02.05.2011
Często komentowane 26 Komentarze

Microsoft: Nowe studio pracuje nad FPS-em dla Kinecta

Microsoft: Nowe studio pracuje nad FPS-em dla Kinecta
Została uruchomiona oficjalna witryna Microsoft Game Studios Vancouver, nowego oddziału giganta z Redmond. Istnieją pewne poszlaki, że kanadyjska ekipa została powołana do prac nad FPS-em przeznaczonym dla ruchowego kontrolera - Kinecta.

Źródłem plotki jest forum NeoGaf, a dokładniej jego użytkownik o pseudonimie REMEMBER CITADEL. Internauta dotarł do skróconego CV Shawna Woodsa, jednego z pracowników nowego studia. Fragment zapisu kariery brzmi:

Microsoft Game Studios (Zipline Studios) Luty 2010- obecnie Vancouver, Kanada Dyrektor Artystyczny/Starszy Artysta (Postacie) Członek zespołu nowego studia z aspiracjami, które zatrudniło grupę artystów do prac nad grami społecznościowymi opartymi na mikrotransakcjach. W ciągu ostatniego roku strategia naszego studia uległa zmianie i obecnie skupiamy się na produkcji shootera AAA, który wykorzysta Kinecta. Członek MGS Creative Councel, promującego szkolenie artystów w obrębie całego Microsoft Game Studios.

Czy w Vancouver piecze się Gears of War dla Kinecta? A może to kompletnie nowy tytuł dla hardkorowców? Strona Microsoft Game Studios Vancouver mówi o „rdzennych” graczach jako grupie docelowej, więc niewątpliwie coś poważnego jest tutaj na rzeczy.

26 odpowiedzi do “Microsoft: Nowe studio pracuje nad FPS-em dla Kinecta”

  1. Zamiast skakać przed telewizorem polecam wyjść na dwór i pokopać piłkę:)

  2. I dobrze może pojawi sie jakis ex z krwi i kośći na 360

  3. FPS na Kinecta buahahaha, no bardzo ciekawy pomysł… sorry ale ten sprzęt nadaje się do sterowania FPS-ami tak samo dobrze jak krzesło, czyli w ogóle

  4. wojtekwlodyka28 2 maja 2011 o 18:13

    Hehe ciekawe jak będziemy wyglądać podskakując przed kinektem z rękami wystawionymi max do przodu…

  5. hehe @darkwilk racja popieram 🙂

  6. Nie widzę tego… Naprawdę chce zobaczyć jak to wykombinują.

  7. ”Wykorzysta Kinecta”, a ”pod Kinecta” to różnica ogromna tym bardziej, że nawet w oryginalnym tekście po angielsku różnica jest uwidoczniona. FPS, który byłby zaprojektowany wyłącznie pod Kinecta udać się nie może i MS z szacunku do tych rzekomych ”hardkorowców” powinno tego typu projekt zarzucić. Jednak hydryba może okazać się grywalna (z wyraźnym wskazaniem na ”może”).

  8. @Adzior, a co ma Gears of War do FPSów? W ogóle gdzie w tym tekście jest napisane, że to będzie FPS?

  9. Patrz tytuł-.-

  10. Dobra zwracam honor wiem już o co chodzi:)

  11. diablo1996pl 2 maja 2011 o 18:54

    @RockyDBP Masz pogrubioną czcionką pewne zdanie, a w nim jest zawarty wyraz „shootera”. Czytaj dokładniej 😉

  12. @darkwilk Racja… Choć nie do końca, w przypadku shootera wykorzystującego kinecta proponował bym ASG lub paintballl 😉

  13. Jeśli ma to mieć ręce i nogi to będzie celowniczek na szynach, albo jakaś podobnie uproszczona wersja. Akurat FPS to gatunek, który trudno obsługiwać takim kontrolerem.

  14. diablo1996pl 2 maja 2011 o 19:39

    @Sergi co racja, to racja. Z tym że z celowanie jakoś się zrobi, ale co z chodzeniem. Idziesz sobie w prawo, bo w ciebie nawalają, a tu SRUU- ałć, to ja mam ściany w pokoju?! 😉

  15. @Sergi – czym innym niż celowniczkami na szynach jest obecnie 90% FPS’ów. Mi większej różnicy nie zrobi czy idę 2m od prawej czy od lewej ściany, bo na większy wybór i tak gry nie pozwalają. Gdyby te produkcje miałyby mieć projekty poziomów jak pierwszy FarCry czy crysis był bym w stanie zrozumieć narzekania, ale w CoDo-podobnych grach niema to przecież większego znaczenia. Poza tym ta gra ma wykorzystywać kinekta (czyli za pomocą niego wydawali byśmy polecania kompadą, robili QTE itp), a nie działać tylko

  16. maciekX360 2 maja 2011 o 19:50

    @Sregi, no po co wchodziłeś do tego newsa przede mną? Albo po co pisałeś pierwsze zdanie.

  17. z tym kontrolerem. Microsoft strzeliłby sobie w stopę wydając grę tylko na kinekta, pozbły by się tym samym dużej bazy klientów. Przecież większość HC graczy tego urządzenia nie kupiła, a myślę, że każdy posiadacz Xa z radością przywitałby dobrego shootera. Oczywiście MS może chcieć napędzić w ten sposób sprzedaż kinekta, ale to by było momi zdaniem głupie posunięcie, kto kupi sprzęt za 400zł żeby pograć w jedną grę?

  18. Jakby zrobili jeszcze tą strzelanine , ale z jakimś pistoletem żeby można było coś trzymać w rękach to wtedy może,byłoby fajne.Tylko nie wiem czy to byłoby odpowiednie do urządzenia które jest przeznaczone do kontroli całego ciała.

  19. Siemiatyczanin2405 2 maja 2011 o 20:17

    mmmhmmm

  20. @VoGdO – od tego masz move , tam możesz dokupić sobię podstawkę , np. Sharpshooter(Strzelec) ale są też jakieś inne 🙂

  21. Ostatnio byłem w Media Expercie i ku mojemu zdziwieniu był odpalony Xbox z Kinect Adventures. Jako że nigdy nie grałem na Kinekcie to skorzystałem, i tak jak wszyscy mówili lag jest duży, za duży jak na FPSy, nawet w tą odbijaną piłkę od ściany(Nie pamiętam nazwy), dosyć ciężko mi się grało. A więc życzę szczęścia, no chyba że wyeliminują laga.

  22. @Dives – To, że norma jest taka, a nie inna, nie oznacza, że dla Kinecta mamy obniżać standardy. Poza tym to ma być krok naprzód, a nie „coś za coś” albo regres do House of the dead.

  23. Nie jestem przekonany… Grałem w Killzone 3 z SharpShooterem i to była udręka, a nie gra… Celownik latał jak szalony i się nie dało trafić…

  24. Tak, w Kinect Adventures lag jest duzy, gralem u kolegi. Ale podobno w Dance Central jest znikomy.

  25. maslascher 3 maja 2011 o 18:32

    ciężki orzech do zgryzienia dla twórców jeśli chcą zrobić coś udanego, powodzenia|@chmielok w Dance Central lag jest znikomy bowiem brany jest przez grę pod uwagę a w grach innego typu jest to siłą rzeczy niemożliwe do zrealizowania bo niby jak

  26. Mateusz1380 4 maja 2011 o 06:19

    No może wreszcie coś poważnego wyjdzie na kinecta choć według mnie na kinekcie FPSy się nie sprawdzą 😉

Dodaj komentarz