Matt Wilson: Nie będzie multiplatformowej rozgrywki w MMO
Dzisiaj natomiast Matt Wilson z Sony zdradził powody takiej decyzji. Pierwszym problemem są cheaterzy, których na PC-tach jest zbyt trudno wykryć, natomiast na konsolach jest to o wiele łatwiejsze. Następnie wymieniono chyba jeden z najważniejszych elementów, czyli sterowanie. Kierowanie postacią za pomocą myszy i klawiatury oraz szybkie wybieranie umiejętności są o wiele precyzyjniejsze i prostsze niż na maszynkach Sony i Microsoftu. Ponadto posiadacze X360 i PS3 są wspierani automatycznym namierzaniem, na co z kolei mogą narzekać gracze PC-towi.
Trzecią przeszkodą są aktualizacje. Na konsolach ich publikacja jest znacznie trudniejsza, a jak wiemy, na komputerach proces łatania MMO nie nastręcza zbyt dużych problemów.
Czy w świetle przedstawionych wyżej powodów, możliwe jest stworzenie produkcji, dzięki której posiadacze różnych platform mogliby bawić się ze sobą? Wygląda na to, że nie, ale człowiek jest bardzo nieprzewidywalną istotą, więc nic nigdy nie wiadomo.
Czytaj dalej
-
3Język orków, nowe zadania i dynamiczne wydarzenia. Twórcy Gothic Remake...
-
2Witchfire otrzymało ogromną aktualizację z broniami do walki wręcz. Twórcy tymczasem...
-
3Star Wars: Fate of the Old Republic nie wyjdzie przed 2030?...
-
1Jak wiele czasu spędzimy grając Leonem w Resident Evil Requiem?...

😛 // No cóż… najbardziej jestem ciekawy jak wyjdzie sama gra :]
A że będą serwery tylko dla danej platformy… moim zdaniem dobrze, że tak twórcy zrobili. :]