Marvel’s Spider-Man 2: Twórcy użyli tylko 10% wszystkich nagrań Venoma
Developerzy z Insomniac Games wiele razy wspominali, jak ważną postacią jest dla nich Venom w Marvel’s Spider-Man 2. A mimo to wykorzystali tylko 10% materiałów.
W ostatnich wynikach finansowych Sony jest wspomniane, jak dobrze sprzedała się konsola PS5 i Marvel’s Spider-Man 2 w wykonaniu Insomniac Games. Ta druga część zdania może też świadczyć, że szanse na stworzenie rozważanego spin-offa poświęconego Venomowi znacząco wzrosły. Pamiętacie też pewnie, że Venom sam w sobie stanowi całkiem ważną postać w najnowszej produkcji z człowiekiem-pająkiem. Dlatego dzisiejsze wieści mogą wydać się zaskakujące.
Bo skoro Venom jest nie tylko tak istotny, ale również tak ikoniczny w całej serii, to chyba chcielibyśmy go zobaczyć jak najwięcej? Oczywiście wiadomo – co za dużo, to dalej niezdrowo, jednak według aktora głosowego wcielającego się w Venoma w Marvel’s Spider-Manie 2, Tony’ego Todda, developerzy w grze wykorzystali zaledwie 10% wszystkich wykonanych nagrań. Donosi o tym na Twitterze Evan Filarca, który usłyszał tę informację na panelu z Toddem na wydarzeniu FAN EXPO w San Francisco.
Jednocześnie Filarca sugeruje, że więcej materiałów głosowych Venoma twórcy mogli chcieć „zachomikować” na przyszłość. Należy też zadać sobie pytanie: czy w takim wypadku mogłoby chodzić o następną odsłonę gry, jakieś DLC, czy może właśnie Venomowy spin-off. Albo – w najgorszym możliwym przypadku – nie chodziło o nic, a wycięte materiały pozostaną tajemnicą, która nigdy nie ujrzy światła dziennego. Ale oby nie.
Czytaj dalej
Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.