rek
16.10.2012
11 Komentarze

MechWarrior Online: Otwarta beta opóźniona

MechWarrior Online: Otwarta beta opóźniona
Dzisiaj miała wystartować otwarta beta MechWarrior Online – sieciówki F2P z mechami w roli głównej. Jej twórcy nieoczekiwanie opóźnili jednak start testów. Dlaczego?

Paul Inouye główny projektant MechWarrior Online, tłumaczy na oficjalnym forum gry, że beta została opóźniona ze względu na problemy ze stabilnością pliku klienta.

Developerzy obiecują jednak, że testy rozpoczną się już niedługo a opóźnienie nie będzie długie. Nie podano jednak nowego terminu startu bety.

11 odpowiedzi do “MechWarrior Online: Otwarta beta opóźniona”

  1. Dzisiaj miała rozpocząć się otwarta beta MechWarrior Online – sieciówki z mechami w roli głównej. Jej twórcy nieoczekiwanie jednak opóźnili start testów. Dlaczego?

  2. Dlaczego? Bo gra w aktualnym stanie była zasyfiona, i nie chodzi tylko o stabilność pliku klienta (memory leaki, runaway thready to standard). Całe forum beta testów musiało dwa tygodnie powtarzać do bólu, że jeszcze nie czas. Zresztą open beta byłaby niemal wyłącznie skokiem na kasę nowych graczy.

  3. @Rankin, majac na uwadze informacje z ostatniego maila dotyczaca chocby tego, ze konto premium zacznie tykac juz (co prawda mozna je bedzie „wstrzymac”) na open becie to faktycznie ciezko to inaczej uzasadnic. Podobnie z kupowaniem kredytow, ktore nie beda pozniej zrefundowane po zakonczeniu open bety. Nieco dziwne rozwiazanie.

  4. Z pakietów fundatorskich zebrali ponad 5 mln USD a skąpią na zatrudnienie kogoś kompetentnego do oprogramowania komunikacji na linii klient-serwer. „Amatorzy” tworzący Mechwarrior: Living Legends potrafili poprawić kod sieciowy Crysis Wars, na którego podstawie tworzą kompletną modyfikację. Tam lekkie mechy mogą biegać 140 km/h i więcej. W MechWarrior Online zamiast rozwiązać problem, nałożyli ograniczenie prędkości, żeby zbyt szybko biegające mechy nie wyprzedzały netcode’u. c.d.n.

  5. Patch z 8 października wprowadził nowe i bardzo poważne błędy jak kompletne desynchronizacja (to na szczęście poprawili kilka dni później), czarny ekran po starcie gry (gra reaguje na komendy, słychać wystrzał z broni, ale ani grafiki 3d ani 2d nie widać). Optymalizacja nie istnieje. Można by tak długo wymieniać. Jestem w zamkniętej becie, ale już mi przeszedł zapał, tym bardziej że kompletnie nie dotrzymują terminów.

  6. Dobrze powiedziane 🙂 Obecnie w grze nawet nie ma ekranu wyboru meczu w który chcesz grać, a rozgrywki ograniczone są do 8vs8 (w porównaniu do 16vs16 w MWLL), bo inaczej kod sieciowy nie wyrabia, a małe mapki nie mają miejsca na większe starcia. ŻAL.

  7. No niestety też jestem rozczarowany optymalizacją w zamkniętej becie, już nie wspomnę o crashach, mam nadzieję że to poprawią, bo może moj komp jest leciwy ale crysisa pociągnął i dało się w miarę dobrze i normalnie grać, niby silnik ten sam 0 rozgrywki, MWLL chodził mi lepiej.

  8. @lothar – pisałem to już nieraz, PGI na koncie nie mają *ani jednej* dobrej gry, więc nic dziwnego, że nadal im nie wychodzi.

  9. Lepiej dla was czekać na otwartą betę Hawkena. Już w alphie gra wymiata

  10. Grę się nie da grać jak są lagi i ogólnie dziwna jest.

  11. Mimo wszystko chciałbym pobiegać sobie Vulturem.

Dodaj komentarz