rek
20.09.2012
Często komentowane 29 Komentarze

Metal Gear Rising: Revengeance ? Pięć minut, które zmienią twoje życie. Na zawsze… [WIDEO]

Metal Gear Rising: Revengeance ? Pięć minut, które zmienią twoje życie. Na zawsze… [WIDEO]
Przygotowany na potrzeby Tokyo Game Show zwiastun gry Metal Gear Rising: Revengeance to coś na kształt deklaracji, która zdaje się mówić: "Tak, to hardkorowy slasher, w którym chodzi tylko o to, by w fontannach krwi ciąć, siekać i rąbać. I nie znajdziesz innego slashera, równie odjechanego jak ten". Trwa to wszystko mniej więcej pięć minut, a gdy się kończy, nic nie jest już takie jak dawniej.

Metal Gear Rising: Revengeancew pełnej krasie, prosto z Tokyo Game Show:

Konami zaprezentowało również trailer szykowanego z myślą o smartfonach Metal Gear Solid: Social Ops:

29 odpowiedzi do “Metal Gear Rising: Revengeance ? Pięć minut, które zmienią twoje życie. Na zawsze… [WIDEO]”

  1. W przeciwieństwie do gier z serii Metal Gear Solid, Metal Gear Rising: Revengeance jest czystej krwi slasherem, w którym liczy się szatkowanie wrogów na kawałki. W takiej produkcji nie mogło więc zabraknąć bossów. Kilku z nich – m.in. kobietę-pająka – prezentuje nowy, dość długi zwiastun gry.

  2. Ale będą członki latały,

  3. @Aragornix masz na myśli, że będziesz dużo przeklinał podczas grania ? 😀 Ja to normalnie po tym filmie zaliczyłem taki opad żuchwy jak główny bohater.

  4. ja chcę luty.

  5. Geniusz designu. Głównym „ficzerem” gry jest możliwość cięcia praktycznie wszystkiego, a jeden z bossów potrafi się sam „rozczłonkować”. Ogólnie Platinum Games wyrosło w ciągu zaledwie paru lat swojej działalności na jednego z czołowych twórców. Dosłownie wszystko co zrobią jest fenomenalne.

  6. Wygląda na to, że mamy w końcu slasher godny God of War?

  7. @dzl a Darksiders 2? 😀

  8. Darksiders to trochę inna bajka. Chciałbym oba nowe metal gear’y obaczyc na pc.

  9. Nowy trailer wygląda świetnie… jak to zwykle z trailerami. Niestety najnowszy piętnastominutowy gameplay już nie. Można go zobaczyć na stronie 'gametrailers’ Nie wiem, czy to wina osoby, która prezentowała grę (strasznie kaleczyła), czy po prostu nowemu MG bliżej do rąbanki nić slashera. Wydaje się, że przeciwników trzeba zatłuc na śmierć, a nie jak się spodziewałem zabić jednym, dwoma cięciami. Liczyłem też na sporo elementów stealth i że w tej grze będzie się liczył skill,a nie nap!@$%^ w jeden guzik.

  10. [beeep] must have i tyle.|@Nil D2 to RPG a nie slahser lololololol

  11. Ehh , te japońskie napisy …http:www.youtube.com/watch?v=cT75cTGD9Pk&feature=plcp

  12. No proszę. Dobrze, że jednak nie zrezygnowali z tych elementów, które prezentowali na E3 2011. Bo ten trailer z grudnia 2011 źle mnie nastawił do gry. Ale widzę, że się Kojimie odwidziało i ta gra już mi się widzi 😀

  13. Chcę to. Bardzo.

  14. @asrudy gameplayu nie jeszcze nie oglądałem ale już mogę stwierdzić że nie bardzo wiesz na czym polegają slashery jeśli liczysz na to że przeciwników można „zabić jednym, dwoma cięciami”. Właśnie to by zrobiło z gry głupią rąbankę. Jeśli chcesz takiego stylu gry to zagraj sobie w dynasty warriors.

  15. @BugenHagen Coś ci sie pomyliło ale Darksiders II to nie jest RPG weź lepiej sprawdź zanim coś napiszesz

  16. I want this on pc!

  17. @Daniel82 a ty weź lepiej zagraj w te gre to się przekonasz lol.

  18. chce na pc!! zróbmy jakąś petycje albo co;P zagrałbym że hej

  19. @BugenHagen|To że z przeciwników wypadają przedmioty i jest tona sprzętu nie czyni z tej gry RPGa. Bo to samo można o STALKERze powiedzieć.

  20. @VoidORO więc może najpierw oglądniesz gameplay. Zrozumiesz wtedy o co mi chodzi. Wiem doskonale czym są slashery. Takie serie jak Ninja Gaiden, DMC, God of War, czy gry Spartan Total Warrior, Heavenly Sword,… nie są mi obce. Jenak stanie i okładanie przeciwnika przez zdecydowanie „dłuższą chwilę” wydaje mi się śmieszne. Liczyłem na coś w stylu Shinobi, w którym katana naprawdę jest śmiercionośną bronią,a nie tłuczkiem do mięsa.

  21. A moment z gameplay’u, w którym Raiden zachodzi przeciwnika od tyłu (3’47”) i zamiast odciąć mu jednym cięciem głowę, okłada go jak piniatę, to najlepszy dowód na niespójność konwencji tej gry

  22. @asrudy Widziałem ten gameplay. Widać wyraźnie że gościu który odpowiadał za ten gameplay nie umie grać a ty zwalasz to na grę. To tak jakby narzekać że devil may cry (i nie mam tutaj na myśli tej popłuczyny która niedługo wyjdzie) jest prostackie bo widziałeś gameplay na którym gościu używał tylko pistoletów. To że gościu nie potrafi wcisnąć przycisku odpowiadającego za stealth killa (które już dawno zostały potwierdzone) nie jest żadnym dowodem „na niespójność konwencji tej gry”

  23. Niezla może być ta część Metal’a 🙂

  24. @VoidORO Zaznaczyłem przecież na początku, że osoba, która prezentuje owy gameplay może nie znać się na rzeczy i być odpowiedzialna za jej zły odbiór. Ty jednak wolałeś założyć, że to ja się na niczym nie znam i celowo na nią najeżdżam. Po prostu spodziewałem się więcej po grze, która głosi hasło 'cut everything’. Patrząc na tę grę mam uczucie niesmaku jak po udanym headshocie, który okazał się nieskuteczny. Jeśli Ci się gra podoba to ją pochwal w komentarzu, a nie czepiaj się opinii innych.

  25. @noniewiem lol może mi pwiesz, że stalker to shooter? try harder troll

  26. Nowy DmC ssie, coś musi go zastąpić.

  27. Bieda z nędzą…

  28. @asrudy Pomimo, że się z Tobą nie zgadzam to faktycznie denerwuje mnie jak po Tobie jadą za to, że wyraziłeś swoją opinię. Ludzie ogaru trochę. Po to są te komentarze właśnie, prawda?

  29. Zieeew. No dobra, system siekania jest naprawdę fajny, ale cała reszta leży i kwiczy, przynajmniej w oczach takiego japonofoba jak ja :>

Dodaj komentarz