Mortal Kombat 11: Kotal Kahn szykuje się do walki… [WIDEO]

Mortal Kombat 11: Kotal Kahn szykuje się do walki… [WIDEO]
…i dostaje manto we własnym zwiastunie.

Niedawny przeciek ponownie znalazł odbicie w rzeczywistości, a kolejną postacią ujawnioną po Cassie Cage jest znany z poprzedniej części serii Kotal Kahn. Wygląda na to, że wojownik stawia na powolne, ale silne ciosy, a od czasu do czasu wspomaga się mieczem bądź przybiera zwierzęcą formę. Jeśli potraktować zwiastun jak wyznacznik, na niewiele mu się to wszystko zda, bo gość zbiera nieziemski łomot w materiale, który powinien stanowić jego pięć minut chwały. Fatality? Jest, a jakże, ale nieco inne, niż można by się spodziewać.

Skoro już macie seans za sobą, zauważyliście pewnie, że filmik promuje przede wszystkim inną postać, czyli Jacqui Briggs. Podobnie jak Kotal Kahn, córka Jaxa zadebiutowała w Mortal Kombat X.

14 odpowiedzi do “Mortal Kombat 11: Kotal Kahn szykuje się do walki… [WIDEO]”

  1. …i dostaje manto we własnym zwiastunie.

  2. Mam nadzieje, ze osobie wrzucajacej filmiki na YT po prostu sie pomylilo, i to byl trailer dla Jacqui, a jutro zobaczymy jak sie sprawuje Kotal.

  3. Wygląda jak żeńska wersja Buzza Astrala z Toy Story. Ataki też ma podobne. ;P

  4. Ofc mowa o Jacqui Briggs.

  5. Zgadzam sie że spora część postaci ma totalnie skopany, obrzydliwy design, ale Jaxówna akurat to spory upgrade z X. Zreszta Kotal Kahn też, reszta rosteru wygląda przy nim jak popierdółki.

  6. Redaun@ Fakt że nowa wersja Jacqui jest spoko ale to samo stało się z Czasie, która również wyglądała słabo. Co do reszty nie widzieliśmy całego tostery ale nie zgodzę się że design jest skopany czy obrzydliwy. Moim zdaniem jest odwrotnie.

  7. NetherRealm albo idzie na łatwiznę przy tworzeniu nowych wojowników albo na przestrzeni lat chce całkowicie zastąpić cały skład gry na młodsze wersje postaci. Największa wada MK 11 do tej pory to brak wojowników z horroru. W poprzednich odsłonach bohaterowie z DLC cieszyli się popularnością graczy pro na turniejach.

  8. @Redsun – silnik MK 11 na PC/XBO/PS4 bazuje na przerobionym na potrzeby własne Unreal Engine 3 a na mobilne platformy na UE 4. Wiele serwisów o grach pisze o nowym silniku ale tak nie jest. Twórcy jasno mówią że prace zaczęli po MK X i nie wykorzystają nowszego silnika z braku czasu i dostępnych gotowych narzędzi. Wiadomo że będzie lepiej z teksturami, ale fizyka zostanie podobnie.

  9. Jego akurat nie lubiłem.

  10. @cali „Największa wada MK 11 do tej pory to brak wojowników z horroru” wyjdzie gra wtedy można wytykać wady,ale ok. Ale jak sam napisałeś w MKX były to postaci z DLC,a pierwsza postać DLC do MK11 zostanie ogłoszona w piątek. Zgadzam się ikoniczne postaci z horrorów,pasują do świata MK jednak nieoficjalnie wiadomo,że żadna z poprzednich postaci DLC nie wystąpi ponownie w tej formie w MK11 więc np.Jason i Predator raczej zostaną tylko w MKX. Plotki głoszą że jedną z gościnnych postaci będzie Spawn.

  11. +Redsun pełna zgoda ostatnio grałem w MK 10 i design postaci był dobry ale w MK 11 są nijakie, drażni plastikowy wygląd, inna sprawa to fabuła MK 9 wzięło historię z MK Trylogii, MK 10 po części wykorzystało historię z MK 4 a najnowszy MK 11 może wypaść najsłabiej pod względem fabularnym.

  12. @Dantes – Czy ja wiem, jak dla mnie właśnie ta fabuła moze byc najlepsza, bo nie muszą się trzymać ram wytyczonych te kilkadziesiąt lat temu. Aczkolwiek boli mnie brak nawiązań do ery PS2, czy chociaż jednej postaci z Armagedonu jako tej grywalnej.

  13. @Luki1989 – e Spawnem bym uważał, bo juz przy Injustice 2 mówiło sie, że jego występ jest „niemal pewny”. Za to bardzo prawdopodobny wydaje się występ Pennywise’a, zwłaszcza, że prawa do postaci i tak należą do WB, a premiera MK11 zbiega się dość blisko z premierą Tego 2

  14. Widzę, że przerobili postać Kotal Kahna, bo w dziesiątce w trybie fabularnym niezbyt dobrze grało mi się tą osobą, była toporna w stosunku do innych wojowników.

Dodaj komentarz