12.07.2010
Często komentowane 17 Komentarze

Michael Pachter wróży: „Pierwszą grą Respawn Entertainment będzie shooter w kosmosie”

Michael Pachter wróży: „Pierwszą grą Respawn Entertainment będzie shooter w kosmosie”
Nad czym pracują Vince Zampella i Jason West wraz ze studiem Respawn Entertainment? Tego na razie nie wiemy, jednak analityk branżowy Michael Pachter wróży: „będzie to kosmiczny shooter”.

Analityk branżowy z agencji Wedbush Morgan na antenie swojego własnego programu Pach Attack w serwisie GameTrailers stwierdził, że pierwszym projektem studia Respawn Entertainment może być strzelanka osadzona w kosmosie.

Jeden gatunek, który nie doczekał się jeszcze zbyt wielu sklonów, to kosmiczna strzelanka, przewiduję więc, że byli goście z Infinity Ward, Respawn Entertainment, zrobią zabójcę Halo, grę, która przybierze formę kosmicznego shootera” – wyjaśnia Pachter.
§

17 odpowiedzi do “Michael Pachter wróży: „Pierwszą grą Respawn Entertainment będzie shooter w kosmosie””

  1. Nad czym pracują Vince Zampella i Jason West wraz ze studiem Respawn Entertainment? Tego na razie nie wiemy, jednak analityk branżowy Michael Pachter wróży: „będzie to kosmiczna strzelanka”.

  2. Więc to nie będzie kosmiczny shooter.

  3. Blik – prawda 😛

  4. Nie wieże że to mówię , oby wróżka miała rację

  5. Pachter, przejadłeś się. Niech teraz ośmiornica Paul z pomocą swych ostryg przewiduje branżowe machlojki. Oł Yea.

  6. Byłoby spoko, gdyby rzeczywiście zrobili taką grę. Bo takich zwyczajnie brakuje – szczególnie na PC. Jakieś ciekawe uniwersum stworzyć i sypnąć intensywnością Call of Duty.

  7. FPS w kosmosie w wykonaniu ludzi odpowiedzialnych za CoD? Super! 🙂 Żeby ten kolo miał rację bo inaczej będzie kicha.|Strzelam że po premierze CoD:BO i zapowiedzeniu przez Respawn Entertainment takiej gry to pewnie Acti zrobi też CoD’a w kosmosie. Jedyną grę którą znam ale taka konkretna walka piechoty w kosmosie ale nie pamiętam nazwy ale jest dość świeża i tylko na Win Vista i 7

  8. Ostatnia gra „kosmiczna” w którą grałem miała nazwe „Advent Rising” (Numer Specjalny1/2009)!

  9. ciekawe czy halo będzie miało konkurencje. Matison może chodzi ci o shatered horizon ? tylko nie wiem cze to jest tylko na viste i 7

  10. @Matison ta gra to „SHATTERED HORIZON”.

  11. Professor00179 12 lipca 2010 o 19:14

    Ciekawe. Jakby wczesniej Ci sami ludzie powiedzielio stworzeniu gry w przyszlosci, to pewnie wszyscy by krzyczeli, ze CoD to nie przyszlosc. Teraz zas wszyscy zdaja sie cieszyc i uzasadniac to tym, ze gre tworza ludzie odpowiedzialni za serie CoD i chetnie zobaczyliby formule FPS znana z tej serii w przyszlosciowym uniwersum… Tak wiele dla was znaczy glupi znaczek CoD, ze weryfikuje wasza opinie na temat realiow gry i gameplaya? Co do analityka – ameryki nie odkryl. Tym bardziej, ze EA ma juz dwie gry,

  12. Professor00179 12 lipca 2010 o 19:17

    ktore sa osadzone w terazniejszosci. Jakie wiec pozostaja opcje? Gra podczas drugiej wojny swiatowej, ktora nigdy nie byla czyms emocjonujacym w postaci elektronicznej rozrywki i… druga wojna swiatowa. Osobiscie uwazam, ze moznaby zrobic WW2 z duzym polotem, ale to sie i tak nie sprzeda. Gracze uwazaja ten okres (od CoD4) za cos, co nie powinno juz wracac do gier, bo 'jest gorszy’. Ja zas widze sporo rzeczy, ktorych dotychczas nie pokazano i nie wykorzystano…

  13. Wolalbym zobacz cos innego niz shooter.

  14. Z jednej strony chcę aby [Tylko dla silnych psychicznie, z krzesłami który potrafią utrzymać cię w Euforii i Bujance, oraz dla ludzi uzdolnionych, o silnych nerwach] Michael Pachter miał rację [No i niestety ktoś mógł ucierpieć, a ostrzegałem]. Z drugiej, nienawidzę jego mówienia o tym jaki on to ma super hiper-market z aluminiową kulą a jego wróżby zwykle się nie sprawdzają. Czas pokaże.

  15. Bawią mnie ludzie jeżdżący po Pachterze, którzy nigdy nie widzieli nawet w jaki sposób ten człowiek się wypowiada – bo tak w 90% przypadków jest.|A fakty są takie, że on o grach wypowiada się raczej z perspektywy fana, jak ja czy Wy, bo to nie jest jego specjalność. Co prawda spotyka bezpośrednio osoby z branży, więc może to i owo usłyszeć, tym niemniej jego specjalnością jest hardware i na tym polu mówi bardzo rozsądnie i ciężko nie przyznać mu racji. Poza tym bardzo szanuje go za to, że kiedy się pomyli

  16. nie owija w bawełnę, tylko mówi wprost – nie miałem racji. W takiej branży 30% trafionych prognoz to IMO wielki sukces (nie wiem w jakim stopniu spełniają się jego prognozy, nie liczyłem), a wszyscy się zachowują, jakby pomylenie się było jakieś niespotykane. Jeżeli macie takie umiejętności przewidywania, to idźcie obstawiać mecze 🙂

  17. Możemy wobec tego oczekiwać hybrydy RPG i gry logicznej osadzonej w prehistorii.

Dodaj komentarz