Microsoft: Nowe studio pracuje nad FPS-em dla Kinecta

Źródłem plotki jest forum NeoGaf, a dokładniej jego użytkownik o pseudonimie REMEMBER CITADEL. Internauta dotarł do skróconego CV Shawna Woodsa, jednego z pracowników nowego studia. Fragment zapisu kariery brzmi:
Microsoft Game Studios (Zipline Studios) Luty 2010- obecnie Vancouver, Kanada Dyrektor Artystyczny/Starszy Artysta (Postacie) Członek zespołu nowego studia z aspiracjami, które zatrudniło grupę artystów do prac nad grami społecznościowymi opartymi na mikrotransakcjach. W ciągu ostatniego roku strategia naszego studia uległa zmianie i obecnie skupiamy się na produkcji shootera AAA, który wykorzysta Kinecta. Członek MGS Creative Councel, promującego szkolenie artystów w obrębie całego Microsoft Game Studios.
Czy w Vancouver piecze się Gears of War dla Kinecta? A może to kompletnie nowy tytuł dla hardkorowców? Strona Microsoft Game Studios Vancouver mówi o „rdzennych” graczach jako grupie docelowej, więc niewątpliwie coś poważnego jest tutaj na rzeczy.
Czytaj dalej
26 odpowiedzi do “Microsoft: Nowe studio pracuje nad FPS-em dla Kinecta”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zamiast skakać przed telewizorem polecam wyjść na dwór i pokopać piłkę:)
I dobrze może pojawi sie jakis ex z krwi i kośći na 360
FPS na Kinecta buahahaha, no bardzo ciekawy pomysł… sorry ale ten sprzęt nadaje się do sterowania FPS-ami tak samo dobrze jak krzesło, czyli w ogóle
Hehe ciekawe jak będziemy wyglądać podskakując przed kinektem z rękami wystawionymi max do przodu…
hehe @darkwilk racja popieram 🙂
Nie widzę tego… Naprawdę chce zobaczyć jak to wykombinują.
”Wykorzysta Kinecta”, a ”pod Kinecta” to różnica ogromna tym bardziej, że nawet w oryginalnym tekście po angielsku różnica jest uwidoczniona. FPS, który byłby zaprojektowany wyłącznie pod Kinecta udać się nie może i MS z szacunku do tych rzekomych ”hardkorowców” powinno tego typu projekt zarzucić. Jednak hydryba może okazać się grywalna (z wyraźnym wskazaniem na ”może”).
@Adzior, a co ma Gears of War do FPSów? W ogóle gdzie w tym tekście jest napisane, że to będzie FPS?
Patrz tytuł-.-
Dobra zwracam honor wiem już o co chodzi:)
@RockyDBP Masz pogrubioną czcionką pewne zdanie, a w nim jest zawarty wyraz „shootera”. Czytaj dokładniej 😉
@darkwilk Racja… Choć nie do końca, w przypadku shootera wykorzystującego kinecta proponował bym ASG lub paintballl 😉
Jeśli ma to mieć ręce i nogi to będzie celowniczek na szynach, albo jakaś podobnie uproszczona wersja. Akurat FPS to gatunek, który trudno obsługiwać takim kontrolerem.
@Sergi co racja, to racja. Z tym że z celowanie jakoś się zrobi, ale co z chodzeniem. Idziesz sobie w prawo, bo w ciebie nawalają, a tu SRUU- ałć, to ja mam ściany w pokoju?! 😉
@Sergi – czym innym niż celowniczkami na szynach jest obecnie 90% FPS’ów. Mi większej różnicy nie zrobi czy idę 2m od prawej czy od lewej ściany, bo na większy wybór i tak gry nie pozwalają. Gdyby te produkcje miałyby mieć projekty poziomów jak pierwszy FarCry czy crysis był bym w stanie zrozumieć narzekania, ale w CoDo-podobnych grach niema to przecież większego znaczenia. Poza tym ta gra ma wykorzystywać kinekta (czyli za pomocą niego wydawali byśmy polecania kompadą, robili QTE itp), a nie działać tylko
@Sregi, no po co wchodziłeś do tego newsa przede mną? Albo po co pisałeś pierwsze zdanie.
z tym kontrolerem. Microsoft strzeliłby sobie w stopę wydając grę tylko na kinekta, pozbły by się tym samym dużej bazy klientów. Przecież większość HC graczy tego urządzenia nie kupiła, a myślę, że każdy posiadacz Xa z radością przywitałby dobrego shootera. Oczywiście MS może chcieć napędzić w ten sposób sprzedaż kinekta, ale to by było momi zdaniem głupie posunięcie, kto kupi sprzęt za 400zł żeby pograć w jedną grę?
Jakby zrobili jeszcze tą strzelanine , ale z jakimś pistoletem żeby można było coś trzymać w rękach to wtedy może,byłoby fajne.Tylko nie wiem czy to byłoby odpowiednie do urządzenia które jest przeznaczone do kontroli całego ciała.
mmmhmmm
@VoGdO – od tego masz move , tam możesz dokupić sobię podstawkę , np. Sharpshooter(Strzelec) ale są też jakieś inne 🙂
Ostatnio byłem w Media Expercie i ku mojemu zdziwieniu był odpalony Xbox z Kinect Adventures. Jako że nigdy nie grałem na Kinekcie to skorzystałem, i tak jak wszyscy mówili lag jest duży, za duży jak na FPSy, nawet w tą odbijaną piłkę od ściany(Nie pamiętam nazwy), dosyć ciężko mi się grało. A więc życzę szczęścia, no chyba że wyeliminują laga.
@Dives – To, że norma jest taka, a nie inna, nie oznacza, że dla Kinecta mamy obniżać standardy. Poza tym to ma być krok naprzód, a nie „coś za coś” albo regres do House of the dead.
Nie jestem przekonany… Grałem w Killzone 3 z SharpShooterem i to była udręka, a nie gra… Celownik latał jak szalony i się nie dało trafić…
Tak, w Kinect Adventures lag jest duzy, gralem u kolegi. Ale podobno w Dance Central jest znikomy.
ciężki orzech do zgryzienia dla twórców jeśli chcą zrobić coś udanego, powodzenia|@chmielok w Dance Central lag jest znikomy bowiem brany jest przez grę pod uwagę a w grach innego typu jest to siłą rzeczy niemożliwe do zrealizowania bo niby jak
No może wreszcie coś poważnego wyjdzie na kinecta choć według mnie na kinekcie FPSy się nie sprawdzą 😉