Mortal Kombat 11 w szczytowym momencie zgromadził na PC trzykrotnie więcej graczy niż jego poprzednik

Mortal Kombat 11 w szczytowym momencie zgromadził na PC trzykrotnie więcej graczy niż jego poprzednik
Wszyscy wiemy, że to głównie zasługa Cassie Cage i jej wspaniałego fatality.

Kto nie przespał kilku ostatnich miesięcy, ten dobrze wie, że marketingowa spirala najnowszego tytułu NetherRealm rozkręciła się przed jego premierą na dobre. Wygląda na to, że regularne prezentacje nowych zawodników, kolejnych trybów czy fragmentów fabuły rozochociły zarówno fanów serii, jak i ludzi, którzy z Mortalem nie mieli do tej pory za dużo wspólnego. I chociaż wielu graczy rozwścieczyła polityka wydawcy związana m.in. z mikropłatnościami, to sama produkcja została ciepło przyjęta. W parze z tym poszła świetna sprzedaż – „jedenastka” została największą premierą w historii cyklu, nawet jeżeli miejscami przegrywała walkę o nasze portfele z innymi grami.

Okazuje się, że najnowsza część serii poradziła sobie również bardzo dobrze na pecetach, przy których jej poprzedniczka naprawdę sporo się natrudziła. Jak wynika z danych GitHyp, debiutujące pod koniec kwietnia Mortal Kombat 11 zgromadziło przy sobie w szczytowym momencie ok. 35 tysięcy jednocześnie grających osób na Steamie. Chociaż wynik może się w pierwszej chwili nie wydawać aż tak oszałamiający, sprawa się nieco zmienia, gdy porównamy go z wynikiem „dziesiątki” – w Mortal Kombat X po premierze grało w tym samym momencie 14 tysięcy fanów (nie wspominając już o wydanym w międzyczasie Injustice 2, który może „pochwalić” się wynikiem 1,8 tysiąca graczy). Rzecz jasna „jedenastka” cieszy się już mniejszym zainteresowaniem niż w okolicach pojawienia się na rynku, ale wciąż w najlepszym momencie dnia gra w nią ok. 15 tysięcy osób. Z pewnością jest to dla NetherRealm spory sukces, który daje nam nadzieję, że tytuł będzie długo wspierany – kto wie, być może twórcy pokuszą się nawet o potencjalne wydłużenie listy postaci dodawanych w DLC.

18 odpowiedzi do “Mortal Kombat 11 w szczytowym momencie zgromadził na PC trzykrotnie więcej graczy niż jego poprzednik”

  1. W1NTER_MU7E 6 maja 2019 o 09:48

    Natomiast od użytkowników steam jest chyba tylko 57% pozytywnych co daje ocenę mixed a na Metacritic 2.2|Tak w temacie jeszcze ocen

  2. Ech, żeby tylko to nie był eks na Steam…

  3. gamingman21 6 maja 2019 o 10:23

    Dobra mordobijka? Bo się zastanawiam czy pada z gra kupić na ps4.

  4. Wiedzmin673 6 maja 2019 o 10:28

    Moe kiedyś kupie tą gre narazie niemam kasy zeby kupic narazie za droga dla mnie

  5. @gamingman21|Bardzo dobra, ale polecam raczej wersję na PS4, bo PC dostaje łatki z opóźnieniem. Naprawili już większość problemów.|@w1ntermu7e|Na początku gra miała bardzo dużo problemów z grindem, ale wiele not negatywnych jest za elementy SJW. Na początku to była gra na 7, ale w obecnym staniem po serii.poprawek wersja na PS4 zasługuje na 8+ lub 9.

  6. Jak Max z ekipą gra to 20K jest,a jak nie to po 3-4. Typowa gra gdzie jedna osoba robi statystyki na twitchu.

  7. @Redsun jaki Max? jaka ekipa? sorry, przeważnie sam wolę ograć grę, niż patrzeć jak ktoś inny w nią gra.

  8. @konio52 – maximilian_dood, robi po 10-15k widzów srednio i gra w bijatyki tylko, tak wiec on tam robi całe statystyki w sumie.

  9. @konio52 Często go oglądam ( z reguły tylko jak ma coś o MK ), a zwłaszcza jak się cała ekipa zbierze wraz z Simmonem, Stevem i Kennym :] Obejrzałem story mode nowego emkeja na YT i oglądało się to lepiej niż niejedną, dzisiejszą superprodukcję. Poczekam aż się gra troszkę dotrze na PC i wtedy kupię. Także trzymam kciuki za Qloc’a ;]

  10. @dino_19 ja ogrywam MK11 na PC i nie mam z grą już żadnych problemów, łatka dotycząca wież już wyszła kilka dni temu. Gra jest na PC jak najbardziej grywalna 😛

  11. Cassie Cage jest tak słodka i seksowna że na prawdę tylko dla tej kupki zgrabnych pikseli warto odpalić tą grę.. No niesamowita robota NetherRealms Studio

  12. @konio52|Trochę szkoda, że PC musi czekać na łatki, które wyszły jako pierwsze na PS4. Z tego co wiem to hotfix zmniejszający wymagania w wieżach postaci do tej pory nie wyszedł na PC, więc na PC musisz wciąż wykonać 75 fatality, a na PS4 już tylko 10.

  13. @Scorpix poziom trudności w wieżach został zmniejszony, nagrody zwiększone, co do tych fatality nie wiem, byłaby to osobna aktualizacja? odblokowałem kilka rzeczy dla Sub zero i teraz skupiam się już tylko na walkach online 😛

  14. @konio52|Są wieże czasów wojowników. Każdy ma 5 etapów i poszczególne etapy najpierw się kupowało, a potem, gdy się je zaczynało, to pojawiały się wymagania nie z tej ziemi – 75 brutality? 125 Krushing Blows. Ostatnio wyszła osobna łatka na PS4, która to mocno obniżyła, ale na PC jej jeszcze nie ma (a wyszła w piątek). Online jeszcze nie ruszałem. Na razie bawię Wieżami Czasu i robię wieżę dla Skarlet.

  15. Swoją drogą jak sobie przypomnę, jak strasznie krytykowałem na forach ten MK 11 za ten cały grind i to jak działały wtedy Towers of Time, to teraz tylko mogę lekko się uśmiechać, bo mimo że ludzie tacy jak ja byli wyzywani przez fanatyków tej gry, to udało się uratować MK11. Tylko zostały te mikropłatności, ale oprócz tego wszystko jest ok.

  16. @scorpix – Co najsmieszniejsze, z tego co czytam na forach i widze u streamerów/youtuberów to wystarczy około 100-120 godzin by odblokować praktycznie całą kosmetyke, bez wydawania gotówki. Tak dużo? Niedługo zaczną sie płacze, że w grach cRPG sie nie zaczyna od maksymalnego poziomu i trzeba „tracić czas i grindować”, do takiego absurdu dojdzie to community.

  17. @Redsun Nie każdy ma czas na spędzenie tylu czasu na żmudnym grindzie, jak toś gra powiedzmy godzinę dziennie to odblokowanie całej zawartości w MK11 zajmie mu prawie pół roku.

  18. @Redsun|Nie wiem gdzieś to widział, ale to nieprawda. Obszedłem całą kryptę, zrobiłem wiele wież czasu, a mój main Scorpion nie ma wszystkich skórek czy uzbrojenia. Aby odblokować wszyatko, to nie wiem ile trzeba mieć czasu, ale na pewno więcej niż 500h. Na początku z tym grindem to byłoby ponad 2000h lekko.

Dodaj komentarz