Mistrzowskie emocje zero cukru. Pepsi wspiera polską transmisję Worlds 2025
Mistrzowskie emocje wspiera Pepsi Zero Cukru
Mistrzostwa Świata w League of Legends to największe wydarzenie w esportowym kalendarzu. Po roku rywalizacji w poszczególnych regionach, najlepsze drużyny spotykają się na wspólnym gruncie, rywalizując o tytuł najlepszej drużyny na świecie. Imprezę śledzą miliony, natomiast polska transmisja cieszy się w szczytowych momentach zainteresowaniem 20 000 oglądających w jednym momencie.
Transmisja z Worlds 2025 odbywa się na kanałach Damiana “Nervariena” Ziaji. Jednym z partnerów transmisji jest Pepsi Zero Cukru, producent orzeźwiającego napoju gazowanego. Pepsi Zero Cukru to stały element transmisji: to napój, który popijają komentatorzy, a także jest obecny z scenografii studia oraz na licznych grafikach wewnątrz rozgrywki.

Współpraca z Pepsi Zero Cukru pozwoliła także na powołanie dedykowanego segmentu podczas gry. Polega na wyróżnianiu wyjątkowych, często bezbłędnych zagrań zawodników. Nazwano go “Zero Strachu” w nawiązaniu do nazwy produktu – zero cukru. To moment transmisji, który zapadł widzom w pamięć z uwagi na regularne prezentowanie najbardziej dynamicznych urywków rywalizacji.
Nadchodzi wyjątkowy finał
Już w najbliższą niedzielę, 9 listopada, o godzinie 8:00 rozpocznie się wielki finał tegorocznych Mistrzostw Świata w League of Legends. To wyjątkowe spotkanie z wielu powodów. W meczu o prestiżowy tytuł zagrają dwie koreańskie organizacje – T1 oraz KT Rolster. Spotkania obu drużyn są klasykiem koreańskiej sceny i można je śmiało nazwać tamtejszym odpowiednikiem el clasico.
To jednak nie koniec wyjątkowych aspektów. T1 staje przed szansą na zdobycie szóstego mistrzostwa świata w historii organizacji, a zarazem trzeciego z rzędu. Dla KT Rolster z kolei to możliwość na pierwsze sięgnięcie po tak prestiżowy tytuł. Jedno jest pewne: finał Worlds 2025 z Pepsi Zero Cukru na pewno będzie Zero Nudy.
Pepsi Zero Cukru patronem polskiego esportu
Pepsi Zero Cukru to nie tylko doskonały sposób na orzeźwienie, lecz także patron polskiego esportu. Marka od początku bieżącego roku śmiało wspiera rozgrywki, Rift Legends Mistrzostwa Polski. W ramach współpracy Pepsi Zero Cukru pojawiło się na trzech imprezach: finałach Rift Legends w Złotych Tarasach, Meet at Rift Kraków oraz Meet at Rift Summer.

Obecność Pepsi Zero Cukru odnotowano także na innych transmisjach turniejów międzynarodowych w League of Legends. Były to First Stand, Mid-Season Invitational oraz trzy edycje EMEA Masters.
