Mortal Kombat 11 identyczny na wszystkich platformach, wysoką jakość edycji pecetowej zapewnią Polacy

Mortal Kombat 11 identyczny na wszystkich platformach, wysoką jakość edycji pecetowej zapewnią Polacy
W przeciwieństwie do Injustice 2 wszelkie aktualizacje powinny trafiać na wszystkie platformy w zbliżonym czasie.

Najnowszy Mortal doczekał się niedawno obszernej zapowiedzi, ale miłośnicy Scorpiona i spółki, którzy grają na pecetach, pamiętają jeszcze zapewne fatalną jakość komputerowego portu poprzedniej odsłony. NetherRealm również nie może sobie wybaczyć miernej płynności i problemów z rozgrywką sieciową, dlatego tym razem zamierza zrobić wszystko, by fani zapomnieli o tamtej wtopie. Od jakiegoś czasu wiadomo bowiem, że wysoką jakość pecetowego MK 11 – a także to, by była to „dokładnie ta sama gra na wszystkich platformach” – ma zapewnić polska firma QLOC. Ed Boon ma dobre wspomnienia ze współpracy z nadwiślańską ekipą, bo to właśnie ona posprzątała bałagan po High Voltage Studios i poskładała do kupy poprzedniego Mortala, a także zafundowała nam pecetowe Injustice 2.

W rozmowie z PC Gamerem Paulo Garcia, główny projektant gry, zapewnia, że choć pecetowa wersja Injustice 2 trafiła na rynek ze sporym opóźnieniem, tym razem będzie inaczej, bo pracownicy QLOC zdążyli już oswoić się z silnikiem napędzającym dzieła Boona, dzięki czemu pracują znacznie wydajniej. Dowodem ma być tempo, z jakim wydawane były kolejne aktualizacje do Injustice 2. O ile początkowo udostępniano je ze znacznym poślizgiem w stosunku do konsol, z czasem różnice zostały znacząco zredukowane. Garcia nie obiecuje, że wszystkie łatki i DLC do pecetowego MK 11 ukażą się równo z konsolowymi odpowiednikami, ale jest pewien, że ewentualna zwłoka nie będzie znacząca.

Premiera Mortal Kombat 11 zaplanowana jest na 23 kwietnia.

32 odpowiedzi do “Mortal Kombat 11 identyczny na wszystkich platformach, wysoką jakość edycji pecetowej zapewnią Polacy”

  1. W przeszłości zadbali między innymi o Injustice 2.

  2. No, nie wiem czy aż tak wysoką jakość. Chłopaki miewają problemy z kontrolkami.

  3. +zadymek nie narzekaj QLOC wydaje dosyć solidne porty, wszystko zależy od kodu gry a błędy z kontrolerami zdarzają się w wielu innych grach wystarczy spojrzeć na nowe gry Activision, porty Pc wykonane przez QLOC: Super Street Fighter IV: Arcade Edition, Street Fighter X Tekken, Remember Me, Resident Evil 4 HD czy Dragon’s Dogma: Dark Arisen HD są klasą samą w sobie :]

  4. KorganBereseker 19 stycznia 2019 o 13:11

    Dlaczego Raiden na powyższym zdjęciu oraz przerywnikach fiilmowych z gry używa czerwonych „piorunów/wyładowań”? Taki „skin” czy jakaś zła moc go opętała?

  5. @KorganBereseker ponieważ na końcu Mortal Kombat X story mode Raiden został skorumpowany.

  6. Sorry ale nie wierzę 😉 9 była okropnym portem i już po niej się nauczyłem że takie gry po prostu są lepsze na konsole 😛

  7. Mortal Kombat – pierwsza gra, w której zobaczyłem wirtualną krew i brutalność na dużą skalę. Jakie to było dziwne uczucie. Pomyśleć, że teraz te gry są 10 razy bardziej brutalne.

  8. @KorganBereseker W oryginalnym timeline Raiden poprostu miał dość defensywnej walki i postanowił zaatakować każdego kto był zagrożeniem dla Ziemi. W nowym timeline stało się to na wskutek oczyszczenia ziemskiego Jinsei z korupcji Shinnoka ale dało mu to tą samą filozofię życia. W obu przypadkach od tej pory jest znany jako Dark Raiden i jego aura zmieniła się na czerwoną.

  9. @Dantes|QLOC- zajebista nazwa XD

  10. Jest szansa albo może jakiś tryb, żeby widok był bardziej zza pleców? Szybko mnie nudzą bijatyki z kamerą z boku.

  11. @notoco42 „MK 9” lepiej wyglądał na PC niż Xboxie 360 tylko miał problemy z działaniem.

  12. Nie zmienia faktu że na Xbox One MK XL miałem input laga co potwierdza że ekipa od gry na konsolach też nie zna się na robocie.

  13. Kolekcjonerka to maska Skorpiona i czarny steel book z logo gry za jedyne 99$ a w EU to pewnie około 400 zł. Shao Khan tylko w peorderach więc wersja sklepowa po premierze bez tego DLC pojawi się dopiero w wersji GOTY. Tak samo jak poprzednio w preorderze Goro dla MK X pojawił się w MK XL.

