Max Payne 3: Karabin i snajperka w jednym [WIDEO]
![Max Payne 3: Karabin i snajperka w jednym [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/ab941f11-3c56-4c68-90f7-b7586b7302c7.jpeg)
Choć bohater gry Maxa Payne 3 zazwyczaj walczy na krótki dystans, czasem musi zdjąć przeciwników z daleka. Idealną bronią będzie wtedy karabin Mini-30 zaprezentowany na nowym trailerze tej produkcji. Doskonale sprawdza się jako broń do walk z bliska, ale też jako snajperka.
Trailer Maxa Payne’a 3:
Czytaj dalej
30 odpowiedzi do “Max Payne 3: Karabin i snajperka w jednym [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Choć Max zazwyczaj będzie walczył na bliski dystans, czasem będzie musiał zdjąć przeciwników z daleka. Idealną bronią na takie mieszane akcje będzie zaprezentowany na nowym trailerze Maxa Payne’a 3 karabin Mini-30, który może posłużyć, jako broń do walk na bliską odległość lub jako snajperka.
Bez przesady z tym z daleka, na trailerze żadnej takiej akcji nie widać, do tego automatyczne „karabiny snajperskie” to nic nowego w grach video.|A trailer zacny , nie mogę się doczekać premiery
Nie wiem jak wam ale mnie ta broń trochę przypomina M1A1 z drugiej wojny światowej.
Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam takie bronie ;D
Bo to rozwinięcie tamtej konstrukcji w prostej linii. A snajperka z tego żadna. Tyle jeśli chodzi o nawet cząstkowy realizm.
asasyn920340123- Bardziej M14
dziadostwo a nie Max
Gwoli ścisłości: czy snajperka to już nie karabin?
Przecież to M14… A nie jakieś Mini-30
To już nie ten Max co kiedyś. Nie tędy droga panowie z Rockstar
@Kazz – oczywiscie, ze tak. 😉 |@Azariah – na pewno nie. M14 ma pudelkowy magazynek w ksztalcie prostokata, ze wzgledu na amunicje 7.62 NATO, tu wyraznie widac lukowy magazynek pudelkowy takze Ruger Mini-30, ewntualnie Ruger Mini-14, ale niemam powodu zeby nie wierzyc tworcom. 😉 |@asasyn – haha M1A1 bylby super 😉 |Ale z tym zasiegiem 100m to poplyneli, toz to amunicja posrednia a nie pistoletowa…
Obym po premierze nie powiedział: „Ehh, Max Payne skończył się na „dwójce”…”. A szczerze mówiąc, coś mi instynkt (oraz oczywiście trailery) podpowiadają, że właśnie tak będzie 😛
100m rzeczywiście zabójcza ta snajperka… mogli sobie odpuścić chwalenie się parametrami. Może to tylko replika asg a przeciwnicy będą krzyczeli „dostałem” 😀
„bohater gry Maxa Payne 3” what?|Snajperka o zasięgu 100m? Co to jest, KBKS? Lepiej by takich „faktów” nie podawali, bo niektórzy się ze śmiechu uduszą.
100 meter range, co on bedzie rzucał tym czy jak?
Haha dawno sie tak nie usmialem. Ludzie za przeproszeniem g*wno prawda, poprostu pieprzycie i to takim ostrym pieprzem. Dobrze znam ten karabinek (nie mylic z karabinem) i wiem jakie on ma mozliwosci. Szlak bierze, jak sie slyszy kolofdjiuti expertow…
Skuteczny zasięg (z wikipedii) to 300m, ale mozna w tym uzywac roznego rodzju amunicji, a 100 m to nie jest tak mało. Zreszta zasadzenie headshota w Battlefieldzie z 600m jest łatwiejsze niz trafienie w tarcze ze 100m w prawdziwym zyciu. Oczywiście bez szkolenia
@KubusMaximus – No tak, w grze się więcej niż 100 m raczej nie uświadczy, ale mówienie o tym snajperka, bo ma lunetę to jednak przesada.|@Alexanderexis – To może jeszcze słownik tak dobrze poznaj.
Jak nie snajperka, jak snajperka? Na obrazku widać to doskonale.
Osobiście czekam na wielki powrót „Maksa Bóla”. W pierwszą część grałem jak miałem 14 lat i mimo tego że „lałem w portki” w sekwencjach sennych to ta gra urzekła mnie… do bólu:)
Ale wy ludzie dziwni jesteście. Ciągłe narzekacie na nowe gry. Na początku każdy z was sra w portki ze szczęścia , bo wydają nową część, to po 2-3 trailerach już beczycie, że Max Payne skończył się na 2. Ja wiem oczywiście, że wy byście zrobili gre lepiej i w ogóle, a w ogóle to wy byście chcieli 2 z grafiką z 3… No ludzie przecież wiadomo, że historia i cała reszta musi być różna od innych części aby to nie było to samo. Gdyby zrobili 2 z grafiką z stąd to nie byłoby to nic nowego przecież…
@deatchfish – Fan Metalliki ucieszyłby się zapewne jakby jego ukochany zespół wydał popową płytę. Przecież to coś innego, nie może być w kółko jedno i to samo! Tak samo jak wszyscy fani KoRna „ucieszyli” się ostatnio, że Davis i spółka wydali płytę dubstepową z automatem zamiast perkusji, tak samo ja się „cieszę”, że osadzili klimat Maksa w brazylijskich klimatach. Równie dobrze, drogi deathfishu, mogliby napisać ciekawą historię z akcją w NY – żadne inne miasto tak dobrze nie pasuje serii.
Sorry za pomyłkę w nazwie nicku – brak edycji postów na CDA robi swoje.
@deatfish – Idąc Twoim tokiem myślenia nie powinno być dwójki, bo przecież też była w NY, więc to to samo co jedynka.
Przecież ja pisałem tylko i wyłącznie o tej części. Zarzucacie mi teraz jakieś niedopatrzenia w moim komentarzu. Po za tym napisałem go pod wpływem 4-5 komentów które tutaj znalazłem. |@Dovahkiin90 Spaliłbym ich za to. 😉 |Po za tym nie zrozumieliście mnie, nic nie napisałem o miejscu akcji. Chodziło mi o samą historię i jej ulepszenia, bo idąc tokiem myślenia niektórych tu komentów które przeczytałem napisałem moją odpowiedź. Czytajcie ze zrozumieniem.
Jakby zostawili w spokoju tę całą Brazylię i zostali przy NY, to uwierz, że tylu szlochów i płaczów by nie było (jakbym nie znał Polaków to bym powiedział, że nie byłoby ich w ogóle). Osobiście, w takim wypadku, wydałbym na tę grę nawet więcej niż kosztował Starcraft 2 w dniu premiery – sekwencje z trailerów z akcją w NY baaardzo mi się podobają, mają klimat. Żałuję, że to nie Remedy zajmuje się „trójką” (z całym szacunkiem do Rockstara).
@deatfish – Jak nie chodzi o miejsce akcji, to o co? Nadal to jest TPP, nadal mamy Maxa i bullet-time, nic poza miejscem akcji się nie zmienia. Poza tym dlaczego reguła ma się odnosić tylko do trójki a nie do każdej części?
A mnie szkoda że już nie będzie można nosić ze sobą całego arsenału broni i dostosowywać w zależności do danej sytuacji, tak jak to było w poprzednich częściach. Wiadomo przecież że na liczniejsze grupy wrogów najlepiej sprawdzały się dwa ingramy lub M16.
@jarecki – Podejrzewam że przed grupą wrogów będzie dopasowana broń do zebrania. Teraz w shooterach to w zasadzie norma, duże odległości – snajperka, ciasne pomieszczenia – shotgun itd.
@Dovahkiin90 wtedy jak znam ludzi wtedy by mówili, że „A znowu Maxs w Nowym Yorku, co on tam morze robić, w końcu wszystkih zabił i nie ma co robić, znowu zrobią gre nasi łe jak dwujkę.” Dobrze, że Rockstar dalej popycha historię Maxa w nowym kierunku, bo co mogliby wynaleźć w NYC? Nowy gang sprzątaczy? SuperValkyr rozprowadzany przez dresiarzy? No bez jaj.