Mass Effect 3: Earth – płatne DLC z mapami na Ziemi i nowymi klasami postaci?

W poście na forum Reddit użytkownik o pseudonimie derptemp6698 stwierdził, że już wkrótce ukaże się dodatek o nazwie Earth. Co prawda nie podał źródła swoich informacji, ale wcześniej to on jako pierwszy opublikował szczegóły niezapowiedzianego wówczas rozszerzenia Rebellion.
Co więc znajdziemy w Earth? Zgodnie z nazwą, DLC ma koncentrować się na Ziemi. Dodatek przyniesie więc ze sobą trzy mapy do trybu kooperacji osadzone w trzech ziemskich miastach – Rio, Vancouver i Londyn. Do tego dojdą trzy bronie – strzelba Piranha, pistolet Acolyte oraz lekki karabin maszynowy Typhoon.
Najważniejszym elementem rozszerzenia ma być jednak sześć nowych klas postaci przeznaczonych dla ludzi – Destroyer, Paladin, Demolisher, Slayer, Shadow i Fury. I tu pojawia się problem – zazwyczaj BioWare obracało się wokół znanych typów bohaterów (szpieg, strażnik, itd.), a powyższe są całkowicie nowymi. Są dwie możliwości – informacje o DLC okażą się wkrótce nieprawdziwe lub… dodatek będzie na tyle duży i wprowadzi tak dużo nowości, że uzasadni to jego płatny charakter. Podejrzewam, że druga opcja jest bardziej prawdopodobna.
Derptemp6698 ujawnił też co nieco o planowanym dodatku Extended Cut, które ma dodać bonusowe sceny do zakończenia Mass Effecta 3. Nowe fragmenty mają w znacznie większym stopniu pokazać, jaki wpływ na losy galaktyki miały wybory podejmowane przez Sheparda.
Czytaj dalej
-
Filmowa adaptacja Watch Dogs nie będzie bezpośrednim nawiązaniem do gier. „Nie...
-
Nowy Painkiller zaoferuje tryb roguelike. Anshar Studios prezentuje kolejny...
-
Avatar: Frontiers of Pandora otrzyma dodatek nawiązujący do nadchodzącego filmu....
-
Yakuza Kiwami 3 zapowiedziana, a z nią zupełnie nowy spin-off. RGG...
38 odpowiedzi do “Mass Effect 3: Earth – płatne DLC z mapami na Ziemi i nowymi klasami postaci?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Kolejne DLC do Mass Effecta 3 w drodze? Na to wygląda – w sieci pojawiły się niepotwierdzone informacje o multiplayerowym dodatku Earth. Z jego opisu wynika, że może to być rozszerzenie płatne.
Czyli nastąpi podzielenie aktualnej, nie tak dużej społeczności sieciowej, na tą z dodatkiem i tą bez…
Jeśli tak zrobią to i tak da radę odblokować te nowe postacie, w końcu ci co nie kupili dodatku i tak muszą grać z tymi co ten dodatek mają, w innym wypadku by to sensu nie miało. A co do singla, to niech w końcu poprawią to zakończenie a nie się bawią w jakieś płatne DLC!!!
A świstak siedzi i zawija
Mnie się wydaje ,ze ten DLC będzie darmowy jednak. Dlaczego tak sadze? Gdyż kiedyś próbowałem się połączyć z kolegą który nie wiedział ,ze wyszło coś takiego jak DLC ”Resurgance”. Dopóki nie pobrał owej zawartości nie mogliśmy się połączyć. Myślę ,ze udostępnienie tylko jednej części graczy(tym którzy zapłacili) dodatku spowoduje nie liche problemy i hejt wśród społeczności graczy. No chyba ,ze DLC Earth nie było umieszczone na płycie z grą i ten fakt otwiera pewne furtki.
Nie kupuję gry by płacić za jakieś głupie dodatki. Obejdę się bez…
„nowe klasy” to równie dobrze mogą być stare klasy z nowymi umiejętnościami (Paladin = Soldier), na innych portalach nie ma też wzmianki o płaceniu za to DLC, skąd pochodzi ta informacja?
@Naseilen ta informacja pochodzi stąd |http:www.reddit.com/r/masseffect/comments/usv0c/multiplayer_dlc_leak_round_2_going_to_believe_me/
@masterxxx – oryginalną treść znam od wczoraj, pytam się tylko skąd wniosek (źródło), że DLC może być płatne.
Ja słyszałem że wszystkie DLC do multi będą darmowe…
Podział społeczności i map w takiej grze to gwóźć do trumny. Podobno miały być płatne DLC do multi i chyba do singla. Coś mi się jednak wydaje ze BW/EA nie chcą ryzykować z fanami przed wydaniem DLC kończącego bo może się to bardziej odbić na ich następnej grze w jakimkolwiek uniwersum.
@Wcogram – tu nie chodzi o ryzyko. Oni i tak zarabiają i to znacznie więcej niż gdyby owe DLC były płatne. Wielu graczy po prostu nie chce tracić czasu na zabawy na zbieranie kasy w grze by odblokowywać nowości. Sięgają wówczas po płatne punkty i machina się kręci. Nadal jest to losowe ale za punkty „pieniężne” jednak częstotliwość nowości jest znacznie większa.
Po mojemu DLC powinno być darmowe. Po pierwsze BioWare obiecało, że wszystkie DLC do multi będą darmowe. Po drugie utrudniło by to grę tym którzy to DLC kupili. Na mapach na Ziemi mogli by grać tylko z tymi co to DLC kupili, a to znacznie utrudniło by wyszukiwanie gier i samą grę. A przede wszystkim podzieliło by społeczność graczy, więc jeśli to DLC będzie płatne EA/BioWare na tym stracą.
Coś czułem, że szaleństwo darmowych DLC do ME3 z czasem minie (to była kwestia czasu), nie wyobrażam sobie tej serii bez dużej ilości mniejszych lub większych DLC tak samo jak w ME2. Szkoda tylko, że nie które DLC powinny znajdować się w podstawce, a zostały brzydko wykastrowane (ME2- Arrival ME3- Omega)
skończyły się darmówki teraz EA znów zacznie cisnąć na nas kasę
@BluRay2012|Niestety oni dobrze o tym wiedzą ale to raczej działa na takiej zasadzie „um, pogram z kolegą ale on ma dlc więc też musze!!!” tak stało się z Battlefieldem…|Żal mi wszystkich frajerów którzy rzucają się na każde, nawet beznadziejne DLC z kilkoma mapami.
Powiem Wam szczerze że zaczyna mnie to nudzić. DLC są niezłe (większość), ale dla mnie nie stanowią przedłużenia gry i historii. To takie dodawanie na siłę, tak jakby ktoś dał nam niedokończoną książkę, a później dopisywał po 1 nowej stronie co miesiąc. Poznawanie fabuły i fajne uniwersum są ok, ale szczerze wolę jak całość jest spójna i od początku do końca jasna. Takie „dziubdzianie” zaczyna mnie już odpychać. Chyba przejadły mi się te wszystkie DLCki.
Hm… Tylko dlaczego na innych stronach nie ma informacji o tym, że dodatek jest płatny? Czyżby Piotrek znowu pokazywał swoją niekompetencję?
Ogólnie jestem przeciwny jakimkolwiek DLC. Darmowe jeszcze ujdą. Płatne rozwijające fabułą to od biedy jestem jeszcze w stanie zaakceptować (chociaż bardzo tego nie lubię bo uważam, że to dojenie graczy), ale płatne do multi to już na 100% nie kupię.|@olson6897 Co wyście się tak uczepili tej Omegi? Przecież to była zwykła plotka, czy DLC o tej tematyce w ogóle się pojawi jest prawdopodobne, ale to była tylko plotka, no ludzie.
