało, że rozesłało niektórym posiadaczom płatnego konta w PlayStation Network zaproszenia do bety. Ponadto wszyscy subskrybenci PS Plus mogą za darmo pobrać Sacbkoy’s Prehistoric Move – swoisty spin-off LittleBigPlanet 2.
Czytaj dalej
25 odpowiedzi do “LittleBigPlanet 2: Sackboy jako B.J. Blazkowicz [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Pierszy1!1!! 😉 |No ciekawie, ciekawie! Wygląda na to, że ostatnio kwitnie moda na „mejkery” gier. I dobrze. LBP 2 zapowiada się IMO naprawdę super!
Na to nie da się patrzeć 😛 Totalny mętlik w głowie się robi!
To jest horror. On to przechodził z zabiciem 😀
Heh ciekawe ale co do się z tymi ścianami dzieje 0.o ?
Ciekawy sposób na symulację raytracingu 😉
Mogę się zalogować na stronę beta.lbp.me i dodałem ten poziom do kolejki, ale kodu do bety nie otrzymałem !
Widać, że gościu, który tworzył ten poziom miał nierówno pod sufitem. Ściany wyglądają ohydnie, a odgłosy to jakieś jęki starego dziada.
LOL! I tyle na ten temat 😀
edytor w tej grze jak widać na powyższym filmiku będzie genialny, problem w tym, że ja kupuje grę żeby w nią grać, a nie żeby tworzyć następną.
fajne to cacko|ps strona nawet spoko
Podziwiam że się komuś chciało i doceniam ale wyszło beznadziejnie. Nic prawie nie widać i dostaje się oczopląsu jak się na to patrzy.
widać że się człowiek stara, szkoda, że silnik gry nawet na wolfensteina za bardzo nie pozwala
Może jeszcze się rozkręci, przecież to dopiero beta.BTW:I tak oryginał lepszy ;P.
Ludzie! Przecież on to specjalnie zrobił ściany w ten sposób! To jest ray-tracing o niskiej rozdzielczości, a Sackboy się nie rusza.|Ale żeby takie dźwięki nagrać to musiał się czegoś nawdychać 😉
Super! 🙂
Sackenstein ^^ bez komentarza.
@lukaszsa Zgadzam się.
@Sergi – Ludziu:) my o tym wiemy ale piszemy nasze zdanie na temat tego jak to wyszło a wyszło słabo(oczywiście zdajemy sobie sprawę że to wczesna wersja).
dziwne to
@Sergi: co z tego że on to specjalnie tak zrobił, skoro wygląda gorzej niż oryginał?
@lukasza – Wiem, że wiesz, pisałem akurat do innych 😉 |@Miver – Żeby pokazać jak skomplikowane instrukcje da się pisać. Złożyć labirynt w edytorze to żaden problem, niech go silnik renderuje. Ale napisać samemu, na konsoli ray-traycing to już nie lada wyczyn.
niezłe możliwości
Może teraz Coda zrobią t LBP2
Nowy CoD ma godnego przeciwnika ;P
ludzie, koleś jest genialny