3
3.11.2023, 11:15Lektura na 2 minuty
Informacja prasowa

Monster Energy i Call of Duty łączą siły

Po ogłoszeniu Monster Energy jako sponsora Call of Duty League w kwietniu tego roku, Activision i Monster Energy wspólnie prezentują cztery nowe, limitowane puszki Monster Energy Call of Duty dostępne w sklepach w całym kraju.

Konsumenci otrzymują specjalne puszki Monster Energy Original, Monster Energy Zero Cukru (dostępnego w sieci Biedronka), Monster Zero Ultra i Monster Energy Mango Loco, na których znajduje się ikoniczny bohater „Ghost”, ulubieniec fanów z serii Call of Duty od ponad dekady.


Jakie bonusy?

Kupując dowolny z wymienionych napojów Monster Energy, można otrzymać nagrody w grze Modern Warfare III, dzięki którym gracze wyróżnią się na tle konkurencji. Każda puszka to kod na podwójne doświadczenie przez 15 minut oraz nagrody w grze, takie jak:

● Pierwsza puszka: 2xp przez 15 minut + skin broni

● Druga puszka: 2xp przez 15 minut + skin postaci

● Trzecia puszka: 2xp przez 15 minut + winyl na broń

● Czwarta puszka: 2xp przez 15 minut + pierwszy nowy kolor skinu postaci

● Piąta puszka: 2xp przez 15 minut + materiał z nowego sezonu z gry

● Szósta puszka: 2xp przez 15 minut + materiał z nowego sezonu z gry


Jak zgarnąć fanty?

Aby wziąć udział w promocji należy wejść na stronę callofduty.monsterenergy.com i utworzyć konto lub zeskanować kod QR z puszek Monster Energy Call of Duty. Wystarczy przesłać rachunek z dowodem zakupu puszki Monstera od 1 września do 31 grudnia 2023 r., aby odblokować zawartość.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z Call of Duty w ramach tej przełomowej współpracy” – powiedział Dan McHugh, Chief Marketing Officer Monster Energy. „Monster Energy zawsze kieruje pogoń za emocjonującymi doświadczeniami i umożliwianie naszym fanom realizowania swoich pasji. Razem zapewnimy naszym konsumentom energię, której potrzebują, aby zdominować wirtualne pole bitwy.”

„Jesteśmy podekscytowani wyruszeniem w tę podróż razem z Monster Energy” – dodał Jack Harari, wiceprezes ds. globalnych partnerstw w Activision Blizzard. „Obydwie marki są głęboko zaangażowane w dostarczanie naszym fanom niezrównanych emocji i niezapomnianych wrażeń. Razem tworzymy innowacyjne doświadczenie, które doda graczom energii i wyniesie ich pasję do Call of Duty na nowy poziom.”

Limitowane napoje Monster Energy Call of Duty Original, Zero Cukru, Zero Ultra i Mango Loco są dostępne w puszkach o pojemności 500 ml.


Czytaj dalej

Redaktor
Informacja prasowa
Wpisów688

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze