MMA: Mimo kiepskich wyników sprzedaży – będzie sequel!
MMA – produkcja Electronic Arts traktująca o mieszanych sztukach walki – nie zaliczyła udanego startu. W pierwszym miesiącu od premiery gra sprzedała się w zaledwie 45 tysiącach egzemplarzy, później było niewiele lepiej. Mimo to EA nie rezygnuje z marki - będzie EA Sports MMA 2!
Na antenie podcastu portalu Figure Four Daily traktującego o sportach walki Jeff Ecker z EA Sports oznajmił, że sequel MMA jest w planach.§ „Zdecydowanie będzie EA Sports MMA 2” – mówi. Jak dodaje, pojawienie się kontynuacji nie jest kwestią tego, „czy w ogóle” zostanie ona wydana, ale „kiedy”.
MMA które zadebiutowało w październiku nie jest grą złą – średnia ocen wersji na Xboksa 360 według serwisu Metacritic wynosi 79%, my daliśmy jej 9/10 (TUTAJ). Niestety dobre recenzje nie przełożyły się na przyzwoitą sprzedaż – do tej pory produkcja rozeszła się w liczbie 179 tysięcy egzemplarzy (za portalem VGChartz).
§
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “MMA: Mimo kiepskich wyników sprzedaży – będzie sequel!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

MMA – produkcja traktująca o mieszanych sztukach walki od EA – nie zaliczyła udanego startu. W pierwszym miesiącu od premiery gra sprzedała się w zaledwie 45 tysiącach egzemplarzy. Mimo to Electronic Arts, jak zdradził jego przedstawiciel, nie rezygnuje z marki.
MMA bardo mi się podobało czekam
Niech to wydadzą na PC to na bank kupię.
nowa marka nie ma co się dziwić w końcu trudno będzie odebrać tron serii ufc
moge się założyc ze gdyby to było wydane też na Pc to wtedy ta ilośc sprzedanych egzemplazy była by o dużo większa
Kiepska sprzedaz, przez brak wersji PC.
Jestem ciekawy jak będziecie sterować tą grą na klawiaturze, chyba że macie game pad tak jak ja. |Jeśli chodzi o wynik to UFC jest za bardzo znane na świecie, żeby nowy produkt EA MMA zagroził konkurętowi.
zlytalib132, ema – kurka, nieźli jesteście! Czuję się zaszczycony, spotykając takich specjalistów. Dziwię się, że jeszcze nie pracujecie w EA – z pewnością poradzilibyście sobie ze zwiększaniem sprzedaży lepiej, niż ci goście po studiach i z latami doświadczenia.