
Mass Effect: Andromeda – Pełen konkretów zwiastun demonstruje system walki [WIDEO]
Jeśli drażniło cię, że BioWare nie było dotąd zbyt skore do pokazywania potyczek w Andromedzie, ten trailer jest dla ciebie.
Premiera gry na PC, PS4 i XBO już 23 marca.

Czytaj dalej
61 odpowiedzi do “Mass Effect: Andromeda – Pełen konkretów zwiastun demonstruje system walki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W końcu powrót do termicznych magazynków z ME1! W KOŃCU!!!!
Nie podoba mi się tak prowadzony rodzaj walki, z jetpackiem, z przyśpieszeniem w ruchu, z jakimiś błyskami po uderzeniu o ziemie, niczym w japońskich grach. Mam tylko nadzieję że zostawią wybór i ci co wolą walkę bardziej przemyślaną będą mieli kompanów pod rozkazami i taktyczną pauzę.
@Julian Podejrzanie dlugo zwlekali z pokazywaniem fragmentow walk, teraz swieca jetpackiem, ogolem wzbogacona mobilnoscia i brakiem koniecznosci kitrania sie za oslonami. To kompletnie inna koncepcja. Mozna przypuszczac, ze na razie nie chca sie przyznac, ze zrezygnowali z aktywnej pauzy. Wielce mnie to dziwi, bo byla to jedna z naistotniejszych skladowych mechaniki ME…
W ME najlepiej mi się grało jako biotyk, starałem się nawet nie używać pistoletów, gra była ciekawa, oby i tutaj można było eksperymentować. Interesuje mnie zaś poziom trudności, oczekuję czegoś konkretnego, nie mówię o zwiększeniu dmg przeciwnika by padać na 1 skill, tylko o tym by trzeba było używać mózgu, myśleć etc., zawsze ten temat jest omijany, dla mnie to podstawa, nie jakiś craft armorów czy wybór z 1000 skilli etc. |P.S. Czy oni z jakiegoś powodu nie pokazują filmów z PC ? takie pytanie retoryczne
@Mathius|W Mass Effect 3 dało się zdobyć podstawowy karabin z systemem chłodzenia 😉
Wolał bym gdyby jetpack ograniczał się tylko do eksplorowania a system walki był bardziej nastawiony na chowanie się za osłonami i taktyczną pauzę bo póki co wygląda strasznie chaotycznie.
@WidmoN7|Przecież nic nie stoi na przeszkodzie, aby chować się za osłonami przez cały czas, jak w trylogii. W Andromedzie to po prostu nowy feature i dlatego tak to reklamują. Pewną mobilność i tak wymusi AI wrogów, skoro będą wychodzić z różnych kierunków i podobnie jak w trylogii część będzie przeć na pozycje drużyny aby wykurzyć gracza zza osłon.
Co do systemu walki – moim zdaniem kazdy znajdzie cos dla siebie, zwolennicy dynamicznej walki dostaną to czego oczekują, a Ci, którzy wola zabijać wrogów na spokojnie zza osłony tez beda w stanie grać w swoim stylu. Zaś co do samego powstania i celu Inicjatywy, ktora mimo swojej ogromnej skali jest tylko pobocznym projektem ras Drogi Mlecznej, wiecej sensu miałaby gdyby została stworzona jako plan B w razie przegranej walki ze Żniwiarzami niż jako zwykła wyprawa (daleko, to fakt) „tylko” dla eksploracji.
@Camber9|Biorąc pod uwagę liczne szczegóły ujawnione na temat najnowszej gry, oczywiste że Inicjatywa ma drugie dno, a biorąc pod uwagę lore uniwersum z gier, książek i komiksów – rasy Cytadeli wiedziały co nieco o żniwiarzach na długo przed inwazją.
@Camber9 Bardzo malo jest gier, w ktore mozna grac „po swojemu”. Zwykle sa zaprojektowane pod jeden konkretny styl gry. W takim Far Cry’u 4 wylaczam sobie HUD, zostawiajac jedynie paski amunicji i zdrowia, wywalam celownik i minimape oraz nie dodaje segmentow zdrowia. I gra mi sie swietnie, ale sa misje, w ktorych przeciwnikow jest zbyt wiele i na najwzyszym poziomie trudnosci zaczyna robic sie hardkorowo trudno. Gra jest zaprojektowana pod inne podejscie. Obnizenie poziomu trudnosci nie jest rozwiazaniem.
Jak dla mnie bomba. Ostatnio mam ochotę na szybszą, bardziej dynamiczną walkę w grach. Tak jak nie byłem przekonany co do Andromedy, tak teraz przykuli moją uwagę. 😉