24.08.2010
Często komentowane 53 Komentarze

Medal of Honor: To, co widzieliśmy w becie – tego już nie ma

Medal of Honor: To, co widzieliśmy w becie – tego już nie ma
Zespół odpowiedzialny za Medal of Honor - o dziwo - wziął sobie do serca narzekania graczy na to, jak wygląda i jak "gra się" beta tej produkcji. Wszystko się zmieni!

Może inaczej – wszystko nie, to wciąż będzie FPS. Ale – na amerykańskim blogu PlayStation pojawił się Matthew Pruitt, pracownik EA, menadżer zarządzający społecznością, który wyjawił jakich zmian w stosunku do bety możemy spodziewać się w pełnej wersji Medal of Honor

Zmieni się naprawdę sporo

  • wykrywanie trafień – teraz, „kiedy kula trafia w ciało, tam zaliczane jest trafienie”. Ponoć możliwe będzie np. przestrzelenie między czyimiś nogami, tak precyzję nowego systemu zachwala Pruitt.
  • możliwość podnoszenia broni – jeśli jesteś bez amunicji, nie musisz już szukać skrzyni z amunicją, wystarczy podnieść broń z trupa zabitego kompana/przeciwnika. Plus przypominajka: nóż nie ma amunicji…
  • inne wyważenie „akcji wspierających” – w becie ostrzał rakietowy czy moździerzowy był zbyt łatwo osiągalny, w pełnej wersji trudniej będzie go wykonać/jego siła rażenia będzie lepiej wyważona
  • rozszerzenie opcji modyfikacji broni – każdej jednej dostępnej w grze broni!
  • poprawki błędów, powodujących zawieszanie się gry – plus usunięcie wielu błędów kończących się zerwaniem połączenia z innymi graczami
  • poważne zmiany w grafice – będzie inna i lepsze. Ma wyglądać „jeszcze bardziej spektakularnie” niż w becie.
  • setki drobnych i mniej drobnych zmian w „czuciu” poszczególnych broni – od zoomu po skuteczność
  • A to wszystko to ponoć tylko „czubek góry lodowej”.

    53 odpowiedzi do “Medal of Honor: To, co widzieliśmy w becie – tego już nie ma”

    1. Zespół odpowiedzialny za Medal of Honor – o dziwo – wziął sobie do serca narzekania graczy na to, jak wygląda i jak „gra się” beta tej produkcji. Wszystko się zmieni!

    2. „możliwość podnoszenia broni – jeśli jesteś bez amunicji, nie musisz już szukać skrzyni z amunicją, wystarczy podnieść broń z trupa zabitego kompana/przeciwnika. Plus przypominajka: nóż nie ma amunicji…” Innowacja na miarę XXI wieku -_-’

    3. Powinni jeszcze odebrać postaciom stalowe ręce, w których nie czuć w ogóle odrzutu, nawet przy strzelaniu z RPG, nie wpominając już o stuprocentowej celnośći AK

    4. @Ray1994 – myślę, że to załatwia ten punkt o „czuciu” broni

    5. Gieromaniak24 24 sierpnia 2010 o 08:59

      No, jak grałem w bete to z odległości 600 m mogłem strzelić każdemu headshota. Mam nadzieję że to zmienią…

    6. Super wreszcie jakieś informacje o poprawkach 🙂 Wiedziałem że coś będą poprawiać bo mają jeszcze 52 dni do Polskiej premiery 😛

    7. Popieram te poprawki. Rzeczywiście w becie była masa ale to masa błędów!!|Czasami aż odniechciewało mi się grać. A największa głupota to ostatnie osiągnięcie dla każdej broni, żeby odblokować 1000000000 exp to lekka przesada 😉 !!

    8. w bete nie grałem ale tym podnoszeniem broni mnie ”rozbroili xD

    9. Oby. I przydałby się też dobry system antycheaterski 😀 Bo pod koniec mojego obcowania z betą łaziło już trochę osób z aimbotami|@Etherlord4: było to po prostu po to, żeby nie dało się tego zdobyć w becie, bo dalej nic nie było

    10. Ehh….martwi mnie, że nie ma informacji o recoilu [odrzucie]. Skoro z AK można było zabić z drugiego końca mapy strzelając seriami po ponad 5 naboi…ale lepsze to niż nic.

    11. Nie wiem co was śmieszy w „podnoszeniu broni”. Wątpię żeby w rzeczywistości żołnierz widzący leżące AK, zastanawiał się czy to jest lepsze od tego co trzyma teraz.

    12. I racja grafika w becie słaba była, nie było rozmycia tekstur, w jakiej grze tego nie ma? Ale reszta spoko, no może po za tym, że luneta snajperska prawie w ogóle nie przybliżała.

    13. Dobrze ,że wzięli pod uwagę zdanie graczy.

    14. uff dobrze ze sa beta wersje jak by to wyszlo bez tych poprawek bo by tworcy nie wiedzieli pewnie co jest nie tak to by wyszedl niezly kicz a nie pogronca modern warfare a tak jest na co czekac

    15. @mgrcichy masz rację żołnierz nie może porzucić swojej broni bo na to zostało wydane wiele tys. $ wiec on tak sobie nie może jej wyrzucić co najwyżej może wziąć takiego AK bo np. w M4 mu się ammo skończyło ale cały czas musi mieć tego M4 przy sobie nie może go porzucić.

    16. Czytał o tym już wczoraj, to raczej nic nowego DICE zawsze bierze pod uwagę opnie graczy. Po to zresztą wydaję bety, żeby doszlifować produkt i dać nam jak najlepszą i najbardziej dopracowana grę 🙂 .

    17. Jeżeli nie jest to tylko czcze gadanie to będę musiał też kupić nowego MOHa, bo byłem zdecydowany tylko na nowego CODa…zobaczymy jak wypadnie porównanie tych gier, bo wychodzą w podobnym okresie czasu (trochę kasy ubędzie jednak z portfela 😉 …do MOHa zachęca mnie fakt, że nie będzie tego g…go Steama.

    18. A ja mam takie szczęście że miałem dwa klucze ale byłem na wakacjach:/. |Z tych powodów lubię DICE.|PS. STEAM FOREVER!

    19. @Matison|A to ciekawe, nawet jak ma zostać zabity za głupie parę tysięcy? Hahahaha 😀 Taki tok myślenia mnie po prostu rozwala.

    20. wojtekwlodyka28 24 sierpnia 2010 o 09:36

      Kurde nie mam teraz kasy 🙁

    21. K4czOr o recoilu(odrzucie) jest mowa w zmianach w „czuciu” broni, to odnosi się też do odrzytu.

    22. Kurde kupuje w listopadzie Call of Duty: Black OPS i Assassin’s Creed: Brotherhood. W przyszłym czasie jakaś nowa myszka! Myśle skad wziąźc kase.|[update] podczas pisania posta wymyśliłem. Mikołaj i Święta xD.

    23. LordiX widzę że nie skumałeś mi chodziło o to że może wziąć takiego AK co właśnie leży u jakiegoś zabitego wroga czy M16 u kumpla ale nie może porzucić swojej broni.

    24. noo mam nadzieję 😉

    25. wow może się skusze 🙂

    26. Co w tym dziwnego? BBC2 po closed becie też zmienił oblicze diametralnie. To było pewne, że po tak dużej fali negatywnych opinii DICE również w MoH wprowadzi ogromne zmiany. Teraz pozostaje czekać na jakieś multiplayer demo, żeby zobaczyć, jak to wyszło.

    27. powiem w betę grało się ok tylko właśnie ten problem z amunicją był wkurzający

    28. Bad Company 2 nadal ma kilka bardzoz dokuczliwych bugow. Ale ogolnie przyjemnie sie gra. Co do bety w MoH to nawet wtedy sie przyjemnie gralo 🙂 . Zreszta ja MoH juz zrobilem preorder. Pozniej wkoncu wyjdzie dodatek Vietnam i moze noz widelec wyjdzie bf1943

    29. B:BC1 miało cudownie niewyważony ostrzał rakietowy – mijsa gdzie od poczatku mamy możliwość nawalania rakietami z góry w coa tylko chcemy np.

    30. @k4cz0r|A ja jestem zmartwiony o graphics (grafikę). -_- |Jeśli multi nadal będzie wyglądało jak mod do Battlefield:Bad Company 2, to kupię MoH dla singla.

    31. powinni zmienić to że jak strzela się predatorem i jak oberwę od kogoś zamyka laptopa co to wogle ma być bez sens tylko utrudnia albo marnuje killstrika.

    32. DICE coś zmieniło?! Jakoś nie chce mi się wierzyć, chyba, że zespół pracujący nad mohem to stanowi 80% siły roboczej tego studia to może… Niech wydadzą MP demo przed premierą, żeby można było sprawdzić. Bo po becie nie zamierzam wydawać na ten tytuł kasy.

    33. Idźcie do roboty to będzie kasa.

    34. Fajnie się zapowiada, beta MoH była dla mnie duuuużo lepsza niż MW2

    35. HAHA no i które studio jest najlepsze na świecie ?! DICE ! po to była tak wcześnie beta. a teraz niech sie nie odzywaja gowniarze co anulowali preordery po becie…

    36. beta wyglądała OKROPNIE i pozbawiona była JAKIEJKOLWIEK grywalności (w dużej mierze przez to, iż postać sterowana przez gracza poruszała się jakby chciała a nie mogła… )

    37. Z jednej strony dobrze, z drugiej źle. Źle.. no bo jak by ta gra wyglądała gdyby nie beta-testerzy?

    38. e tam…..mogli sobie dac siana z tym wszystkim….po prostu zeby byla piekna rozóba bym chciał 😛

    39. @Tressela: tego akurat nie zauważyłem Oo IMO to kwestia przyzwyczajenia po prostu. W KZ2 też z początku jechałem na ociężałość postaci, ale jak sobie kilka dni z rzędu ostrzej pograłem, to zaczęło mi się to nawet podobać. Dale poczucie rzeczywistej masy, którą ma wyposażenie naszego soldata.

    40. ekhem nie chce pouczać ale jest drobna literówka w newsie zamiast „lepsze” powinna być „lepsza”

    41. pewnie, nakręcanie marketingu to jest to. dla mnie beta moh to był klon bad company 2. Dice nie umie nic więcej ?

    42. Mi się grało w betę przyjemnie (oprócz wywalania z rozgrywki). Jestem zdziwiony, że twórcy reagują na narzekania graczy. Będę jeszcze bardziej zdziwiony jeżeli gra wyjdzie w przewidywanym terminie, bo to będzie oznaczało, że wiedzieli o większości błędów od dawna i od dawna nad nimi pracują (albo mają lepszego MoHa od dawna).

    43. Ta beta to był Chrzan, koszmarne lagi (na ps3 tego nie uświadczyłem), wywalanie do pulpitu podczas wyboru klasy, zakończenie połączenia ze serverem, strzelanie w ludzi i nie możliwość ich zabicia!

    44. Ja nie miałem żadnego crasha. Ale tylko utwierdziłem się w przekonaniu że CoD lepszy.

    45. Oby mocno poprawili to wykrywanie trafień. Był to jeden z błędów, z powodu których zrezygnowałem z gry w betę.

    46. W betę nie grałem, ale niech dadzą możliwość kładzenia się!!!

    47. Poczekam na pelna wersje przed komentarzami, zbyt dlugo bawilem sie w bety i ogladalem jak to gry potrafily sie zmieniac jedne z lepszych w gorsze a drugie na odwrot … pozyjemy zobaczymy

    48. A ja i tak nie kupię tego gniotu.

    49. szymas23 sam jesteś gniot. gra w kosmos wyje^^na. Widocznie kodu do bety nie dostałeś bo ja miałem te szczęście i grałem.

    50. W becie zdarzyło mi się, że bardzo precyzyjnie wycelowałem w dużą grupę przeciwników. Było nawet widać, że pociski trafiły, ale ani jeden nie zginął :/

    Dodaj komentarz