  14. Bijatyki jako gatunek gier oferują w DLC kluczowe (ikoniczne) postacie dla serii co jest porażką. Chcą sprzedać coś kojarzonego przez wszystkich zamiast oferować zupełnie nową postacie.

  15. @cali Kolekcjonerka z figurką (z maską) kosztuje nie 400zł tylko 1200zł.

  16. @nieznajomy43 To da się skorumpować boga? – „Słuchaj Raiden, zrobimy tak, od czasu do czasu trzaśniesz piorunem kogoś kto mam miesza w biznesie, a my się odwdzięczymy. Tak nieoficjalnie, pod stołem. Wolisz kasę czy masz może jakieś specjalne życzenia?” – „A masz może dojście do czerwonych piorunów?” – „Dla ciebie wszystko, partnerze”. ;)))

  17. HarryCallahan 19 stycznia 2019 o 18:49

    Skoro będą takie same, to mogliby zrobić multiplatformowy tryb dla wielu graczy. Szczególnie, że bijatyki nie są już tak popularne jak kiedyś i czasem trudno trafić na gracza o zbliżonym poziomie do swojego, że o jakichś sensownych systemach rankingowych nie wspomnę.

  18. @TytanowyK Nie ma szans. W takich grach bardzo ważna jest możliwość oceny dystansu a taki widok jaki byś chciał jest w tym potworny.

  19. I bardzo dobrze, że QLOC się za to bierze. Patrząc, ile wpisów było na stronie SteamDB na temat Mortala X, mieli kupę roboty nad poprawieniem jakości wersji PC. Tylko mam nadzieję, że nowy Mortal będzie obsługiwał formaty obrazów 21:9, bo do dziesiątki musiałem użyć oprogramowania Flawless Widescreen, żby wyświetlał mi się na 29 calowym monitorze.

  20. Moze tym razem sterowanie na PC nie bedzie w koncu żenujące.

  21. Co jak co, ale na porty QLOC, SEGI,a ostatnio także Capcomu i Namco Bandai można liczyć, w przeciwieństwie do Ubisoftu, Square Enix i NISA.

  22. „Identyczny” tylko ,że na PC większe wymagania, cenowo zbliżone ale brak odsprzedaży i pewnie malware w postaci Denuvo.|MKX do teraz to szrot na PC, szczególnie kod sieciowy.

  23. @CasualKiller na konsolach również kończy się era handlu zajeżdżonymi płytami. W Japonii bodajże, tamtejszy sąd najwyższy, orzekł iż odsprzedaż używanych gier jest niezgodna z ogólnymi założeniami licencyjnymi większości z nich, więc jest nielegalna.

  24. @CasualKiller grałeś w ogóle?

  25. @Dantes SF X Tekken i MK9 miały zrypany netcode. W Dragon’s Dogma HD dodali skróty klawiszowe do wszystkiego (potki i latarnia) oprócz tego co trzeba (mapa, inventory). I jeszcze kilku akcji nie można w ogóle zdefiniować bez grzebania w .ini, i jeszcze problem z cichym dźwiękiem. I menu bez podpisów, i z długimi pauzami z byle powodu. I zrypane skalowanie przerywników w 4K (którym to 4K reklamowano edycję HD). I dziwny spawn przeciwników na otwartych terenach. I problemy z niestabilnym framerate…

  26. No na switchu to identyczny na pewno nie będzie hehe

  27. @Debosy ja także kupuje na blaszaka, ale będę grał z padem 😛 oczywiście od Xboxa bo na innym sobie nie wyobrażam grania jeżeli chodzi o pady. Klawiatura w bijatykach to masochizm

  28. HarryCallahan 20 stycznia 2019 o 11:48

    @Debosy: co to znaczy „żenujące sterowanie”? Jeżeli masz na myśli granie na klawiaturze, to nawet mi cię nie żal, bo sam jesteś żenujący. Tylko arcade stick (ewentualnie pad z dobrym krzyżakiem), ktokolwiek grający na czymś innym jest po prostu [no nie napiszę kim, bo znowu dostanę ostrzeżenie].

  29. „ma zapewnić polska firma QLOC” po przeczytaniu tego nastąpił wybuch śmiechu, pozdro dla kumatych 😉

  30. „Identyczna” czyli 30FPS? może nawet nie całe. Bo na konsolach zazwyczaj tyle fps jest.

  31. @sabaru|MK X na konsolach chodzi w 60 klatkach, więc pudło.

  32. Ja kupuję na PC i będę grał na klawiaturze. Na tej samej na której grałem jeszcze w MK4, MK9 czy MKX. Jeśli chodzi o zrypany kod sieciowy w poprzednich częściach to sądzę, że problem tkwił raczej w tym, że gra nie działała równie płynnie na dwóch kompach. Dlatego teraz przed przystąpieniem do gry jest test sprzętu. Trzeba zapewnić te wymaganą liczbę klatek i powiedzmy zejść z detalami. Ogólnie ładnie naprawili MKX, więc jestem dobrej myśli co do MK11.

Dodaj komentarz