Might & Magic Heroes Online: Nadchodzi sieciowa wersja „Hirołsów”?

Niedługo fani „Hirołsów” mogą doczekać się kolejnej odsłony swojej ulubionej serii, tym razem jednak skoncentrowanej na zabawie sieciowej. Ubisoft zarejestrował bowiem domeny związane z grą Might & Magic Heroes Online. Zapowiedź na gamescomie?
Serwis Fusible odkrył, że 27 lipca Ubisoft zarejestrował trzy nowe domeny internetowe – mightandmagicheroesonline.com, mmheroesonline.com i mm-heroesonline.com. Wszystkie związane są z niezapowiedzianą dotąd grą Might & Magic Heroes Online.
Całkiem możliwe, że zostanie ona ujawniona na zbliżającym się gamescomie. Skąd ten wniosek? W liście gier, jakie Ubisoft ma pokazać na niemieckich targach, znalazła się pozycja „nowe produkcje F2P”.
Możemy (się) założyć, że jedną z nich jest właśnie Might & Magic Heroes Online.
Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Might & Magic Heroes Online: Nadchodzi sieciowa wersja „Hirołsów”?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Może być ciekawie. Sądzę jednak, że trochę zbyt mocno przedłużają jedną serię. Ale to tylko moje zdanie.
I kolejne niepotrzebne MMO. Ostatnio pojawiają się jak grzyby po deszczu.
Może być dobre, ale może też być niewypałem. Jeśli ma być kolejnym niewypałem to szkoda, bo przez to psuje się dobre imie całej serii. Czekam z niecierpliwością na dalsze newsy 😉
Niech się w końcu zbiorą do kupy i połatają grę do końca, a nie pierdoły wymyślają. O ile ta karcianka w świecie M&M mi się podobała, to z kolei na to nie mam zamiaru nawet patrzeć.
Niech najpierw naprawią H6, bo tam nadal jest sporo bugów…|A ostatnio pojawiły się zdjęcia z planszówki, którą też niedługo powinni zaprezentować w całej okazałości.
Przeciez juz powstaly jakies „Hirolsy” w wersji online. O ile wiem, to bez integracji Ubisoftu i po za nazwa nic soba nie prezentowalo.
@Deferdus spójrz na Final Fantasy 😉
@Deferdus spójrz na post asasyna09.
Już widziałem takich Heroesów Online w kit dużo, jakieś japońskie było (sami klucze rozdawaliście ;D), przeglądarkowe… Nie podchodzi mi ten pomysł ani trochę.
Jak ma to wyglądać tak jak M&MH:Kingdoms to ja podziękuję. Dla mnie Heroesy Online powinny w pewnym stopniu przypominać LoLa i szachy. Wybierasz mapę, rasę itp. klikasz przycisk Play – gra dobiera ci przeciwnika o zbliżonym poziomie umiejętności. Gra oczywiście dzieje się w turach, ale nie musisz cały czas grać tylko możesz po prostu zalogować się raz-dwa razy dziennie i wykonać swoje ruchy. W związku z tym, istniała by możliwość grania na kilku mapach „jednocześnie”. Coś jak zakładki(szachy symultaniczne).
Do tego oczywiście mamy głównego bohatera(odpowiednik summonera z LoLa), który awansuje po danej ilości meczy. Drzewka rozwoju tak jak Masteriesy z LoLa, tak by do każdego meczu można było wziąć inny zestaw. Płatny content? Jak już to jakieś skórki do jednostek, na pewno nic co dawałoby jakąkolwiek przewagę. Może przy tworzeniu konta wybierało się jedno miasto, a resztę trzeba by było odblokować(przy czym wtedy musi istnieć możliwość odblokowania konta za wirtualną walutę uzyskiwaną za rozegrane gry).
@Deferdus |Spójrz na cokolwiek od Nintendo.
Najlepsze „hitłosy” robił New World Computing a wydawał 3DO teraz to nie to samo ale może w to pogram jak faktycznie będzie free2play