Max Payne: Fanowski remaster RTX dostał demo
Nvidia na początku roku postanowiła wytoczyć ciężkie działa na targach CES 2024 i zapowiedziała kilka interesujących projektów. Dla tych, którzy lubią bawić się w modowanie oraz kochają stare gry, firma przyszykowała specjalny prezent. Nvidia zapowiedziała bowiem otwarte testy narzędzia RTX Remix, które ma pomagać w odświeżaniu starszych produkcji z wykorzystaniem ray tracingu oraz sztucznej inteligencji.
Ale czemu o tym mówię, gdy w tytule jest Max Payne? Ponieważ do sieci trafiło demo remastera pierwszej części, wykonanego właśnie dzięki RTX Remix. Na opublikowanym na YouTubie materiale możemy zobaczyć, jak wygląda stacja Roscoe Street po tuningu. Oprócz oczywiście technologii śledzenia promieni odświeżono także tekstury. Całość prezentuje się bardzo przyzwoicie i z pewnością dla wielu osób może być czynnikiem, dla którego powrócą do kultowej produkcji Remedy Entertainment. Demo jest całkowicie grywalne i możecie w nie zagrać na swoich blaszakach, wystarczy pobrać je STĄD.
Max Payne nie jest jedyną produkcją, która otrzymała kurację odmładzającą za pomocą RTX Remix. Nvidia, aby wypromować swoją najnowszą technologię, postanowiła w zeszłym roku, przy pomocy społeczności, odświeżyć dwie znane gry Valve. Pierwszą był Portal, następnie światu ukazano świeżutkiego i zjawiskowego Half-Life’a 2.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Max Payne: Fanowski remaster RTX dostał demo”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Namówiliście. Trzeba raz jeszcze przejść pierwsze dwie części. Ferb, wiem co będziemy dzisiaj robić xD.
Muszę przyznać, że wygląda to imponująco.
Co to takie „oliwkowe”? Oryginał nie jest przesadnie kolorowy (zresztą macie przebitkę na oryginał w 3:25 i 5:23), ale to tutaj to już w ogóle ociera się o sepię.
BTW Widzę, że narzędzie nie tylko ma glitch’e, ale także aplikuje bump mapping gdzie popadnie.