Microsoft Flight Simulator: Kolejna porcja niezwykłych widoków [WIDEO]
Nie ma co się wstydzić: większość z nas w newsy o nowym symulatorze Microsoftu klika tylko z powodu jego wyglądu. Nie ma co się dziwić, bo chociaż z pewnością w historii widzieliśmy piękniejsze gry, to o ładniejsze już nieco trudniej. Nagrania z rozgrywki Flight Simulatora miejscami można by spokojnie wziąć za prawdziwe zdjęcia (rzecz jasna jeżeli nie skupimy wzroku na pilocie).
Produkcja jest jednak niewątpliwie kierowana przede wszystkim do fanów awiacji, stąd firma kładzie nacisk na przekonanie zapaleńców, którzy nie lubią chodzić na kompromisy. Tym razem możemy usłyszeć materiał o aerodynamice (ale nie bójcie się, można bez trudu skupić się na – jak zawsze – cudownych widokach).
Gdyby ktoś przegapił poprzednie odcinki:
Przypomnijmy – Microsoft Flight Simulator podczas ostatniego Inside Xbox był odpalany na maszynie zaopatrzonej w:
Microsoft Flight Simulator trafi na pecety i Xboksy One w 2020.
Czytaj dalej
-
Znamy zwycięzców tegorocznej gali CEEGA! Bloober Team i 11 bit...
-
Popularność Escape from Duckov nie przestaje zdumiewać. Gra pobiła kolejny...
-
Halo: Campaign Evolved nadchodzi! Zapowiedziano pełnoprawny remake pierwszego Halo
-
Odbierz 911 Operator za darmo na Steamie. Polskie Jutsu Games świętuje...
5 odpowiedzi do “Microsoft Flight Simulator: Kolejna porcja niezwykłych widoków [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

@tommy50 Z tego co wiem, to gra będzie doczytywać dane z chmury.
Dawać mi to
tommy50 Podobno mapa waży jakieś 2 Petabajty i część danych będzie przechowywana na dysku, co umożliwi też grę offline (ale więcej rzeczy będzie generowane proceduralnie), ale większość będzie jednak zaczytywana z chmury (są to dane map Bing).
@kondiq91 – w offline zjawiska atmosferyczne będą ustawione na sztywno. Przy wykorzystaniu 'chmury’ będą zmienne, jakie w danym momencie w rzeczywistości występują, w danym rejonie dzięki synchronizacji. Poziom chmur (liczba ich występowania, wraz z przesuwaniem) będzie również na sztywno w trybie offline, a ich zmienne będą wyłącznie w trybie rozgrywki z wykorzystaniem „chmury”. Topografia będzie zależna od przeglądarki BING z wykorzystaniem map. Na ich będzie generowane proceduralne.
@ Tomasz23 – zanim rozpoczniesz rozgrywkę offline. Zobligowany będziesz do pobrania z „chmury” mapy. Jeżeli pobierz jedną, a w czasie trybu wolnego lotu przekroczysz jej granicę, reszta zostanie wygenerowana, ale nie będzie miała pokrycia z rzeczywistością (dokładnie zostanie wygenerowane przez AI, ale obecnie jest problem z prawidłowym, w miarę poprawnym dostosowaniem generowania dla danego regionu np. występowanie pustyni w Detroit).