Marvel 1943: Rise of Hydra – Nowa gra scenarzystki Uncharted znalazła wydawcę
Jednak to, kto będzie odpowiadać za wydawnictwo, może nie spodobać się części graczy.
W marcu tego roku podczas konferencji State of Unreal Skydance Games pod przewodnictwem Amy Hennig zaprezentowało najnowszą grę studia – Marvel 1943: Rise of Hydra. Efektowny zwiastun przedstawiał możliwości najnowszej wersji Unreal Engine 5 oraz uchylał rąbka tajemnicy, co będzie motywem przewodnim produkcji. Niestety w beczce miodu znajdowała się nie łyżka, lecz chochla dziegciu. Skydance nie znalazło wydawcy, który wziąłby projekt pod skrzydła.
Aż do teraz. W specjalnej notce prasowej studio oraz Plaion, należący do niecieszącego się aktualnie dobrą sławą Embracera, ogłosili międzynarodową współpracę, mającą na celu wydawnie Marvel 1943: Rise of Hydra. Nowa kooperacja nie obeszła się oczywiście bez komentarzy najważniejszych ludzi: prezesa Plaionu, Klemensa Kundratitza, oraz wiceprezesa Skydance Games, Juliana Beaka.
Jesteśmy dumni z nawiązania współpracy ze Skydance Games oraz legendą branży, Amy Hennig, na wydanie jednej z najbardziej oczekiwanych gier AAA na rynku. Umowa pomiędzy dwiema ambitnymi, a także niezależnymi firmami jest symbolem misji Plaionu, mającej na celu stanie się globalną siłą w growym wydawnictwie.
Wierzymy, że Plaion jest perfekcyjnym partnerem wydawniczym dla światowej premiery Marvel 1943: Rise of Hydra. W ramach naszej debiutanckiej gry tworzymy oryginalną historię w świecie Marvela reżyserowaną przez Amy Hennig. Jesteśmy zachwyceni z powodu znalezienia światowego wydawcy, który podziela naszą ambitną wizję na nadchodzący projekt.
Współpraca pomiędzy Skydance a niemieckim wydawcą na razie zapowiedziana została na tytuł z uniwersum Marvela. Nie jest wiadome, czy Plaion będzie odpowiadać także za wydawnictwo kolejnego projektu studia, które jest niezapowiedzianą produkcją ze świata Star Wars. Premiera Marvel 1943: Rise of Hydra zaplanowana została na 2025 rok.
Czytaj dalej
Beznadziejnie zakochany w Dead Space i BioShocku. W gry wideo gram, odkąd byłem mało rozgarniętym bobasem, i planuję robić to do końca. Wydałem 460 złotych na Diablo IV i do teraz tego żałuję. Jak ktoś chce zagrać w jakiegoś multika na Xboksie, to ja bardzo chętnie.