Mortal Kombat 11: Recenzenci twierdzą, że gra jest bardzo dobra, ale nie wybitna [WIDEO]
![Mortal Kombat 11: Recenzenci twierdzą, że gra jest bardzo dobra, ale nie wybitna [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/e1905530-fd1b-4d51-85c6-4b17b817db06.jpeg)
Intensywna kampania marketingowa Mortal Kombat 11 mogła wywołać w wielu z was wrażenie, że widzieliście już absolutnie wszystko, nawet jeśli nie mieliście jeszcze okazji wciąć pada do ręki. Niejednokrotnie bywa jednak, że pozory mylą, a to, co widać na zwiastunach czy fragmentach rozgrywki, nijak ma się do rzeczywistości. Jak więc naprawdę jest z jakością nowego Mortala? Wygląda na to, że gra jest bardzo dobra, choć nie wybitna. Średnia ocen wersji na PS4 (pozostałym w chwili pisania tego newsa wystawiono raptem po kilka not) wynosi 84%. Oto niektóre z nich:
Recenzent CGMagazine chwali bogatą zawartość i mnogość atrakcji:
Mortal Kombat 11 jest nie tylko wspaniałą odsłoną tej długowiecznej serii, ale także oszałamiającym przykładem tego, jak wiele zawartości autorzy mogą upchnąć do bijatyki.
IGN nie szczędzi słów uznania i uważa, że „jedenastka” to najlepsza gra w historii cyklu:
Dzięki głębokim nowym mechanizmom i ciekawej fabule Mortal Kombat 11 jest najlepszą grą w historii tego 27-letniego cyklu.
Recenzent Twinfinite docenia przede wszystkim to, że nowy Mortal przypadnie do gustu zarówno nowicjuszom, jak i weteranom:
Nieważne, czy zamierzasz ograniczyć się do kampanii i wygłupiania się z kumplami raz na jakiś czas, czy też planujesz na poważnie zaangażować się w rozgrywkę sieciową – będziesz miał wiele do roboty, a robiąc to, będziesz miał masę frajdy aż do chwili, gdy nowy Mortal Kombat ukaże się za jakiś czas na nowej generacji konsol.
Ozzie Mejia z Shacknews jest znacznie bardziej sceptyczny, ale wciąz uznaje nowe dzieło NetherRealm za całkiem udane:
Mortal Kombat 11 nie jest idealnym MK i być może nie jest nawet najlepszym MK, jaki wyszedł na tę generację konsol. Mimo to potrafi dostarczyć frajdy zarówno w trybie dla jednego gracza, jak i w multi. Nie jest to może druzgocące zwycięstwo, ale niewątpliwie jest to zwycięstwo.
TheSixthAxis narzeka na to, że NetherRealm obrało zbyt wyraźny kurs na gry-usługi:
Ta gra to szczyt tego, czym jest Mortal Kombat. Walki mają odpowiedni ciężar, są płynne i wspaniale się na nie patrzy. Niestety świetnie zaprojektowana rozgrywka grzęźnie z powodu systemu łupów i przedmiotów jednorazowych, którego jednym zadaniem jest sztuczne rozdmuchanie czasy gry w najbardziej nudny z możliwych sposobów. W tę grę włożono tyle serca i dbałości, od zawodników po wspaniałą grafikę i godną zapamiętania fabułę, ale wszystkie te wysiłki są niweczone przez desperacką próbę zamieniania kultowego tytułu w kolejną bezkresną grę-usługę..
Naszą opinię na temat Mortal Kombat 11 przeczytacie w CDA 06/2019
PS: Skoro już tu jesteście, rzućcie jeszcze okiem na filmik prezentujący umiejętności Frost:
Czytaj dalej
30 odpowiedzi do “Mortal Kombat 11: Recenzenci twierdzą, że gra jest bardzo dobra, ale nie wybitna [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Co ciekawe dość zgodnie chwalą fabułę.
X też jest dobra 😛
Jest bardzo przyjemna. Ale nie przestaną bawić mnie głupoty tej gry;D Ucinasz ręce, masz przebity brzuch, połamany kręgosłup..a po skończonej walce wstajesz, i normalnie funkcjonujesz w filmiku ;D Mogli by dać motyw że wszyscy są nieśmiertelni czy coś.
szczerze mówiąc to nie kapuję czemu w grze o naparzaniu się każdego z każdym ludzie oczekują fabuły. Dla mnie to ma tyle samo sensu co szukanie wątków w filmie porno.
A czy ta „głupota” przejawia się tylko dla TEJ gry? W większości widowiskowych bijatyk (czy to na podstawie komiksów, czy też nie) ciosy wyprowadzane przez postacie mogły by zabić przeciwnika na miejscu, lub w najlepszym przypadku połamać mu czy to, czy tamto. Jakoś nikt nie czepiał się do teraz laserów DevilJina czy ogólnego występowania Kumy w Tekkenie. Zwykły element gry. Jak ktoś tego nie lubi, to zawsze pozostaje mu seria UFC.
@Lex3er: Myślę, że to kwestia X-rayów (prześwietleń) podczas niektórych ciosów, w innych bijatykach tego nie ma. Kiedy widzisz, że podczas walki dany zawodnik ma łamane kark, żebra, ręce i dalej normalnie walczy, porusza się, to wygląda to dziwnie.Aczkolwiek zgadzam się z Tobą – w większości bijatyk są ciosy, które wyglądają na bardzo potężne i mogące wyrządzić olbrzymie szkody przeciwnikowi i ludzie potem nie toczą takich dyskusji.IMO więc to kwestia X-Rayów i może bardziej realistycznej grafiki/konwencji.
@Ogoorek1 Skoro są planowane kolejne części jakiejś bijatyki oraz projektowane są nowe postacie, to stworzenie im jakiegoś podłoża fabularnego może tylko zaciekawić potencjalnego konsumenta. Każda z postaci i tak różni się stylem walki, więc nadanie im jakiejś historii (lore) może w pozytywny sposób wpłynąć na odróżnienie ich od postaci z innych tego typu gier, czy od zwykłej nawalanki Stickmanów z jakiejś gry przeglądarkowej.
@Naars Właśnie o to mi chodzi. Ot element zwykły element odróżniający tą produkcję od innej. To że nigdy nie zastanawialiśmy się nad tym czy postać ma zmiażdżoną czaszkę po jakimś silnym tupnięciu herosa jest podyktowane tylko i wyłącznie tym, że nie mieliśmy styczności właśnie z takim zabiegiem jak X-ray w Mortalu. Bo przecież ani Tekken, ani SoulCalubur nie miały czegoś takiego. A przecież w tym drugim były wykorzystywane w walkach bronie, i to dosyć niezwykłę 😉
Nie ma nigdzie stosownego tematu, to napiszę tu.|Po zamachu na meczet w Nowej Zelandii zrobiliście temat, jak jakiś deweloper pomstuje „je$@ć zwolenników białej supremacji”.|Jesteśmy po zamachach na Sri Lance. Gdzie jest temat „j4@bać zwolenników mu$@ń^%kiej supremacji”?
No tak, nikt głośno tego publicznie nie powie, stąd nie ma tematu.
@notoco42 co zamach na Sri Lance ma do branży growej?
Koledze się chyba pomyliły strony z jakimś „nasz dziennik” „wyborcza” czy inny „wprost”, „fakt” może… 🙂
Ogoorek1 – chodzi mi o to, że pan, który tak głośno krzyczał o białej supremacji, a jest to pan z branży growej… no jakoś nie słyszę, żeby krzyczał tak w sprawie tej religijnej supremacji, która stoi za zamachami.
Trzeba mieć na uwadze, że cwane Warner Bros, do recenzowania dało wersję gry bez aktywnego sklepu dla mikrogówien, byle żeby podbić średnią ocen. A okazuje się, że gra jest zbudowana pod absurdalny grind. Jak widać, po porażce z Shadow of War niczego się nie nauczyli.
CDA, publikując news o jego wypowiedzi na imprezie branżowej, dołączyło się do dyskusji o ekstremizmach. |Papkin często narzeka, że gry i deweloperzy nie chcą zabierać głosu w politycznych sprawach, że chowają głowę w piasek. |Pan, do którego wypowiedzi nawiązuję, zabrał głos w ważnej sprawie, bo biały ekstremizm jest godny potępienia. Dlaczego jednak brak mieszania się do polityki, w tym tego pana z branży, jeśli chodzi o ekstremizm muzułmański?
Nie krzyczy – nie ma newsa. Proste. Pisanie samo z siebie nie należy do zadań ekipy, bo nie jest to związane z tematyką strony. Łamiące wieści pokroju 'X nie zrobił Y’ pozostaw innym serwisom.
