LittleBigPlanet 2: Twórcy gier mogą iść na emeryturę, zastąpią ich… gracze [WIDEO]
LittleBigPlanet 2 będzie wielkie. WIELKIE! Jeśli jeszcze w to nie uwierzyłeś, musisz zobaczyć, jak przy użyciu edytora zawartego w tej grze (a dokładniej - w jej wersji beta), odtworzono inną grę na PS3, kultowe Flower. Bynajmniej nie jest to platformówka...
Flower – dla posiadaczy PS3 tytuł kultowy – to… symulator kwaitowych płatków. Wygląda mniej więcej tak:
LittleBigPlanet 2 to teoretycznie platformówka o przygodach szmacianki (dowolnej płci), której to platformówce towarzyszy edytor, w tej części pozwalający stworzyć, jak się okazuje, niemal dowolną inną grę. A jeśli dowolną inną grę, to także Flower.§ Zobaczcie:
I bonus – FPS w Wietnamie, też z LittleBigPlanet 2:
PS Na co komu twórcy gier…? 🙂
Czytaj dalej
-
Kolejna chińska gra cieszy się astronomicznym zainteresowaniem. Na Where Winds...
-
Ruszyła sprzedaż limitowanego czteroksięgu „Gier, które trzeba znać”. 500...
-
Nawoływania do bojkotu nie przeszkodziły Ghost of Yotei. Gra Sucker Punch...
-
Z zamku Trosky do Kaer Morhen. Jeden z twórców Kingdom Come: Deliverance...
19 odpowiedzi do “LittleBigPlanet 2: Twórcy gier mogą iść na emeryturę, zastąpią ich… gracze [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

LittleBigPlanet 2 będzie wielkie. WIELKIE! Jeśli jeszcze w to nie uwierzyłeś, musisz zobaczyć, jak przy użyciu edytora zawartego w tej grze (a dokładniej – w jej wersji beta), odtworzono inną grę na PS3, kultowe Flower. Bynajmniej nie jest to platformówka…
Ładnie, jeżeli rzeczywiście tak będzie wyglądało LBP2 i jeżeli rzeczywiście będzie pełno poziomów(modów) robionych przez graczy, to będzie można kupić tą grę i zastąpić nią wszystkie inne ;D
No i dzięki takiemu edytorowi LBP2 znacznie zostanie przedłużona żywotność gry już to widzę miesiąc po premierze a pojawią się ciekawe mody w końcu kto jak nie gracze może stworzyć dobrą grę
Zobaczymy 😛 Jeszcze jedynki nie mam.
Gości z Sony nie kłamali – w LBP2 rzeczywiście można wszystko 😀 |BTW – Wyobraźcie sobie Flower przy użyciu Move i w 3D 😀
A mnie to jakoś nie przekonuje do siebie. Widywałem darmowe flash’ówki z większa grywalnością. No ale nie w każdy gust da się trafić.Jeśli ktoś lubi tworzyć to pewnie dla niego raj, ale dla mnie np. granie w takiego „FPS’a”, wydaje mi się mniej emocjonujące niż hity z pegazusa.
@Miver rozumiem Cię. ale spójż na to tak że to jest tylko przykład możliwości edytora LBP2. Samemu zrobisz tak jak będziesz chciał.
@Miver – Akurat pegazus był świetny 🙂 Obejrzyj sobie na YT, jakie ludzie tworzą gry w LBP 2, np. Planetary Tank czy Mirror’s Edge, może to Cię bardziej przekona, bo gra ma naprawdę ogromny potencjał.
Ja się pytam: JAK
Chyba macie literówkę:|”kwaitowych” zamiast „kwiatowych”.
mocne
zaje*iste (nic innego mi nie przyszło do głowy ;p)
Oto przyczyna dlaczego chce kupić PS3
Miver ma racje. Ale widać, ze ta gra powstaje z mysla o tworzeniu i udostepnianiu, nie graniu. Tak jak klocki lego.
Sam Flower w sobie to coś naprawdę zaskakującego bardzo pozytywnie, a dla odmiany możliwości LBP2 zapowiadają małą rewolucję w świecie gier 🙂 .
PS. Patrząc na przykład LBP1 aż strach pomyśleć co będzie w stanie zrobić z tego community ;p .
brutalna prawda jest taka że 95% community stworzy jakieś proste mapki do przedefiniowanych rodzajów gier + jakieś tam falicznokształtne mapy , prawdziwy potencjał tej gry wykorzysta bardzo niewielka liczba ludzi , reszta przejdzie domyślne mapki i na tym skończy się przygoda , tak jest z każdą grą tego typu – najpierw ochy i achy nad możliwościami a później walnięcie ryjem w twardą ścianę własnych możliwości/chęci/czasu
@bart-2pl – Widać jakie masz pojęcie o LBP. Wiesz ile świetnych leveli powstało do pierwszego LBP? Wybierając tylko te poważne (bez fallicznych i prymitywnych) miałbyś grania na lata. LBP2 na 100% to jeszcze przebije i to wielokrotnie.
Piękno kryje się w prostocie 🙂 |Pomysł prosty, ale wykonanie cudowne. Nie wiedziałam, że istnieje taka cudownie piękna gra. Flower to mistrzostwo :DNo to teraz ludzie będą mogli zaszaleć, ale mistrzami są nadal profesjonaliści. Myślę jednak, że tworzenie gier domeną profesjonalistów już długo nie będzie, a zapaleńcy są i to nie tylko w świecie gier i to jest najlepsze ;D