Monster Hunter: World – Ogromny sukces na Steamie

Monster Hunter: World miał swoją pecetową premerę zaledwie wczoraj, ale nie przeszkodziło mu to we wskoczeniu na listę obecnie najpopularniejszych gier na Steamie ostatniego miesiąca. W tej chwili tytuł plasuje się na czwartej pozycji z wynikiem 240 tysięcy grających jednocześnie – przed nim znajdują się wyłącznie multiplayerowe hity w postaci CS:GO (425 tys.), Doty 2 (716 tys.) i PUBG-a (1,3 mln). Tym samym Łowca Potworów stał się najpopularniejszą japońską grą w sklepie Valve, wyprzedzając nawet Dark Souls III, którego rekord wynosił 129 tys. grających jednocześnie.
Sukces produkcji na PC nie powinien nikogo szokować – w kwietniu Capcom chwalił się, że Monster Hunter: World sprzedał się w liczbie prawie ośmiu milionów egzemplarzy, a sam tytuł nie opuszczał podium Steamowych list sprzedaży przez cały ostatni miesiąc, odkąd można go było zamówić przedpremierowo (ustąpił jedynie przecenionemu No Man’s Sky, do którego trafił największy update w historii gry).
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Monster Hunter: World – Ogromny sukces na Steamie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
I ja się do owego sukcesu przyłożyłem, ale nie mogę powiedzieć, żebym był zachwycony brakiem wsparcia dla ekranów 21:9. Czy w Japonii wiedzą, który właściwie mamy rok i jakie standardy obecnie obowiązują? No i na co w takim razie zmarnowano te ostatnie pół roku? Lojalnie uprzedzam – na myszce i klawiaturze da się co prawda grać, ale nie nazwałbym tej metody sterowania ani przyjemną, ani tym bardziej intuicyjną. No i o co chodzi z tymi wypranymi kolorami? Czy naprawdę nie można było naprawić problemów z HDR?
Nieźle. Ja mam strasznie duży back-log to postanowiłem poczekać. Może kupię jak pudełko u nas wyjdzie we wrześniu,
Zobaczymy za miesiąc…
Wyłączą denuvo i kupuję 🙂
I fajnie, pecetowcy pokażą, że chcą u siebie więcej gier to będziemy mieli więcej gier. A ja ogram potem jak wystarczy mi czasu.
+Mathius ci niespodzianka Monster Hunter World korzysta z Denuvo Anti-Tamper DRM a już się wydawało, że Capcom nie zwariował na punkcie dziadowskich zabezpieczań i zapewne Resident Evil 2 (2019) będzie wspierało Denuvo =/
Czy zabawa z randomowymi graczami ma sens? Nie mam facebooka i nie uśmiecha mi się zakładanie konta tam, dlatego pytam. Na fejsie jest ponoć grupa polskich graczy, warto dołączyć?
Chyba sie wam pomyliło co znaczy sukces…sukces to odniósł wiedźmin 3 bo sprzedał mase gier wiekszosc graczy sobie zachwala a mhw na razie recenzje na poziomie 65% i masa wkurzonych graczy…
@Xellar|Nie grałem z nikim przypadkowym, ale mogę cię zapewnić, że polowanie w grupie jest nawet lepsze, niż solo. Obawiałem się zbyt dużego chaosu i rzeczywiście, na ekranie dochodzi czasem do dantejskich scen, ale przez to jest jeszcze zabawniej. Polecam spróbować.|@aoetje|Mnie osobiście zniesmacza konieczność gry z czarnymi pasami po bokach ekranu, ale nie zmienia to faktu, że z każdą chwilą bawię się coraz lepiej. To świetny tytuł, ale posiadacze słabszych komputerów powinni trzymać się odeń z dala.
Ahh i to rozczarowanie pewnej części graczy (jak ja) którzy to włącza… Dałem 2 szanse, 2 podejścia na PS4 i dobrze ze pozbyłem się szybko nim staniało. Nuda, masa biegania, tłuczenia w kółko prawie bez efektów bo potwór ucieka i trzeba go gonić, robić jakieś pseudo questy… Bitch pls. Może jestem za stary, ale ds3 wręcz mnie zachwyciło, shadow of the colossus przechodzę 3 czy 4 raz, lubię destiny, lecz monster hunter że swoim sposobem i nieczytelnością po prostu mnie zniechęcił.
+DEO jakoś przeczuwałem, że Monster Hunter: World przełomową grą nie będzie, Capcom wykorzystał znane pomysły na rozgrywkę, jedyne co jest świeże to azjatycka stylistyka, popularność Monster Hunter: World może być chwilowa.
@Dantes|Na konsolach ta „chwilowa popularność” trwa już ponad pół roku.