„Derptemp6698 ujawnił też co nieco o planowanym dodatku Extended Cut, które ma dodać bonusowe sceny do zakończenia Mass Effecta 3. Nowe fragmenty mają w znacznie większym stopniu pokazać, jaki wpływ na losy galaktyki miały wybory podejmowane przez Sheparda.”|No to coś nowego… 🙂 |A raczej starego, jak tylko zapowiedzieli to DLC to o tym mówili więc nie wiem po co to po raz kolejny powtarzać 😛 |Skoro Normandia się rozwaliła przez promienie to inne statki na pewno też musiały, nie ma bata cała flota rozwalon
Ostatnio pograłem w końcówkę ponownie i zauważyłem coś mocno śmiesznego, albowiem wystarczy się kawałek cofnąć po tym jak SHepard wstaje i nagle umiera z nie wiadomo jakich przyczyn, mam nadzieję, że to wytłumaczą LOGICZNIE.|@Śledziks|Na pewno takie DLC będzie, sprawa Omegi jest nierozwiązana a w samej rozmowie z Arią aż czuć (podobnie jak w ME2 w rozmowie z Liarą), że będzie opcja „Odbij Omegę”.|Cóż, wątpię aby Extendet Cut zawierało godziny filmików wyjaśniających to gów** w które wrąbało się Bioware.
Cholera… a miało być tak pięknie… darmowe DLC, poprawa zakończenia itp. itd. Osobiście chciałbym aby BW przyjęło teorię indoktrynacji jako tą właściwą. Szkoda iż taka decyzja należy pewnie do jakiejś szychy z EA. Co do DLC to liczę że będą warte choć złotówki. @Darkmen nie za bardzo zrozumiłem o co ci chodzi 😉
Fajnie jak by można było urzywać mocy z multi w singlu
@Darkmen|Jak dla mnie jedynym sensownym wytłumaczeniem dlaczego Normandia rozbija się przez ten promień to to, że posiada moduł identyfikacyjny żniwiarza.
@Darkmen Nie powiedziałem, że na pewno takiego DLC nie będzie, powiedziałem nawet, że jest prawdopodobne, że wyjdzie, ale na razie nic nie zapowiadali. Fakt, czuć że czegoś brakuje tak samo bardzo mocno czuć, że zamieszanie wokół Dark Energy (kurde znowu zapomniałem polskiego tłumaczenia 😀 ) zostanie rozwinięte (przynajmniej mam taką nadzieję bo to bardzo ciekawy motyw).|@BluRay2012 O! O tym nie pomyślałem, bardzo dobre spostrzeżenie!
Ja bym sparafrazował pewne zdanie z powyższego artykułu: „dodatek będzie na tyle mały i wprowadzi tak mało nowości, że według nas, pracowników EA oraz BioWare, w pełni uzasadnia to jego płatny charakter”.
Coś dziwnie brzmią dla mnie te nowe klasy. Wątpię żeby coś takiego wprowadzili i tylko dla jednej rasy. I cholernie szkoda że płatny… nie lubię płatnych DLC…
@BluRay2012|Nie wiadomo czy nadal go mają, nic nam na ten temat w grze nie powiedziano.|Zresztą w takim razie to SHepard powinien przejąć kontrolę nad Normandią (ew. Fala nic nie powinna Normandii zrobić) w Niebieskim zakończeniu bo tam Żniwiarze się nie rozpadają więc zniszczenie Normandii raczej od tego nie zależy.|@Rymcio|To pewnie to samo co z Feniksem (Agentem Cerberusa z DLC), nowe nazwy i moce dla postaci.
@Soaps|Nie wiem czego dokładnie nie rozumiesz ale myślę, że tego z śmiercią SHeparda.Sam spróbuj, dostajesz promieniem od Zwiastuna (zawsze mnie śmieszy to, że żołnierze nam się za plecami respawnują a nasi towarzysze stoją w miejscu 😛 ), potem Shepard wstaje (już ranny), cofnij się trochę w tył. Wystarczy, że postawisz parę kroków za daleko i giniesz z niewiadomych przyczyn (na pewno nie zabijają nas Maruder Shields i trzej Huskieterowie 😉 ).
@Darkmen no i tutaj bardzo dobrze pasuje sen/indoktrynacja. Bo prawie nie mamy kontroli nad snem, tylko go praktycznie oglądamy. A inne wytłumaczenie, to po prostu wyszedłeś za teren gry. W bardzo wielu tytułach stosowane jest takie rozwiązanie, że kiedy wyjdziesz poza jakiś dany obszar, to giniesz. Tu według mnie nie chodzi o brak logiki, ale o to, że to tylko gra. Nigdy chyba nie pojawi się gra, która będzie dopracowana absolutnie we wszystkich aspektach, więc niektóre rzeczy trzeba przyjąć umownie.
