26.02.2012
Często komentowane 123 Komentarze

Medal of Honor: Warfighter – pierwsze informacje. Zagramy… Polakami!

Medal of Honor: Warfighter – pierwsze informacje. Zagramy… Polakami!
Zgodnie z planem w najnowszym wydaniu magazynu Official Xbox Magazine pojawił się obszerny artykuł o Medal of Honor: Warfighter. Informacje w nim zawarte przedostały się już do sieci. Wynika z nich, że będziemy mogli wcielić się także… w Polaków!

Najważniejsze informacje o Medal of Honor: Warfighter – standardowo – w punktach:

  • gra tworzona jest przez Danger Close i hulać będzie na silniku Frostbite 2.0. Dzięki temu w czasie zabawy z budynków odpadać będą fragmenty tynku, żyrandole będą się kołysać, a papiery latać po pomieszczeniach;
  • fabuła kontynuuje historię żołnierzy z jednostki Tier 1, a jej scenariusz napisany został przez prawdziwych członków tej grupy. Twórcy gry współpracują też z ponad 24 żołnierzami, którzy dostarczają przydatnych informacji i opinii. Jak czytamy w magazynie, ta ekipa specjalna była też zadowolona z Medal of Honor z 2010 roku – uznali, że życie żołnierzy zostało w tej grze przedstawione we właściwy sposób;
  • w trybie multiplayer będzie można wcielić się w żołnierzy Tier 1 kilku różnych narodowości, w tym Brytyjczyków, Australijczyków, Niemców i – uwaga! – Polaków. Nie wiadomo jednak, czy pojawią się oni w singlu;
  • pojawi się też tryb kooperacji, jednak nie będzie on częścią głównej kampanii fabularnej (będzie to więc osobny wariant, jak np. w Call of Duty);
  • fabuła koncentrować się będzie na osobistych sprawach żołnierzy Tier 1 – np. w jednym z fragmentów członek jednostki rozmawia przez telefon z żoną. Powrócą też bohaterowie z poprzedniej części;
  • jedna z misji osadzona będzie w mieście Isabela City na Filipinach, zalanym w wyniku tajfunu – lokacja będzie zatem wypełniona wodą. Wydarzenia w kampanii dla pojedynczego gracza oparte będą na prawdziwych wydarzeniach, nie uświadczymy w niej więc takich momentów, jak w filmach Michaela Baya, gdzie eksploduje wieża Eiffla;
  • gracz będzie mógł podejść do danego zadania na kilka sposobów. Przykładem jest fragment, w którym należy uratować przetrzymywanego zakładnika. Możemy otworzyć drzwi do pomieszczenia, w którym się on znajduje, wyważając je, wysadzić je za pomocą ładunku wybuchowego lub skorzystać z granatu. W kolejnym fragmencie tej misji gracz próbuje uciec z miasta z dwoma zakładnikami, podczas gdy jego towarzysz krwawi. Niewykluczone więc, że dotarcie do kolejnego punktu na mapie ograniczone będzie czasowo;
  • premiera zaplanowana jest na październik.
  • medal-of-honor-warfighter_174n6.jpg
    Medal of Honor: Warfighter

    123 odpowiedzi do “Medal of Honor: Warfighter – pierwsze informacje. Zagramy… Polakami!”

    1. Nie zdziwiło mnie to bo po 1:|W Polsce ilość sprzedanych bF3ów jest około 5 krotnie większa niż COD3|2.W Polsce jest Jedna z siedzib EA 🙂 |.Nie nastawiać się na Polska kampanie , zapewne to będzie raczej dodanie jakiś smaczków z Polski ala (szpieg Polski za liniami Wroga lub wspólna akcja z botami z Gromu W afganie itp.)|No i może w multi będzie jeden czy z 2 wojów w skinach Polaków 😉 .

    2. denerwuje mnie jak piszą cod3 mając na myśli mw3:P

    3. Chciałbym zobaczyć w nowym MOH’u misję snajperską pokroju COD’a 4 i z moim ukochanym AS50 lub M300 Inter na ramieniu 🙂

    4. Mam też nadzieje na dłuższy SP, bo te „COD’o podobne Single” zaczynają mi się nudzić. A w MP żeby były mapy, które zapadają w pamięć i nie są klaustrofobiczne oraz na większą grę zespołową i wsparcie (opcjonalnie jak komuś się nie podoba to proszę się nie bulwersować) coś pokroju Battlelog’a (oczywiście opcjonalnie i z uruchamianiem gry normalnie a nie z przeglądarki)

    5. @rafiozaM300 Inter O.o? Chyba chodzi ci o M200 Cheytac, które w MW2 było nazwane Intervention -.-. Mnie tam MOH2010 się podobał, czekam na więcej danych 🙂 Mieć tylko nadzieję, że nie zintegrują tego z Battlelogiem (odpalanie przez przeglądarę), bo wtedy się poważnie zastanowię na kupnem. Życzyć tylko więcej broni (po bodajże 6-9 broni na frakcję, a były 2 -.-) i jak najmniej DICE. Bo w MOH2010 multika (DICE) zrobiło na odwal się.

    6. No co do frostbite 2 to na pewno nie ujrzymy takiej grafy jak w BF3. co najwyżej połowę z tego bo jak znam życie to będą bardziej się skupiać na konsolach więc pewnie będą musieli ujarzmić silnik ale tak czy siak grafa i tak będzie lepsza niż w poprzedniej części.

    7. A może po prostu taka jednostka jak GROM zrobiła na nich wrażenie? Nie wiem czy wiecie militarni specjaliści, ale polski GROM to jedna z najlepszych jednostek specjalnych na świecie. Na pewno nie są gorsi od takich jednostek jak brytyjski SAS czy amerykańska Delta. Może ogółem polska armia nie jest mocna, ale GROM to elita. Ci którzy nie dowierzają niech obejrzą film pt. GROM Prawdziwa Historia w pełni dostępny na Youtubie.

    8. Mnie rozbawił ten fragment: gracz będzie mógł podejść do danego zadania na kilka sposobów. Przykładem jest fragment, w którym należy uratować przetrzymywanego zakładnika. Możemy otworzyć drzwi do pomieszczenia, w którym się on znajduje, wyważając je, wysadzić je za pomocą ładunku wybuchowego lub skorzystać z granatu. Nooo widzę, że postawili na nieliniowość pełną gębą 😀 hah. A tak na poważnie. To kolejna gra na liście „must have”. Na pewno będzie dobre, jestem ciekawy multi

    9. @kmm101 Każdy może popełnić błąd 🙂 Poza tym to podtekst intervention nie pojawił się tylko w MW2 i w ogóle w grach, co???

    10. @rafiozaNie, tylko w MW2. Jakoś nie zauważyłem go w innych grach, a szkoda 🙂 Pewnie nie dostali licencji i nazwali go inaczej.

    11. A ja się przyczepię do obrazka do newsa. Ostry komando z niezaładowaną bronią. Podobnie było na plakatach z pierwszej części. Nasz mega badass celuję, a nawet chyba strzela z nieprzeładowanej(!!!) broni. Można? Można! A twórcy wciąż gadają o realizmie i konsultacjach z wojskowymi. Żenada. Jedyną fajną rzeczą w MOH był działający selektor broni, bodajże tylko M4, ale zawsze coś.

    12. @Krzysztofia Co? Po czym to rozpoznałeś? Ja tu widzę kolbę Magpula, magazynek PMAG, cały system itp. + ACOG x4 na zatrzask i złożony celownik Troy’a lub Magpula. Po zamkniętym wyrzutniku łusek? To (o ile dobrze wiem) można otwierać i zamykać na luzie, a ten „bad-ass” na obrazku tylko celuje. W MOH’u2010 był tylko w singlu działający selektor. W multi na powrót nie działał. Więc?

    13. O widzę kolega obeznany. Dobrze, bo powoli się załamywałem czytając większość komentarzy. Tutaj masz rację nasz komando tylko celuję, ale był plakat jak nasz brodaty komando z MOHa strzela (leci łuska i jest dym) z zamkniętym wyrzutnikiem. Owszem okno możesz otwierać swobodnie za pomocą dźwigni przeładowania co spowoduje że nabój wyskoczy z komory. A zamykać możesz palcem x] Z zamkniętego zamka jeszcze nie widziałem żeby ktoś strzelał.

    14. „Z zamkniętego zamka jeszcze nie widziałem żeby ktoś strzelał.” Z otwartego zamka strzelaja/strzelaly m.in. pistolety maszynowe z epoki 2 wojny swiatowej i nie tylko, miedzy innymi pierwsza wersja IMI UZI 😉

    15. ergo z „zamknietego zamka” strzela wiekszosc wspolczesnej broni palej 😉 To co na plakacie bylo zamkniete, w systemie AR-15 to „dust cover” na oknie wyrzutowym, wyjatkowo idiotyczny blad 🙂

    16. Masz rację, źle się wyraziłem, mea culpa, chodziło mi o to że nie widziałem jeszcze Mki strzelającej z zamkniętym wyrzutnikiem łusek.

    17. Nienawidzę misji na czas ani zręcznościówek, wprawia mnie w konwulsje i krew z nosa system QTE :/ Każda gra u mnie ma 10 żyć dziennie przez 3 dni czyli razem 30 żyć|Jeżeli do tego czasu nie uda mi się przejść danej misji to gra automatycznie u mnie przestaje istnieć. tzn sprzedaje płyta lub łamię i wywalam (jak pirat), kasuje z dysku, usuwam wszelkie savy i wszystko dotyczące danej gry i już nigdy do niej nie zaglądam. Po prostu taka gra dla mnie przestaje istnieć, znika.

    18. Goose, niektórzy faktycznie są snafcami. Przecież cover się odchyla i zamyka podczas strzelania. Jak widzieliście zamknięty cover na plakacie MoH i lecącą łuskę to oznacza, że cover zdążył powrócić na pozycję „w stanie spoczynku”. Żadna filozofia, ale jak to nie widzieć Mki z zamkniętym coverem?

    19. Krzysztofia 1 marca 2012 o 07:49

      LOL, cover się otwiera i zamyka sam z siebie. To teraz błysnąłeś wiedzą. Udowodnij, bo w tym momencie to Ty wychodzisz na „snafce”.

    20. Według mnie to Techland mógłby zrobić jakąś grę „Polską” ale dosłownie, powiedzmy jakiś atak terrorystyczny na Warszawę. Biegamy po Pałacu Kultury infiltrujemy pokoje a na szczycie jakiś Boss, od którego musimy wydobyć info. Nie chce skacze zabija się a my jesteśmy zdani na siebie. Nie głupie co?

    21. @ Axer rzeczywiście niegłupie. Mówię oczywiście o zlokalizowaniu akcji jakiejś gry w Pałacu Kultury.

    22. Tak się zastanawialiśmy z kumplami, jakie poszczególne jednostki mogłyby mieć specjalne zdolności. Wyszło nam, że żołnierz GROM-u mógłby przetrwać 2 headshoty – a sam skill nazywałby się „mocna głowa” 😀

    23. Krzysztofia: Widac ze widziales kiedykolwiek w zyciu jak bron strzela -.- Moznaby robic wywody i tlumaczyc jak dziala mechanizm samopowtarzajacy operowany gazem, ale lepiej idz na wikipedie i sam zobacz. Tak na chlopski rozum: gdyby zamek byl caly czas otwarty, to na ch*j on by tam w ogole byl zamontowany??

    Dodaj komentarz