10.05.2011
Często komentowane 42 Komentarze

Mass Effect 3: Kolejna porcja informacji

Mass Effect 3: Kolejna porcja informacji
Gracze czekający na Mass Effecta 3 nie mogą narzekać na brak informacji o grze. W najnowszym wydaniu magazynu Official Xbox Magazine pojawił się artykuł z kolejną porcją szczegółów o najnowszej produkcji BioWare’u.

Wszystkie nowe informacje o Mass Effect 3 standardowo w punktach:

  • Shepard będzie mógł teraz skakać i turlać się (najprawdopodobniej między osłonami) oraz strzelać na oślep;
  • w „dwójce” w ostatniej, finałowej misji w zależności od wyborów podjętych grze mogliśmy stracić kilku naszych kompanów (a także samemu zginąć). W Mass Effect 3 pojawi się coś podobnego – w trakcie rozgrywki zbierać będziemy zaufanie innych ras, które jednak będziemy mogli stracić na rzecz… Żniwiarzy;
  • posiadana przez bohatera broń będzie miała trzy miejsca na ulepszenia – zmodyfikować będzie można zasięg, lufę i odrzut;
  • na drodze Sheparda stawać będą głównie jednostki Cerberusa – ciężkie, średnie i lekkie – oraz Żniwiarze, którzy przejęli kontrolę nad innymi istotami;
  • gracz będzie mógł zdobyć specjalny „okular” – taki sam jak nosi Garrus. Dzięki niemu będziemy mogli, nawet gdy nie będziemy posługiwać się snajperką, znacznie przybliżyć widok na cel, co pozwoli strzelić w konkretną część zbroi wroga;
  • na targach E3 BioWare ujawni coś „wielkiego” – sporo nowych informacji o rozgrywce i kolejnych towarzyszy.
  • 42 odpowiedzi do “Mass Effect 3: Kolejna porcja informacji”

    1. Gracze czekający na Mass Effecta 3 nie mogą narzekać na brak informacji o grze. W najnowszym wydaniu magazynu Official Xbox Magazine pojawił się artykuł z kolejną porcją szczegółów o najnowszej produkcji BioWare’u.

    2. Po kiego tyle informacji przed E3 !? Psujecie nam frajdę Bioware ! ;( Swoją drogą, dobry motyw z tym turlaniem się. Tego mi w ME2 brakowało ! 🙂

    3. Może będą przeskoki z jednej zasłony do drugiej coś a’la Max Payne? 😀 Nie mogę się doczekać E2 🙂

    4. E3 miało być 😀

    5. A ja chce cios z karata

    6. @Śledziks. Też o tym pomyślałem, bo w sumie ME2 miało jedną wadę podczas walk. Gdy chciałeś iść dalej, to najpierw za osłony za którą byłeś, musiałeś usuwać wszystko. Nie mogłeś zmienić pozycji bo to by się kończyło zgonem. Oby nie dodali Bullet Time jak z Max Payne’a.

    7. chciałbym by powróciy specjalne ulepszenia takie jak zamrażacze, toksyny, dodatkowe rozbicie pancerza ,osłon czy materiału biologicznego

    8. strzelanie na oślep dobre a przeskok też czyli system typu Gears of war lub GTA IV Moim zdaniem wypas 🙂

    9. Mass Effect skończy jak CoD sprzeda się, ale to nie będzie to co jedynka, w dwójce jest minium rzeczy związanych z rpg, a w trójce ma być ich jeszcze mniej… szkoda, że nie będzie Alpha Protocol 2, mówi się trudno. Ja wolę Wiedźmina, więc włączam Borderlands, przechodzę The Settlers 2.

    10. Brakuje tu jeszcze jednej rzeczy także z tego artykułu, a mianowicie – posiadanemu przez nas uzbrojeniu będzie można zmieniać kolory/kamuflaż itp. (coś na gust kustomizacji pancerzy z ME2). Dla mnie bardzo istotna informacja 😀

    11. @Reaper7027 – a skąd niby takie szalone informacje o jeszcze mniejszej ilości elementów RPG w ME3? Jak dotąd wszystkie opublikowane materiały wyraźnie pokazywały, że w trzecim ME będzie WIĘCEJ RPG.

    12. @Reaper7027 – No i co z tego, że jest mało statystyk? Historia wciągająca, postacie genialnie zaprojektowane, ciekawe uniwersum, kapitalnie zrealizowane dialogi, grywalna całość – bardzo dobra gra. W du**ie mam czy gra jest zaszufladkowana jako cRPG, RPG, sratatataRPG, czy FPS, gra akcji, albo strategia z elementami symulacji łodzi podwodnej. Gatunku gier się mieszają, przenikają, pora przestać szufladkować.

    13. W sumie bolał latać jako „zombi” żniwarzy nis szukać głupich sojuszników ultra ważne problemy .

    14. JCraft luknij ta tvgry.pl przeglad tygodnia tam gadają ,że rpg w mass effect 3 spadnie jak samo rpg, a skąd masz informacje ,że ma być bardziej rpg

    15. To o Mass Effect czy Gears of War? 😛

    16. RPG wg Bioware to nie miliard tabelek czy rzut izometryczny (bardzo słusznie zresztą), a scenariusz, przygotowanie uniwersum i dialogi. Pod tym względem w ME3 ma być więcej ”RPG”.

    17. Wkońcu mam powód żeby czekać na E3!

    18. Powodów by czekać na E3 jest wiele, nie tylko ME3. Co do samej gry twórcy zapowiedzieli, że będzie łatwiejsza od 2, mam nadzieje, że to żart.

    19. Freeman10, o ile mi wiadomo to twórcy mówili o tym iż ME3 będzie najtrudniejszą grą z całej trylogii.

    20. Łatwiejsza? Ja słyszałem, że będzie najtrudniejsza z serii. Nie wiem.

    21. BioWare zapowiedziało, że w Mass Effect 3 ma być jeszcze mniej elementów RPG. Ciekawe, do jakiego gatunku zostanie w takim razie zakwalifikowana ostatnia część trylogii….

    22. czemu oni z rpgów robią strzelanki albo slashery :/

    23. To chłopaki z tvgry coś pokręcili:P

    24. Ta jasne RPG, Me nigdy nie był RPG to jest gra akcji z elementami RPG kiedy to do was dotrze ludzie? A BioWare stracił mój szacunek po tym co zrobili z krasnoludami w DA.

    25. Ludzie zapamiętajcie sobie, że Mass Effect nie jest czystym RPG tylko hybrydą.|Co do różnych informacji to według tego co można przeczytać na stronie to:|a) gra będzie najtrudniejsza ze wszystkich części (http:www.cdaction.pl/news-18948/mass-effect-3-najtrudniejsza-gra-w-serii.html)|b) elementów RPG będzie więcej niż w dwójce (http:www.cdaction.pl/news-18516/mass-effect-3-pierwsze-konkretne-informacje-powroca-bohaterowie-z-jedynki.html)|Poczytajcie trochę, albo chociaż dajcie jakieś linki potwierdzające

    26. Zapowiedzi są ciekawe i wszystkie przecieki itp nastrajają mnie pozytywnie. Jednak wciąż czekam na informacje potwierdzające skład drużyny !

    27. lubro jak tak bardzo słuchasz sugestii to nie powinieneś nić pisać ,bo powtarzasz słowa innych a nie wyrażasz swoje zdanie, a skoro fabuła i dialogi są dla ciebie wyznacznikiem rpg to chyba bardzo mało grasz ,bo jak byś nie zauważył w każdej grze na singla jest fabuła i jakieś dialogi

    28. @toJAna – dialogi są w prawie każdej grze (dość oczywiście). Zastanów się jednak jakie są różnice między dialogami w rpgach, a innych grach, a zobaczysz o co chodzi.

