Mirror´s Edge – pokazówka PhysX, wymagania sprzętowe

Twórcy gry Mirror´s Edge opublikowali filmik prezentujący Mirror´s Edge z i bez obsługi nowości w wersji PC, czyli systemu fizyki PhysX.
Filmik jest tak skonstruowany, że po lewej stronie ekranu widać grę bez PhysX, zaś po prawej – z włączoną obsługą tej technologii. Zainteresowanych zapraszam TUTAJ.
Opublikowano także wymagania sprzętowe gry: Windows XP/Vista, procesor 3 GHz (Pentium 4 lub odpowiednik), 1 GB RAM, karta graficzna z 256 MB pamięci i obsługą SM 3.0, 8 GB na dysku twardym.
Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Mirror´s Edge – pokazówka PhysX, wymagania sprzętowe”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
wymagania // Spodziewałem sie wiekszych wymagań. Ale coz nawet tym mój komp nie podoła 🙁
Pytanie // Czy system PhysX będzie jakoś wspułpracował z kartami ATI ?
Mam nadzieje że tak ponieważ chciałbym sobie pograć z fizyką , ale niestety mam kartę ATI .
Ktoś będzie mógł mi na to pytanie odpowiedzieć?
Odpowiedz na pytanie // System PhysX na 100% nie będzie _wspułpracował_ z ATI…. Na 100% nie będzie też _wspułpracował_ z kartami innych producentów… -.-_
Ale ja polecam współpracę ze słownikiem! 😉
// Ogromna różnica z i bez PhysX_a. Np. kawałki stłuczonej szyby bez PhysX_a _zapadają się pod ziemię_, a z spadają na podłogę i na niej SĄ faktycznie. Ponadto niektóre elementy gry, bez PhysX_a, nie mogły być wyświetlone.
bob25 – byś pomyślał trochę i poczytał // PhysX działa i na kompach bez kart Nvidii, tyle, że nowe GF mają wbudowaną obsługę tegoż w sobie, a na kompach bez obsługi całą robotę odwala procek. Co najwyżej potrzeba będzie większej mocy procka. Takiś lingwista to czytaj więcej, choćby artykuły z CDA
Jak zwykle // Mój komp nie spełnia wymagań kartyu graficznej i procesora. To sobie pogram…
… // Czy tylko mi sie wydaje że Physix jest użyty tylko do darcia szmatek i tłuczenia szkła?
// gegu PhysX jest nową sprawą dlatego jest narazie od wizualnych bajerów ale uważam że prezentuje się pięknie!
dobrze że mam geforce_a;) lubie dopracowane szczegóły w grach.
// Lepiej bvez physyX_a. bo z nim można się pokaleczyć o kawałki szkła:D
// Czy tylko u mnie filmik nie ma dxwięku, czy to tak ma być?
// No różnica jakaś tam jest, nie powiem, ale czy ma to jakiś większy wpływ na samą rozgrywkę to _darcie szmatek i tłuczenie szkła_?
ButcherBob….. // Nie chce się kłócić, ani nic z tych rzeczy, ale po prosu nie załapałeś sensu mojej wypowiedzi… Przeczytaj jeszcze raz, powoli.
Pozdrawiam!
BTW: Gra będzie świetna… wszystkie te efekty… aż się nie chce czekać!!!
Wiem co miałeś na myśli, ale jak ktoś nie wie // czy mu fizyka PhysX będzie chodzić z powodu posiadanej karty, to lepiej to wyjaśnić łopatologicznie, ażeby się chłopak nie wystraszył. To wszystko.
Jedyne na co warto czekać to dobra optymalizacja, bo bez tego i PhysX nie pomoże. Trzeba trzymać kciuki.
Dźwięk // Ja też nie mam dźwięku 😉 Czyli widocznie tak ma być