Metal Gear Solid: Hideo Kojima szuka ludzi do prac nad nową częścią. Będzie wersja PC?

Hideo Kojima szuka ludzi do prac nad swoją nową grą. Jego studio Kojima Productions rozpoczęło rekrutację osób, które zajęłyby się produkcją nowej odsłony Metal Gear Solid. Ta może trafić nie tylko na PS3, ale i Xboksa 360 oraz PC.
Na specjalnej stronie internetowej studio Kojima Productions poinformowało, że szuka ludzi do prac nad „nowym” Metal Gear Solid „szykowanym na konsole i PC-ty”. Kandydaci mieliby też zająć się rozwijaniem silnika FOX Engine.
Rekrutacja będzie miała miejsce w czasie konferencji Game Developers Conference, czyli pomiędzy 6 a 9 marca. Kto wybiera się do San Francisco? 🙂
Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Metal Gear Solid: Hideo Kojima szuka ludzi do prac nad nową częścią. Będzie wersja PC?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Hideo Kojima szuka ludzi do prac nad swoją nową grą. Jego studio Kojima Productions rozpoczęło rekrutację osób, którzy zajęliby się produkcją nowej odsłony Metal Gear Solid. Ta może trafić nie tylko na PS3, ale i PC.
Tak tak pcty, tak samo jak metal gear rising miało na pece wyjść. Miłych marzeń.
Nie wierzę, że do tego dojdzie, ale jeśli chodzi o Risinga – wersja PC została anulowana w związku ze zmianą studia developerskiego, więc kto wie 😛
E tam, że na PC nie wyjdzie to nie problem imho. Bardziej zaskakuje fakt, że kolejna część ma być robiona, bo Hideo mówił, że kończy z tym.
@Droth – Hideo tak po wyjści metal gear solid na psx mówił.
http:www.konami.jp/kojima_pro/gdc2012/detail_en.html
Plotki o wersji na X360 mnie nie zachwycają. MGS4 zajął chyba cały dysk bluray. MS może wywrzeć presję i podobnie jak w przypadku FF XIII-2 twórcy zrezygnują z pewnych elementów we wszystkich wersjach, żeby tylko upchnąć grę na jednym-dwóch DVD. No chyba, że gra w tej generacji nie wyjdzie.
MGS na PC, koniec świata.
Pewnie jakiś spin-off, który bedzie szrotem. :]
@LeonardoImesta: taaaaa… W takim razie świat skończył się w 2000 roku, kiedy to Microsoft stworzył port pierwszej części.
@skoczny|Widzisz w newsie coś o porcie?
@LeonardoImesta: nie, podobnie jak nie widzę informacji o tym, żeby PC był główną platformą. Równie dobrze można przyjąć, że PES, który wydaje Konami nie jest portem. Ale skoro tak ci przeszkadza to słowo to świat się skończył w 2003 za sprawą MGS2:S
@LeonardoImesta – nie wiem czy zauważyłeś ale w dzisiejszych czasach prawie wszystkie tytuły które ukazują się na PC są portami z konsol. Twórcą nie opłaca się tworzenie dwóch wersji gry lepiej jest najpierw zrobić grę na konsole a potem tanimi kosztami walnąć porta na PC.
BTW: NOWY METAL GEAR!!!!!!!!!!!!! wiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
@Suteq – przecież już wychodzi i nazywa się Metal Gear Rising 😛 Tylko tego nie robi Kojima.
@Demilisz – Rising na PC nie będzie, bo projekt przejęło Platinum Games.
@lubro – ależ wiem, to było odniesienie do „Pewnie jakiś spin-off, który będzie szrotem”. A czymże innym jak nie własnie tym będzie Rising? 🙂
@Demilisz – Biorąc pod uwagę, że grę robi właśnie Platinum Games to szczerze wątpię w to, że Rising będzie ”szrotem”. Nikt nie potrafił przez kilka lat zrobić tak dobrego slashera jak Bayonetta, masa ludzi z tej ekipy pracowała z Capcomem jeszcze nad DMC 2 i 3. W dodatku plotka o tym, że to Platinum Games ma przejąć od Ninja Theory projekt DmC wywołała wybuch szalonej radości wśród fanbase’u DMC. Nikt nie jest w stanie obecnie zrobić lepszego slashera.
@lubro – slasher, slasher, slasher. No właśnie – slasher. O ile nigdy fanem MGS nie byłem, bo mi gameplay nie odpowiadał (i tak, grałem jeszcze na PSX), o tyle to nie jest seria, która potrzebuje właśnie slashera. Jako slasher może i będzie super, jako cokolwiek choćby częściowo związane z marką MGS – szrot. Tak samo jak Supreme Commander 2 jest dobrym RTSem co nie przeszkadza mu jednocześnie być cieniutkim Supreme Commanderem. A w DMC ma skopane jedno: wygląd Dantego, geniuszy do zmiany tego nie trzeba.
BTW, zabawne, że gra ma wyjść na konsole i peceta, a w newsie tagi dla iOS, DS i PSP 😀
@Demilisz – Nie wiem czy widziałeś gameplaye z DmC. Jeśli nie to gwarantuję, że wygląd bohatera to najmniejszy problem, na który większość już przyknęła oko. Gra wydaje się być wolna, bez pomysłu. W niczym nie przypomina poprzednich DMC, które można było praktycznie masterować w nieskończoność. Co do tego, że slasher w serii Metal Gear się nie sprawdzi to się z tym nie zgodzę. Rising nie aspiruje do bycia kontynuacją głównej linii fabularnej. Mnogość postaci i otwartych wątków jakie Kojima stworzył w ciągu
25 lat daje wielkie możliwości. Forma jaka zostanie użyta do stworzenia gry jest nieistotna. Oczywiście są dobre i złe spin-offy. Wydaje mi się jednak, że kolejne gry, których producentem jest Kojima nie wychodzą po to, aby ”wyciągnąć” z marki maksymalnie dużo. Kojima ma to do siebie, że lubi eksperymentować z nowym sprzętem (MGS Mobile, MGS Touch, Snake Eater 3D, HD Collection na PSVita) i testować nowe rozwiązania (Metal Gear Online czy właśnie teraz Rising). Nie skreślałbym tego projektu.