    29. @Shion, toJAna – informacje z tvgry.pl / GRYOnline.pl o zmniejszeniu ilości elementów RPG w ME3 totalna wtopa tego serwisu. Informacja ta oryginalnie pochodzi z artykułu z Official Xbox Magazine gdzie jedna czołowych projektantek gry (Christina Norman) wypowiedziała się o tym, że w ME3 statystyki postaci będą miały bardzo istotny wpływ na walkę (nie powtórzy się sytuacja z ME2 gdzie, większość ulepszeń umiejętności i innych „statów” postaci miała nikły wpływ na przebieg starć z przeciwnikami)…

    30. Łał, można będzie skakać, ale fajnie… – wielkie mi zmiany kuźwa!

    31. …informacja ta poszła w Internet i z racji jej lekkiej niejasności została zniekształcona – i tak niektórym z informacji o „zwiększeniu istności elementów RPG w walce” wyszło „wycięcie zbędnych elementów RPG”, niestety GryOnline.pl powtórzyło ową głupotę w swoim niusie po czym popełniając totalną żenadę tvgry.pl poświęciło tej informacji materiał filmowy… zresztą podaje link do małego sprostowania od samej pani Norman (twitter.com/%21/truffle/status/66885574451142657).

    32. twitter.com/!/truffle/status/66885574451142657 – poprawny link, ten z poprzedniego posta nie działa 😀

    33. tinyurl.com/65hjt59 – Cóż stronka CDA odmawia posłuszeństwa i wywala ciągle hasha z podanego przeze mnie linka – teraz w 100% działający link przez tinyurl 😀

    34. marakeusz a ty jak długo grasz? Czy shogo z interaktywnymi dialogami jest RPG , nie sądzę tak samo każda inna gra z samymi otwartymi dialogami nie może być definiowana jako rpg taki stalker zarąbista gierka jak nic interaktywny,żywy i otwarty świat dialogi kilka zakończeń misje poboczne,dobra fizyka przedmioty artefakty,ekwipunek i kasa anomalie , choróbska i głód, to chyba więcej niż w ME2 a jednak brak możliwości zdobywania doświadczenia i tu stalker ma elementy rpg a nie jest rpgiem, dzieciak

    35. WIEDŻMIN 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    36. Bardzo się cieszę, że twórcy mają tyle do powiedzenia na temat swojej gry, ale ja wolałbym jednak po prostu w nią zagrać…

    37. Pożyjemy, zobaczymy.

    38. @toJana, trochę późno jest i nie jestem pewien czy rozumiem twojego posta. Mówisz, że Stalker nie jest rpegiem, bo nie zdobywa się doświadczenia? Lol.

    39. gonisukinabosaka 11 maja 2011 o 06:26

      Mam część 1,mam część 2 i obie są super. Mam nadzieje że 3 im dorówna, lub nawet dogoni.

    40. marakeusz weź kurde sobie lolku pograj w zdefiniowanego przez siebie rpg czyli grę z dialogami najlepiej interaktywnymi w fabule czyli w niemal każdej z przygotówkami i wyścigami na czele. A co do stalkera sami twórcy twierdzą ,że nie jest to rpg tylko połączenie fpp z rpg, (nie mam tego artykułu przy sobie) tworzące fpp z wieloma elementami rpg . Jak taki z ciebie fan i znawca gier to idź grać w gta 4 tylko uważaj na pegi ,bo nie będziesz mógł się chwalić na dzielni i powiedz im ,że to rpg bez dialogów

    41. @toJAna, nie spinaj się tak. Na dobrą sprawę nie istnieje konkretna definicja cRPG. Jednak rozwijanie poziomu doświadczenie jako główny czynnik tego gatunku, mnie nie przekonuje. A tekstu o GTA4 nie rozumiem – co z mojej wypowiedzi dało ci przeczucie, że mógłbym uważać GTA4 za rpga?

    42. sam żeś się spioł gdy miałeś coś do mnie gdy pojechałem lubro, a i jak dla ciebie nie ma konkretnej definicji Crpg a jego podstawy uznajesz za nie przekonywujące to naprawdę mało grałeś z resztą

    Dodaj komentarz