Magicka: Wyniki sprzedaży, plany związane z sequelem oraz wersjami na konsole

Frederik Wester, prezes firmy Paradox Interactive, w rozmowie z serwisem Joystiq ujawnił, że Magicka w ciągu pierwszych 24 godzin od premiery znalazła ponad 30 tysięcy nabywców. Tymczasem wydany w połowie kwietnia dodatek Vietnam sprzedał się – jak dotąd – w liczbie ponad 100 tysięcy egzemplarzy.
Sukces tej niezależnej gry oznacza, że prędzej czy później doczekamy się jej sequela. Potwierdził to Wester, który oznajmił, że pełnoprawna kontynuacja jest w planach. Na razie jednak twórcy ze studia Arrowhead chcą skupić się na darmowym rozszerzeniu z trybem PvP, który ma się ukazać w niedalekiej przyszłości. Szef Paradoxu, dodał, że „dwójka” oparta będzie na zupełnie innej technologii niż oryginał (bazujący na silniku XNA Studios). Jak mówi:
[„Jedynka”] Była w dniu premiery pełna błędów. Większość naprawiliśmy w pierwszym tygodniu po debiucie, ale wciąż są pewne problemy z laptopami i innymi rzeczami. To wina silnika, na którym tworzyliśmy grę.
Wester – podobnie jak w wywiadzie dla Kotaku – oznajmił, że chciano by, aby Magicka ukazała się w Xbox Live Arcade. Zaznaczył jednak, że gra pojawi się albo w tej usłudze, albo w ogóle nie trafi na Xboksa 360. A wydanie jej w XBLA nie jest ponoć tak proste, jak się na pierwszy rzut oka wydawało. Większe nadzieje szef Paradoxu wiąże natomiast z PlayStation Network, gdzie nie ma żadnych barier ograniczających niezależnych developerów.
Wester poruszył także kwestię ewentualnego przejęcia Arrowhead Studios przez Paradox Interactive. Choć „na razie” nie ma tego w planach, studio przenosi swoją siedzibę z północy Szwecji do Sztokholmu, aby być bliżej swojego wydawcy.
Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Magicka: Wyniki sprzedaży, plany związane z sequelem oraz wersjami na konsole”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niepozorna, mała gra od studia Arrowhead – Magicka – okazała się bardzo dobrą grą, która odniosła sukces. W jednym z wywiadów szef firmy Paradox Interactive – wydawcy produkcji – ujawnił dane dotyczące jej sprzedaży oraz plany związane z sequelem.
Mam nadzieję, że mimo iż w Magicke przyjemnie się grało, w sequelu będzie mniej bugów.
Raz napisaliście Wesker zamiast Wester zdaje się. 😛 Za dużo Resident Evil? XD
Jejku jej. Po wczorajszym newsie, że gra ma zawitać tylko na X360 zasmuciłem się strasznie. Dzisiaj nadzieja na wersję na PS3 została przywrócona. Magicka jest jedyną grą, dla której pragnę mieć gaming PC. Teraz i ten problem zostanie rozwiązany.
Ilosc bugow w tej grze byla ogromns:-) oby zmieninili sterowanie bo na PC na padzie sie grac nie dalo:-)
@lubro – no jeżeli chcesz czekać do 2012 to proszę bardzo. Ja się bawię już od lutego 🙂
@Demilisz – Wolę poczekać niż nie dostać w ogóle. Z jakiej by strony nie spojrzeć to jest to dla mnie bardzo dobra wiadomość. :>
Na ich miejscu bym nie próbował swoich sił z PSN. Strata czasu, jak ostatnio widać.
wam też ten obrazek przypomina okładke battlefield’a ? xD
@Kawalorn ha chyba właśnie u ciebie jest za dużo Resident Evil bo źle ci się zdaje 😛
@Pyonec wydaje mi się że ona ma przypominać okładke Battlefielda. W końcu i to i to Vietnam 🙂
yy. przeciez ta okladka to plagiat battlefielda : vietnam
@Dolkacz|Magicka : vietnam to parodia bc2 vietnam…
@Elfhelm, nie ma sensu wszczynać kolejnej wojenki.Wystarczy,że psn jest nieczynny od ponad dwóch tygodni, nie musisz nas (uzależnionych od psn 😛 ) dobijać. Mam nadzieję, że wkrótce sytuacja wróci do normy ponieważ ostatnio zdecydowanie preferuję tytuły z cyfrowej dystrybucji.Super Stardust HD, Dead Nation, Fat Princess, M&M Clash of Heroes czy Lara Croft GoL to prawdziwe perełki bijące na głowę wiele”pełnopłatnych,4 godzinnych”pudełkowych hitów. Znam ten tytuł i myślę, że poradziłby sobie na psn czy xbla.
@fergiX O ile się jeszcze nie zorientowałeś kiedy tu się zwraca uwagę na błędy w newsach to je poprawiają. 😛 Epic fail.
@Kawalorn dobra dobra wcale nie taki „epic” ;P
Widzę, że nie jedyny mam skojarzenia z BF.