Manor Lords: Urlop twórcy przyspieszy prace nad portem na Unreal Engine 5
Można więc przebaczyć wszelkie błędy, których ostatnia aktualizacja nie usunęła.
Jak na (prawie) jednoosobowy projekt Manor Lords radzi sobie nadzwyczaj dobrze. 2 miliony sprzedanych kopii można nazwać nawet spektakularnym sukcesem. Nie byłoby tego, gdyby nie solidne fundamenty rozgrywki oraz ciągłe wsparcie szeregiem przeróżnych aktualizacji. Ostatnio impet Manor Lordsów jednak wyhamował.
Wszystko przez prace nad nową wersją gry, o której Grzegorz Styczeń, twórca tytułu, opowiadał na discordowym kanale gry. Oprócz przeprosin na pozostawienie części błędów bez poprawek, ogłosił, że całe siły zostały przerzucone na tworzenie nowej wersji Manor Lords na Unreal Enginie 5.
Co to oznacza dla gry? Przede wszystkim rozwój technologiczny, który sprawi, że tytuł powinien prezentować się znacznie lepiej. Oprócz tego ułatwi to developerom prace nad kolejnymi aktualizacjami, a przede wszystkim nad konsolowym portem gry, który od dawna znajduje się na szycie listy „do zrobienia” przez Slavic Magic.
Na ten moment w Manor Lords zagracie wyłącznie na PC.
PS Zostawcie w spokoju Cuntza!
Czytaj dalej
Beznadziejnie zakochany w Dead Space i BioShocku. W gry wideo gram, odkąd byłem mało rozgarniętym bobasem, i planuję robić to do końca. Wydałem 460 złotych na Diablo IV i do teraz tego żałuję. Jak ktoś chce zagrać w jakiegoś multika na Xboksie, to ja bardzo chętnie.