3
26.10.2023, 09:45Lektura na 2 minuty

Mortal Kombat 1: Twórcy wprowadzają płatne fatality, które doprowadziło fanów do szału

NetherRealm Studios już kiedyś próbowało wprowadzić płatne fatality do gry. Miało to miejsce w Mortal Kombat z 2011 roku.


Krzysztof „Gwint” Jackowski

Ciężko nie kojarzyć fatality. Finishery są integralną częścią serii Mortal Kombat od pierwszej części, która zadebiutowała ponad 30 lat temu. Bardzo długo twórcy wstrzymywali się ze zmonetyzowaniem tej mechaniki. Niestety ten dzień nastał.

Do Mortal Kombat 1 trafi Halloween Fatality. Jak sama nazwa wskazuje, będziemy mogli odblokować za jego pomocą nowe ruchy kończące. Okazało się jednak, że pomimo wstępnej zapowiedzi, nic nie zostało jeszcze dodane do gry.

W związku z wpadką WB Games postanowiło od razu przeprosić za zaistniałą sytuację. Według ich wpisu na X-ie już jutro będziemy mogli odblokować nowe fatality z okazji Halloween. Patrząc na reakcje fanów, można się zastanawiać, czy lepszym rozwiązaniem nie byłoby przeproszenie za monetyzowanie tego elementu gry. W odpowiedziach na komunikat WB Games możemy odnaleźć masę krytyki odnośnie agresywnego monetyzowania aspektów gry.

NetherRealm od dawna oferuje nowe postaci czy skiny do Mortal Kombat, jednak ceny tych dodatków są często niesamowicie wygórowane. W 2011 roku doszło do podobnej sytuacji, jaka ma miejsce obecnie. Wtedy także mogliśmy odblokować ciosy kończące za prawdziwe pieniądze. Niestety trend dość drogich dodatków do Mortala raczej się utrzyma i możemy spodziewać się dalszej monetyzacji takich elementów w wysokiej cenie.


Czytaj dalej

Redaktor
Krzysztof „Gwint” Jackowski

Beznadziejnie zakochany w Dead Space i BioShocku. W gry wideo gram, odkąd byłem mało rozgarniętym bobasem, i planuję robić to do końca. Wydałem 460 złotych na Diablo IV i do teraz tego żałuję. Jak ktoś chce zagrać w jakiegoś multika na Xboksie, to ja bardzo chętnie.

Profil
Wpisów321

Obserwujących4

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze