17.09.2015
Często komentowane 14 Komentarze

Metal Gear Online – Mapy, tryby, klasy, nagrania z gry! [WIDEO]

Metal Gear Online – Mapy, tryby, klasy, nagrania z gry! [WIDEO]
W końcu mamy istny wysyp konkretnych informacji o sieciowym trybie w The Phantom Pain (premiera na początek października). Chcecie wrócić do znanego z Ground Zeroes obozu Omega? Grać Revolver Ocelotem? Przebrać swoją postać za The Boss lub EVĘ? Wziąć udział w walce niewidzialnych żołnierzy z uzbrojonymi po zęby soldatami? Witajcie w nowym Metal Gear Online.

Oto, jakie informacje na temat gry Konami ujawniło w ramach TGS.

TRYBY:

Bounty Hunter (Łowca nagród) – Deathmatch z ograniczoną liczbą żyć po obu stronach, gdzie albo zabijamy, albo usypiamy wrogów. Jeśli wyciągniemy ich z pola walki żywych, zdobywamy kolejne życia dla naszej drużyny – tym więcej, im lepszego gracza pochwyciliśmy bez nadmiernej ilości ołowiu w mózgoczaszce.

Cloak and Dagger – Po jednej stronie napastnicy uzbrojeni w kamuflaż termooptyczny i broń usypiającą, po drugiej posiadający mnóstwo morderczych zabawek obrońcy. Pierwsi muszą przechwycić dysk z kluczowymi danymi i przesłać go do bazy, drudzy mają bronić nośnika i nie dopuścić do wysłania plików. Jeśli [Nazwa nie została przetłumaczona, bo to niemożliwy do wiernego przełożenia idiom oznaczający szeroko pojęte działania szpiegowskie.]

Comm Control (Walka o łącza) – Wariacja na temat popularnych trybów z kontrolą stref. Jedna drużyna przechwyca punkty, z których przesyła ściśle tajne dane. Druga ma nie dopuścić do tego, by pierwsza dokończyła uploadowanie informacji.

POZIOMY:

Jade Forest – Opuszczona wioska otoczona przez afrykańską dżunglę. Przypomina późniejsze lokacje z singlowej kampanii (Kungenga Mine).

Red Fortress – Pustynna baza Związku Radzieckiego w Afganistanie. Coś na modłę Wakh Sind Barracks z początku gry.

Gray Rampart – Rzeka, mosty oraz tama łącząca oba brzegi. Wielka, interesująca mapa.

Amber Station – Wariacja na temat Mfinda Oilfield, rafinerii z pierwszej misji Venom Snake’a w Afryce.

Black Site – Słynny obóz amerykański z Ground Zeroes powraca!

KLASY:

Scout (Zwiadowca) – Najprostsza w obsłudze klasa, służąca za wsparcie i walcząca na dalekie dystanse.

Enforcer (Egzekutor) – Najwolniejsza klasa uzbrojona w najpotężniejsze bronie. Dla graczy zaznajomionych z grą.

Infiltrator (Szpieg) – Specjalista od skradania się (kamuflaż termooptyczny, kartony…). Łatwo ginie, ale na bliski dystans nie ma sobie równych.

Unikalna postać – Jeśli zostanie aktywowana możliwość gry specjalną postacią, losowy gracz otrzyma możliwość zabawy Snejkiem lub Ocelotem, czyli bohaterem uzbrojonym w specjalne bronie czy zdolności. Nie wiadomo, czy pojawią się jeszcze jacyś inni herosi znani z serii.

PARĘ FAKTÓW NA KONIEC:

Pojawią się zdolności, które będziemy rozwijali dzięki punktom doświadczenia. Gra będzie obsługiwała tryb imprezy na konsolach, dzięki czemu łatwo trafimy na przyjaciół. Nasza mobilność będzie zależała od ciężaru ekwipunku, jaki sobie dobraliśmy. Pojawi się nowa wersja systemu przyjaciół znanego z singlowej kampanii – zamiast przyjaźnić się z Quiet czy D-Dogiem, będziemy rozwijali konfraternię z jednym z graczy. Dzięki temu zyskiwać będziemy nowe przedmioty lub dzielili się ze sobą informacjami (jeśli jeden przyjaciel przesłucha wroga i dowie się pozycji reszty przeciwników, także drugi gracz będzie miał wyświetlonych rywali na mapie).

Brzmi smakowicie. Więcej (m. in. skórki The Boss i EVY) znajdziecie w filmach powyżej i poniżej.

14 odpowiedzi do “Metal Gear Online – Mapy, tryby, klasy, nagrania z gry! [WIDEO]”

  1. Trzeba wkońcu singla przejść 😀

  2. Do stycznia jakoś poczekamy :/

  3. Wiadomo czy MGO będzie osobną grą, czy też będzie jak w przypadku GTA Online?

  4. @RonJon|Jak w GTA.

  5. Być może do stycznia wyrobię się z ukończeniem singla (zaznaczam być może!). Ile czasu minęło od chwili gdy MGS zagościł na moim dysku, a dopiero wczoraj (po bagatela 5/6 godzinach czołgania się) ukończyłem 12 misje. Acz z Afganistanu wychodzę posiadając MB na pełnym 4 poziomie ;]

  6. @ManiakGier MGO będzie dostępny 6 Października.

  7. Na konsolach. Na PC w styczniu.

  8. @Nemesis|Ale nie na PC

  9. @N1ker Co co co co co? Wybudowałeś wszystkie możliwe platformy przed opuszczeniem Afganistanu? Jak żeś to zrobił?

  10. Fajne jak się gra ze znajomymi na ts. Na PC bez anticheata zobaczmy tylko good mode ON.

  11. @Grim1234 |Generalnie w Afganie ilość kontenerów wystarczy na rozwinięcie CP do 4 tieru oraz CUP do co najmniej trzeciego tieru (być może dało by radę też 4 przy zaciśnięciu pasa całkowicie). Resztę trzeba było dozbierać wysyłając żołdaków na misje (główne źródło GMPeków, a i raz na ruski rok wpadnie nieco surowców) oraz zbierając wszelkie skrzynki (+100) przy każdym wejściu do gry.| Da się? A da się, tylko jest zabawy na prawie miesiąc czasu z tym ^^”

  12. @N1ker Ale za tymi kontenerami można by pobiegać, tak rzadko je fultonuję, jakoś nie rzucają mi się nigdy w oczy. Szkoda, że przez takie granie proporcja fabuły w stosunku do gameplayu jest mikroskopijna, naprawdę świetne są te cutscenki (a gram na PS3, wyglądają nieziemsko), szkoda, że nie ma ich więcej.

  13. Wyglada całkiem przyzwoicie 🙂 Chyba się skuszę,aby pograć w pazdzierniku 😉

  14. Hmm, oby to było coś lepszego niż zwykła nawalanka online z elementami skradanki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *