rek

Minecraft Dungeons: Jak wypadło kwadratowe Diablo? [RECENZJE]

Minecraft Dungeons: Jak wypadło kwadratowe Diablo? [RECENZJE]
Tuzy gatunku mogą raczej spać spokojnie, co nie znaczy, że nie warto zagrać.

W moich oczach ogłoszenie prac nad Minecraft Dungeons było równie zaskakujące, co powstanie Gears Tactics przy czym w tym drugim przypadku od lat po cichutku sobie o czymś podobnym marzyłem. XCOM-owe Gearsy dość powszechnie uznano za sukces, a jak jest w przypadku kwadratowego Diablo? Gorzej, choć wciąż zdumiewająco dobrze. W momencie pisania tego newsa średnia ocen wynosi 76%, a wybrane opinie znajdziecie poniżej:

  • Windows Central: 4,5/5
  • Destructoid: 8/10
  • Gamers Heroes: 80/100
  • SpazioGames: 7/10
  • PCGamesN: 7/10
  • GamesRadar+: 3,5/5
  • Stevivor: 6,5/10
  • Windows Central ociera się o maksymalną ocenę, zachwalając rozwój bohatera i walkę.

    Sedno Minecraft Dungeons leży w satysfakcjonującej walce i opcjach kompleksowego rozwoju bohatera, a tego gra dostarcza pod dostatkiem.

    Destructoid zauważa, że Dungeons może bez wstydu stać u boku swego większego krewniaka:

    W czasie ostatniej dekady Minecraft udowodnił, że jest jedną z najbardziej trwałych i ujmujących marek, a Dungeons jest teraz częściowo odpowiedzialne za to dziedzictwo.

    PCGamesN docenia walory gry, ale zauważa, że jest ona raczej skierowana do młodszych odbiorców.

    Okrojone Diablo, które emanuje urokiem i różnorodnością łupów, ale prawdopodobnie spodoba się bardziej młodszym odbiorcom.

    Według serwisu Stevivor Dungeons to rzecz przyjemna, ale zupełnie pozbawiona głębi:

    Minecraft Dungeons jest porządne, tryska frajdą, ale w żadnym razie nie jest rewelacyjne. Miałem więcej radochy w Xbox Live Party po prostu gawędząc z kumplami i bezmyślnie strzelając do szajsu, niż z samego grania. Od tego momentu zdecydowaliśmy się zmienić poziom trudności na rekomendowany i zaczęliśmy bezstresowo przedzierać się przez wrogów, zbierając nowy sprzęt i wbijając kolejne poziomy. Zdecydowaliśmy, że będziemy grać przez trzy podstawowe poziomy trudności, ale głównie dlatego, że to łatwa droga do nabicia gamescore, a nie czynność, która by nas wciągnęła.

    Warto pamiętać, że w dzień swojej premiery, a więc 26 maja, gra trafi do Game Passa, więc będziecie mogli ją przetestować sami za dość symboliczną kwotę, a przy okazji ograć też wspominane na wstępie Gearsy, do czego zresztą szczerze namawiam.

    3 odpowiedzi do “Minecraft Dungeons: Jak wypadło kwadratowe Diablo? [RECENZJE]”

    1. Tuzy gatunku mogą raczej spać spokojnie, co nie znaczy, że nie warto zagrać.

    2. Kupię to chrześniakowi na dzień dziecka. Minecraft to teraz dla niego wszystko

    3. a GamesRadar+ 3/5 co napisał?

    Dodaj komentarz