Kiedy na przykład nie możemy przebiec w jakieś grze przez kamień wysokości 30cm, to wiemy, że jest tam „niewidzialna ściana” i za tym obszarem po prostu nic nie ma. I w tym momencie nie szukamy jakiegoś logicznego, fabularnego czy innego rozwiązania, bo wiemy, że to tylko gra. Moim zdaniem nie należy analizować każdego, nawet najmniejszego elementu gry, bo w ten sposób można podkopać spójność praktycznie w każdym tytule.
Analizować na 100 procent, to można było różne dzieła na lekcjach języka polskiego w szkole i nawet tam było widać jakie bzdury wychodzą z takiej dogłębnej analizy. 😉
A ja po cichu licze na Jakieś małe DLC o tym co stało się z Shepardem, bo właśnie dzisiaj skończyłem gre, zniszczyłem żniwiarzy i końcówka pokazała, że Shepard żyje.
@Danon666|Nie musisz liczyć na to po cichu. BioWare oficjalnie zapowiedziało, że w wakacje wyjdzie DLC, które rozwija zakończenie tak, żeby miało ono jakiś sens. Miejmy nadzieję, że BW dotrzyma słowa a nie będzie liczył na to, że sprawa przycichnie.
@ajst47|Też mi pasuje ten sen/indoktrynacja tutaj, tym bardziej, że wiele na to wskazuje lecz obawiam się, że ekipa Bioware jest innego zdania 🙁 |Problem w tym, że o wychodzeniu za teren gry możemy mówić jeżeli rzeczywiście daleko odejdziemy a nie parę kroków w tył. Zresztą z tego co pamiętam w innych grach zawsze coś nas zabija (np. Snajper) albo po prostu jest jakaś przepaść której główny heros nie może przeskoczyć (a tu mogli dać np. rozbite MAKO i stosy ciał których nie można ominąć).
A niestety w ME3 po prostu zabija nas… no właśnie co? Nic, bo tam nic nie ma, o wykrwawieniu się SHepa też nie ma mowy bo droga do promienia dłużej mu zajmuje.|Może to i tylko gra ale twórcy znaleźli już dawno rozwiązanie jak sobie z tym poradzić (np. w śnie Sheparda jeżeli wyjdziesz za daleko to on sam wraca na właściwą drogą więc czego by tego nie zrobić pod koniec?).|Problem w tym, że w ME3 bardzo łatwo wytłumaczyć czego Shepard nie przeskoczy przez stertę martwych ciał które mogły by służyć za
przeszkodę bo jest ranny. Zamiast tego rozwalony pojazd i sterta martwych ciał-klonów w zbrojach Ashley z ME1 w 2D leży sobie z boku i na Cytadeli zamiast zablokować tym drogę w tył.|Ja tam ostatnio nie widziałem w żadnym tytule by główny bohater ginął jeżeli wyjdziemy za daleko, po prostu coś nas zatrzymuje i tyle.|Jak dla mnie mimo wszystko to co zrobili jest po prostu głupie niczym z jakiejś prostackiej budżetówki, szkoda bo gra wcale złego poziomu nie trzyma tylko te rozmowy i ostatnie minuty gry :/
@Ajst47|Ale dobra, zostawmy tę nieszczęsną śmierć Sheparda w spokoju, najbardziej chcę dowiedzieć się tych rzeczy:|Czego sny Shepa są podobne do indoktrynacji? (Arrival, posłuchajcie tez co mówi Raknii w ME1)|Czego gdy się budzimy po strzale Zwiastuna widzimy ten błysk z snów oraz słyszymy szepty|Skąd na Cytadeli Iluzja i Anderson?|Gdzie nasi towarzysze, czego zostawili Shepa i skąd się teleportowali na Normandię?|Czego Zwiastun nie dobił Shepa.|To jest dla mnie najdziwniejsze w tym endingu.