Lord of Uberdark: Trochę Minecrafta, trochę Okami [WIDEO]
![Lord of Uberdark: Trochę Minecrafta, trochę Okami [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/9e2c12a3-ccba-4896-9514-dacfd08f6fa7.jpeg)
Żeby zasłużyć na miano "interesujące klona Minecrafta" trzeba się trochę napracować - przede wszystkim zaś zrobić coś, czego nie było w oryginale. Aaron Bishop postanowił stworzyć grę, w której kształtowanie terenu wyglądać będzie bardziej naturalnie, niż rzeźbienie w klockach LEGO i z tym zamysłem zaczął pracować nad Lord of Uberdark.
Na razie jest to jeszcze wersja pre-alpha i ciężko nazwać ją 'grywalną’, niemniej jednak charakterystyczny styl grafiki (przypominający bardzo Okami) zapowiada coś, co może okazać się naprawdę interesujące.
Mam tylko nadzieję, że Bishop zmieni tę nazwę, bo to jakiś koszmar jest.
Czytaj dalej
-
CD-Projekt RED: 10 lat Wiedźmina 3. Przeżyjmy to jeszcze raz
-
Nintendo domaga się 4,5 miliona dolarów odszkodowania od moderatora Reddita....
-
Netflix zaprezentował nowy zwiastun 4. sezonu „Wiedźmina”. Premiera już...
-
Cliff Bleszinski pobłogosławił fanowski remaster pierwszego Unreala. „Młodsi gracze...
34 odpowiedzi do “Lord of Uberdark: Trochę Minecrafta, trochę Okami [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Żeby zasłużyć na miano „interesujące klona Minecrafta” trzeba się trochę napracować – przede wszystkim zaś zrobić coś, czego nie było w oryginale. Aaron Bishop postanowił stworzyć grę, w której kształtowanie terenu wyglądać będzie bardziej naturalnie, niż rzeźbienie w klockach LEGO i z tym zamysłem zaczął pracę nad Lord of Uberdark.
Gra zapowiada się ciekawie. Trzeba tylko poczekać, aż się trochę rozwinie.
Wygląda dosyć ciekawie, ale jednocześnie „topornie” – w szczególności „bodowanie” o ile na tym etapie można tak to nazwać. Tworzenie w Minecrafcie, czy Terrarii jest proste i przyjemne – w końcu tam tylko łączysz ze sobą klocki. No cóż… zobaczymy co wyjdzie w praniu.
Pomyślcie ile ta gra oferuje nam możliwości czemu już minecraft by nie podołał. Wyobraźnia będzie jedynym ograniczeniem 🙂
budowanie przypomina troche jak równanie terenu w simsach
Gra może być zarąbista o ile zmieni się system budowania
No i można by było zbudować Vergen ;d
No, gra mi się podoba ( jak Minecraft), ale koszmarny jest ten system budowania, no i ta nazwa 😛 . Dobrze że to dobiero pre-alpha jest 😀
niech dadzą większe pole widzenia ( mało na górę ,dól i na boki widać….zmienia trochę budowanie..i minecraft leży i kwiczy wąchając kwiatki od dołu !
chmmm pierwsza minuta- gra| o krecie 😛
Wow! Znacznie większe możliwości od minecrafta! Ta gra może być doskonała.
kiepska fizyka lawy….a właściwie jej brak
Przecież to jest Pre Alpha
Przecież to jest dopiero Pre Alpha*
Niektórzy by już ocenę wystawili pokazowi najbardziej podstawowej mechaniki…
yyy… zarąbiste?
System budowania jest ciekawy i przypomina trochę edytor map z gier. Ciekawe kiedy premiera w miarę grywalnej wersji ( oby gra była na steam )…
Kurde czemu takie pieprzone Activision czy inny duży wydawca nie może wesprzeć gier takich jak |Lord of Uberdark. Na szczęście Bungie ma stworzyć projekt wspomagający niezależnych twórców, oby oni coś pomogli.|Naprawdę życzę tej grze dużego sukcesu, bo Minecraft ostatnio mało wprowadza. Co miesiąc powinno się pojawiać w Minecrafcie z przynajmniej 5 nowych mobów/postaci, 1-3 urządzeń na miarę Pistonów, 10 nowych narzędzi/przedmiotów i 2 innowacje podobne do pogody czy zmieniające gameplay.
@burakgalazka wiesz ile to by było roboty, tyle co miesiąc w minecrafcie wprowadzać? Wyobraź sobie, że minecrafta nie tworzyło nawet kilkunastu ludzi. Ty byś chciał czegoś, co zrobiłaby grupa kilkuset kolesi. Jak taki „geniósz” jesteś, to pisz mody na nowe moby i przedmioty, a nie chcesz, żeby ktoś to odwalał za ciebie. Pomyśl w skali roku. Dla ciebie to minimum 60 mobów lub postaci, minimum 12 nowych urządzeń, ponad 120 narzędzi lub przedmiotów. Gracze by się w tym wszystkim pogubili, nieprawdaż?
ciekawy pomysł 🙂
O kurde! Zakochałem się w tej grze! Oby szybko była do kupienia.
Strasznie podobne do takiej gry(zapomnialem tytulu) z widokiem pierwszosobowym gdzie gracze walczyli na skrawku terenu i mogli dowolnie deformowac teren. Powiem wrecz ze baaardzo podobne tylko troche bardziej rozwiniete.
ten film ma już 3 tygodnie…
Jest jakaś strona z opisem tej gry, premiery itp.? Wpisałem w google nazwę gry i wszędzie są te same artykuły…
@moniek007 – ale my tu mówimy do premiery – czyli 4 miechy.|I pisałem przez pryzmat że MOJANG „wreszcie” wprowadzi tryb RPG, co będzie usprawiedliwiać tyle przedmiotów i zmian. |Ale tego nie napisałem, więc słusznie że mnie opieprzasz 😛
bardzo fajnie się prezentuje, budowanie wygląda troche topornie ale na szczęście to jeszcze pre-alpha. Oby było tam jakieś wyzwanie albo zadanie (np. przeżycie) bo jeśli jedynym ograniczeniem będzie nasza wyobraźnia to troszeczke kiepsko bo w gmod tak jest no i zbytnio nie ma co robić a wielkich projektów nie chce się tam robić bo to monotonna praca.
Niech to nie wychodzi 🙁 Znowu stracę parę miesięcy z życia.|A jak już ma wyjść, to niech nie robią tego w Javie i zapewnią coś na kształt misji i fabuły, bo freeplay na dłuższą metę się nudzi.
To jest SUPER O.O Nie mogę się doczekać finalnej wersji. Jaram się, jaram się 😀 Ale nazwę rzeczywiście mogliby zmienić…
Coś pięknego! Według mnie system budowania jest świetny, ponieważ najpierw można nadać kształt a później zmieniać „tapety”. Jak wyjdzie to zbuduję sobie wielkie drzewo, na nim miasto i będę rzucał śmieciami w poczwary (jak się będzie dało, takie moje prymitywne marzenie).
Podobny system kopania jak w construction destruction
Poczekam na bete, ale już nie mogę się doczekać:D
Cóż – Maniek powinien się czuć zagrożony. Ciekawy i oryginalny project – czekam również na bete i trzymam kciuki 😉
Podobno 10 sierpnia zostanie wydana w miarę grywalna dla jednej osoby wersja, na pewnej stronie można wspomóc twórce i dostać grę.
@brzoln nazwa jest spoko. Lord of Uberdark ta nazwa idealnie miesza lordowskość i uberciemność!|Ta gra jest genialna a nazwa to potwierdza!