28.06.2012
9 Komentarze

MechWarrior Online: Cztery filary rozgrywki [WIDEO]

MechWarrior Online: Cztery filary rozgrywki [WIDEO]
Rozgrywka w MechWarrior Online oparta będzie na czterech filarach, o których Russ Bullock, prezes Piranha Games, opowiada dosyć szczegółowo w pierwszym filmie „Z pamiętnika developera”.

MechWarrior Online opierać się będzie na czterech elementach – walce mechów, ich roli na polu bitwy, wojnie informacyjnej oraz… społeczności fanów. Im właśnie poświęcony jest poniższy film:

9 odpowiedzi do “MechWarrior Online: Cztery filary rozgrywki [WIDEO]”

  1. Rozgrywka w MechWarrior Online oparta będzie na czterech filarach, o których Russ Bullock, prezes Piranha Games, opowiada dosyć szczegółowo w pierwszym filmie „Z pamiętnika developera”.

  2. Good ale według mnie za mało akcji. Powinna być jeszcze dostępna walka wręcz itp.|Widać że wcale nie wysilili się z rodzajami dostępnej broni. Widać tu tylko guny, lasery i rakiety… Może znajdzie się jakaś plazma ale i tak dla mnie to za mało.

  3. Ktoś dostał już dostęp do close bety? Właśnie się zapisałem i ciekawi mnie jakie są szanse na uzyskanie dostępu albo ile trzeba czekać na kod

  4. Ja zapisalem sie ponad miesiac temu… Jeszcze troche i pogram sobie dopiero w pelna wersje 😉 |Moze cos jeszcze dodadza. Tak czy siak czekam z niecierpliwoscia!

  5. sorry mam problem z tym beta ststus : pending i mam takie coś System Specifications i pod tym |Input System Information co mam tu zrobić ?

  6. @nieboszczyk W całej Serii Mechwarrior i Mechcommadner (w ogóle w całym tym universum) nigdy nie było walki wręcz więc bynajmniej nie traktuje tego jako wady. Niemniej jednak broni trochę mało. Tyle, że co my tak naprawdę widzieliśmy? 3 Typy mechów na krzyż (Ale jest Atlas! hah!), kawałek jakiejś leśnej mapki. Nawet na Youtubie wszystkie te filmy na jedno kopyto. Wiec kto wie. Może jak gra wyjdzie to będzie lepiej. Bardzo na to liczę.

  7. Akurat w uniwersum były – nawet powstało sporo Mechów zorientowanych wyłącznie na fizyczną walkę. Najbardziej znanym był chyba Axman. W grach walki fizycznej nie było w związku z technologicznymi ograniczeniami – nawet na Cry Engine 3 nie za bardzo da się realizować walkę wręcz. Były plany w Mechwarrior:Living Legends na wprowadzenie Axmana, ale właśnie przez ograniczenia engine’a nic z tego nie wyszło. Może za kolejne 10 lat…. 😉

  8. „Good ale według mnie za mało akcji.” – W walkach Mechów nie chodzi o akcję. Chodzi o taktykę, umiejętności pilotów i grę drużynową. Jak chcesz akcję to są inne gry – Battlefield, Call of Duty, etc.

  9. can’t w8 to play! ;>

Dodaj komentarz