Niedługo ludzie będa cisnąć gry cRPG, że jak to sie nie ma max levela i high endowego sprzetu juz na początku gry? Musze grac by zrobic progres? W głowie sie nie miesci.
@CamCygi wczoraj na streamie poruszyli ten temat i powiedzieli, że będą tweakować to tak by nie trzeba było aż takiego „grindu”.
@Redsun|Jest różnica między: „widzę swój cel, wiem co mam zrobić i potrzeba mi na to max 1 miesiąc” a „nie wiem gdzie jest mój cel (loot w skrzynkach w Krypcie jest randomowy), nie wiem ile czasu mam grindować, a żeby wszystko odblokować i wylevelować musiałbym grać ponad 1000h.”|@KoichiSan|Ponoć mają zmienić tylko ceny, ale prędkość nabijania walut (są trzy!!!) się nie zmieni.|Na ten moment nie warto tej gry kupować, jeśli chce się grać głównie w single. NRS i WB znowu nawalili z lootem i grindem.
+Scorpix dobrze piszesz grind i monetyzacja wykończy MK 11 + Redsun polecam | artykuł https:www.purepc.pl/rozrywka/mortal_kombat_11_gracze_wystawili_tylko_33_pkt_grze_na_metacritc, gracze od dawna przeczuwali, że MK 11 nie wyjdzie jak to zakładano do worka problemów można docucić zabezpieczenie Denuvo i potrzeba być ciągle być podłączonym do sieci nawet grając na singlu, chciwość wykańcza bijatyki ciągłe dlc nie jest potrzebne graczom tylko zachłannym wydawcom.
Pada? Na wuja mi pad w bijatyce?
https:www.purepc.pl/rozrywka/mortal_kombat_11_gracze_wystawili_tylko_33_pkt_grze_na_metacritic cały link nie mam pojęcia dlaczego mi ucięło końcówkę
https:www.usgamer.net/articles/what-you-need-to-know-about-mortal-kombat-11s-premium-shop-and-how-it-borrows-from-fortnite|500 kryształów kosztuję 4,99 dolara, a jeden legedarny strój 500 kryształów. To się robi smutne
Jak dobrze, że mam gdzieś kupowanie strojów XD
Tylko 30% pozytywnych recenzji na Steamie zniechęca mnie do zakupu. Już przymkne oko na to ,że połowa recenzji jest napisana przez ruskich trolli, ale wśród negatywów niepokojąco dużo jest narzekań na downgrade graficzny względem konsol, crashowanie gry, wszechobecny grind, przesadzone wyzwania w Krypcie i mikrotransakcje. Z recenzji wynika,że to kolejna bijatyka idąca w dojenie graczy, czyli standardowo albo grindujesz albo płacisz kasę.
@Sejman grind będzie zmniejszony, downgrade;u nie zauważyłem, grałem 4 godziny i nie miałem ani jednego crasha (krypta, grind i mikro transakcje są połączone więc trzeba tylko poczekać kilka dni na tweaki).
Recenzenci dają 9/10|Gracze 2,5/10 na metacritic|Na cenzurowanym Steamie gra ma ledwo 48% pozytywów.|Rozumiem że gry się teraz robi dla recenzentów, nie dla graczy?
@Zdzisiu|Negatywów było więcej, ale WB nakazał usunąć około 1000 z nich, twierdząc, że sąnie na temat, ale jednocześnie pozostawił pozytywy, które są nie na temat,więc prawdziwa ocena to jakieś 40% pozytywów, z czego 35% to fanatycy, którzy wyzywają resztę od trolli i haterów, bo „jak nie można lubieć tak wspaniałej gry”.|@KoichiSan|Może będzie. Ale ta sytuacja nie powinna mieć w ogóle miejsca. Teraz pozują na dobrych ludzi, ale gdyby nie gracze, to ten system by został taki jak na starcie.
Ogólnie jestem ciekaw czemu w Injustice 2 nikt tak nie krzyczał 😛 wtedy pojawił się problem i WTEDY powinno się go wyeliminować.
Injustice to gra bez tradycji. Kogo to obchodzi co z tym robią? Z MK jest inaczej, to gra na której się wychowywały co najmniej dwa pokolenia i ta gra jest niszczona.