Metro Exodus: Oto oficjalne wymagania sprzętowe

Metro: Last Light było na tyle obciążające dla sprzętu, że przez długi czas używano go w charakterze testu dla nowych podzespołów. Nie dziwota więc, że wielu fanów z niepokojem wyczekiwało ujawniania oficjalnych wymagań sprzętowych kolejnej odsłony. Na trzy tygodnie przed premierą Metro Exodus 4A Games zdradziło, jakich konfiguracji będziemy potrzebować do komfortowej zabawy na różnych ustawieniach.
Wymagania minimalne (1080p, 30 fps-ów, ustawienia niskie):
Konfiguracja zalecana (1080p, 60 fps-ów, ustawienia wysokie):
Konfiguracja dla rozdzielczości 1440p (60 fps-ów, ustawienia ultra):
Konfiguracja dla rozdzielczości 4K (60 fps-ów, ustawienia ekstremalne):
Jeśli wasze komputery podołają wyzwaniu, wkrótce zamierzacie wybrać się na zakupy lub po prostu lubicie pocieszyć oczy, TUTAJ znajdziecie obszerny fragment rozgrywki, TUTAJ zapoznacie się z arsenałem bohatera, zaś TUTAJ z kilkoma postaciami i potworami.
Czytaj dalej
34 odpowiedzi do “Metro Exodus: Oto oficjalne wymagania sprzętowe”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wiadomo między innymi, jakiej maszyny potrzeba, aby bawić się w rozdzielczości 4K.
EZ katka, wreszcie mogę to powiedzieć. Po nastu latach grania na low, czasem nawet nie w 30fpsach.
Ledwo spełniam zalecane może mi się uda zagrać na wysokich w 30 klatkach:
:
60 fps w wysokich na 2060, chyba z włączonym RTX… Z tego co pamiętam Metro zawsze miało trochę zawyżone wymagania
@pleśniak i też miało problemy z optymalizacją podczas premiery.
Chyba w „Konfiguracja dla rozdzielczości 1440p” powinna być Vega 64, a nie 56.
@plesniak|Metro Last Light przez dobrych kilka lat służyło za benchmark nowych kart graficznych, więc coś w tym jest. Oczywiście ciężko spodziewać się, że Exodus przy wszystkich tych wizualnych wodotryskach będzie działać na byle czym, ale jeśli podane wymagania pokrywają się z rzeczywistymi, to nie będę narzekać.
Znaczy gra nie wyjdzie na konsole obecnej generacji??
Kalis?? A czemu by miała nie wyjść. Nie edzie na wer konsolowej RT czy paru innych ficzerów ale będzie wyglądać prawie tak samo.
Dodam też że metro Last light Redux już działało bardzo płynnie. W podstawowej wer na moim sprzęcie na wysokich miałem od 38 do 50 klatek a w redux na wysokich już 60 klatek spadało do 50 jak było sporo akcji
resident evill 2 wygląda bardzo dobrze a ma takie niskie wymagania
po pierwsze Rezident nie jest grą otwartą a korytażową to dwa Silnik graficzny na którym Tworzone jest Metro zawsze był zasobo żerny a to 3 Rezident nie ma RT(Ray trackingu)
Wymagania minimalne GTX 670, GTX 1050. WTF?
fanboyfpsow To po co te specjalne zawyżanie wymagań
Po pierwsze Wymagania zazwyczaj są zawyżane aby Ludzie kupowali coraz to nowszy sprzęt a 2 na PC jest prę ficzerów więcej niż na konsolach między innymi sławny czy nie sławny rey tracking
@fanboyfpsow LL Redux działa na moim leciwym kompie na wysoko średnich lepiej niż wiele nowych korytarzowych gier wyglądających gorzej. Czy ja wiem czy zasobożerny :/
@kalis22pl 670 i 1050 w 2019 zawyżone?
@Gry konsolowe i gry pctowe to dwie zupełnie różne kwestie. Twórcy gier znają rozkład każdej śrubki w konsolach, wiedzą dokładnie jak gra będzie działać to też i coraz ładniejsze gry wychodzą na stare konsole. A na rynku PC? Hulaj dusza piekła nie ma. Celeron i rtx 2080 proszę bardzo, da się, nie będzie działać dobrze ale da się. I bądź tu mądry pisząc gry na kompy
@vejs, czego nie rozumiesz? karta geforce 670 gtx lub geforce 1050 gtx… nie nauczyłeś się czytać ze zrozumieniem?
@mateinho32 Nie mówię o minimalnych wymaganiach
Mateinho@ no przecież pisałem że metro LL redux ma poprawioną optymalizację.
Nie zapominajcie o DENUVO i bajce że nie wpływa ono na wydajność.
@brylas1973 Bo nie wpływa. Robiono testy i były one dość jednoznaczne.
@gimemoa no to różne testy oglądaliśmy.Spierał się z Tobą nie będę.NIe pamiętam już gdzie o tym czytałem,być może w Komputer Świat.Pisali że DENUVO ma wpływ na wydajność.Nie sprawdzałem więc się nie spieram.
@gimemoa przypomniałem sobie,na PCLab o tym było.Stwierdzili że DENUVO ma negatywny wpływ na wydajność,długość wczytywania poziomów itd.
Wyłączy się antyaliasing i od razu przybędzie klatek.
@brylas1973, masz rację. Możesz nawet na youtube znaleźć porównania wydajności i czasów wczytania między wersjami z denuvo i po jego usunięciu. W niektórych przypadkach różnice były drastyczne (jeśli chodzi o czas wczytywania). Na wydajności to było maksymalnie kilka klatek.
1080 Ti na równi z 2070? Ciekawe
Eh to uczucie kiedy jeden z najlepszych procesorów pod Twoją płytę główną ląduje w zalecanych. A potem przypominasz sobie, że masz o połowe słabszą I5 która w połączeniu z kartą graficzną dźwiga każdą grę na wysokich w full HD bez zbędnych wodotrysków w zadowalających 40-60 fps. Nie ma co patrzeć na te wymagania bo co nowa gra to takie ma, najlepiej by było jakby wydali demo. Tak jak Anthem, ma takie same wymagania a chodzi bardzo dobrze
Hohoho… ale numer. i9 9900K i RTX 2080TI ? Serio? A myslalem ze tylko ubisoft sie popisal optymalizacja z the division 2. Co sie dzieje z tymi developerami? Za niedlugo nastana czasy w ktorych beda wydawac gry w ktore nikt na full detalach w 4k nie pogra bo nie bedzie tak silnych prockow/kart graficznych na rynku przez kilka najblizszych lat…
Nie uważam by wymagania były za wysokie ale przeszkadza mi brak CPU AMD w konfiguracjach. Dlaczego nie wypisują? Bo AMD nie nadaje się do gier? To propaganda Intela, AMD jest nieco gorsze w grach, bo gry bezsensownie pisane są pod 4 rdzenie z wyższymi zegarami zamiast 8 rdzeni. Tylko 9900K nie ma jeszcze w tym momencie konkurencji na platformie AM4 (ma w TR4). 4440, 4770K i 8700K mają.
PHI, mój sprzęt to łyknie bez problemu, a oto i on:|AMD Sempron 2800+|Gigabyte płyta głowna nie pamietam, jakieś takie długie te nazwy teraz robią.|Gigabyte 6600 gt 128 mb|1 GB Ram DDR|128 HDD SataGothic 3 trochę przycina, ale damy rade.
@kocure21no łyknąć łyknie ale się zakrztusi