Minecraft nie trafi na Steama. Dlaczego?

Notch na swoim blogu poruszył kwestię dostępności Minecrafta na Steamie. Według niego, usługa ogranicza wiele rzeczy, które twórcy gry mogą z nią zrobić. Jak pisze:
Steam ogranicza wiele rzeczy, które możemy zrobić z grą i to, w jaki sposób komunikujemy się z użytkownikami. Najprawdopodobniej nie moglibyśmy sprzedać, powiedzmy, peleryny, czy prowadzić własnego serwisu z modyfikacjami na minecraft.net, który współpracowałby z wersjami nabytymi przez klientów Steama w sposób, który zadowoliłby Valve. Skutecznie podzieliłoby to społeczność Minecrafta na dwie części i tylko kilku graczy miałoby dostęp do całej różnej zawartości, którą chcemy dodać do gry.
Jak dodaje:
Rozmawialiśmy o tym z Valve, ale w pełni rozumiem ich powody, dla których chcą kontrolować swoją platformę. Istnieje pewna przyrodzona niekompatybilność pomiędzy tym, czego my chcemy, a czego oni. Nie ma więc jakiejś dużej sprawy, nie chcemy po prostu ograniczać tego, co możemy zrobić zMinecraftem.
Czytaj dalej
52 odpowiedzi do “Minecraft nie trafi na Steama. Dlaczego?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
mnie osobiście te elementy rpg w minecrafcie nie przekonują.
No mnie też, Minecraft był kiedyś super sandboxem, teraz jest RPG’em. Moim zdaniem Minecraft zmierza w złym kierunku.