Mortal Kombat 11: Wysyp nowych informacji i materiałów wideo [WIDEO]
![Mortal Kombat 11: Wysyp nowych informacji i materiałów wideo [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/676c48c9-7fa2-4361-b9d3-8e49177195f1.jpeg)
Plotki i informacje o jedenastej odsłonie Mortal Kombat od kilku miesięcy rozpalają wyobraźnię fanów. Miesiąc temu zobaczyliśmy oficjalny zwiastun, a kilka dni później okazało się, że do gry dołączy komiksowy Spawn. Podczas dzisiejszej prezentacji poznaliśmy masę nowych szczegółów odnośnie do MK11. Zanim do nich przejdziemy, obejrzyjcie zwiastun prezentujący rozgrywkę i możliwości nowego silnika:
Ed Boon zapowiedział, że docelowo w tytule znajdziemy 25 wojowników. Do Spawna na pewno dołączą Baraka, Sonya, Scorpion, Skarlet, Shao Kahn (dostaną go ci, którzy zamówią produkcję przedpremierowo), Sub-Zero, Raiden i nowa postać – Geras. Bić będziemy się na siedemnastu różnych arenach. Ponadto twórcy przygotowali opcję personalizacji wojowników. W grze dostępne będą trzy wersje każdego zabijaki, a dodatkowo postacie będzie można spersonalizować w dowolny sposób. Wygląda to tak:
Od jakiegoś czasu po internecie krążyły plotki, że w grze wykorzystany zostanie motyw podróży w czasie lub developerzy sięgną po inne wymiary i alternatywne rzeczywistości. Wszystko przez obecność dwóch Scorpionów w pierwszym trailerze. Dzisiaj oficjalnie potwierdzono tę pierwszą pogłoskę: w fabule MK11 pojawią się podróże w czasie, a postacie będą mogły spotkać młodsze wersje samych siebie. Nieco światła w tej kwestii rzuca zwiastun trybu fabularnego prezentujący Kronikę, Opiekunkę Czasu, która wydaje się główną antagonistką tytułu:
Skoro już jesteśmy w temacie wycieczek do innych linii czasowych, to nowa postać, Geras, zdaje się obficie korzystać z tego mechanizmu. Wojownik sprawnie atakuje piaskiem, zatrzymuje swych wrogów w bańkach czasowych, a gdy coś pójdzie nie po jego myśli, cofa się o kilka sekund, by naprawić swój błąd. Czy tylko mi przypomina to połączenie Gaary z Naruto oraz Ekko z League of Legends?
Nie mogło oczywiście zabraknąć ikonicznych dla serii finisherów. Lepiej nie oglądajcie poniższego materiału przy młodszym rodzeństwie!
Ulubienica fanów, Sonya Blade, także dostała swoje pięć minut. W dwóch poniższych filmikach możemy zobaczyć jej pojedynek ze Skarlet oraz posłuchać, co ciekawego o swojej postaci powie podkładająca pod nią głos Ronda Rousey (brązowa medalistka olimpijska w judo, zawodniczka MMA, wrestlerka):
Na sam koniec developerzy zostawili trochę informacji na temat edycji kolekcjonerskiej. Tak, Mortal Kombat 11 będzie miał swoje wydanie dla koneserów, którego ozdobami będą złota maska Scorpiona oraz medalion z logo gry. Ponadto jeśli zamówicie tytuł w preorderze, oprócz Shao Kahna dostaniecie dostęp do bety, która wystartuje już 28 marca na konsolach PS4 oraz Xbox One. Gracze pecetowi oraz posiadacze Switcha będą musieli poczekać do oficjalnej premiery, którą zaplanowano na 23 kwietnia.
Czytaj dalej
43 odpowiedzi do “Mortal Kombat 11: Wysyp nowych informacji i materiałów wideo [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
CZEEEKAAAAM!! Wszystko tu wygląda prześwietnie.
Gra wygląda fenomenalnie i o ile samo customizowanie postaci wygląda fajnie, to boję się o ich monetyzację, grę wydaje Warner Bros więc trzeba uważać. Nadal czekam aż pokażą Errona Black’a 😀
W kwestiach prezentacji, prawdziwe cudo. Mam nadzieję że gameplay mi wpasuje tak jak to zrobił w MKX.
Wygląda jak jakiś syf dla psycho-SJW.
ALE TE FATALE SĄ SOCZYSTE :O
Mam mieszane uczucia. Kostium Skarlet to kwestia gustiu, ale ja wolałbym jej klasyczny z MK9. Mam nadzieję, że będzie możliwość zdobycia tego stroju i wyglądu (coś mi jednak mówi, że tak się nie stanie). Nie podoba mi się również zbyt częste występowanie X-RAY podczas walki, co potrafi wybić z rytmu. Również ten cios ostatniej szansy wygląda na mocno naciągany. MKX i MK9 moim zdaniem lepsze pod względem mechaniki.
Personalizacja postaci będzie zapewne podobna do tej z Injustice 2, czyli elementy będą wypadać z loot-boxów, które będzie się dostawało za zadania dzienne oraz inne rzeczy lub kupić za prawdziwą walutę.
Odnoszę wrażenie, że seria zmierza w złym kierunku. W MK było fajne to, że wszystko było mocno przerysowane i czasem wręcz komiczne, choćby stroje i kształty kobiece czy absurdalne Fatality lub Babality. MK 9 jest pod tym względem perfekcyjny. Teraz odnoszę wrażenie, że postacie kobiece mają pokazywać jak najmniej (Pa, pa alternatywna skórką Mileeny z MK9), a twórcy uważają, że ludziom wystarczy jeszcze więcej flaków i łamania kości. Gra traci swój charakter z lat 90.
Według mnie zapowiada się świetnie. Jestem zwolennikiem systemu personalizacji, uwielbiam zmieniać wygląd postaci a w alternatywnych skórkach zawsze były elementy, które mi się nie podobały – teraz będę mógł wybrać. Seria potrzebuje takich nowinek, bo skończyły się czasy, w których w sequelu wystarczyło podbić silnik – gracze by skrytykowali grę, że „wydali to samo tylko z lepszą grafiką”. Kibicuję twórcom oraz nie dziwię się, że wprowadzają zmiany… oby bez zbytniej monetyzacji oczywiście.
A Geralt będzie? Ostatnio bardzo popularne jest wciskać go wszędzie gdzie to możliwe.
Po obejrzeniu pierwszego filmiku tak mnie zniechęciła ta „bardzo pasująca”, ekhm, „muzyka”, że odpuściłem sobie resztę klipów.
+Scorpix mam podobne odczucia MK 9 było wręcz idealnym restartem serii kobiety wyglądały jak powinny a mężczyźni nie byli przerysowani i bonusy dla zamówień przedpremierowych powinny być w podstawowej wersji a odnośnie brutalności jak byłem młodszy to może robiła na mnie wrażenie ale teraz czuje znużenie po wpadce z MK 10 Ed Boon mógł się lepiej wysilić.
w temacie bijatyk pozamiatali
@Dantes czemu uważasz, że MK X to wpadka?
Fatal Blow to okropny i bardzo casualowy pomysł, X-ray trzeba było nabić a teraz zupełnie jak w Tekken 7 będzie można przegrać każdą rundę bo nie ma ograniczeń specjala który zabiera połowę hp.
@YogoWafel – Gameplayowo to byla wpadka, powie to kazdy pro serii, jak i zdecydowana wiekszosc osob, ktore graja rankedy, MK9 sieciowo jest bardziej popularne od 10. Zreszta 11 tez nie wyglada za dobrze, zbyt duzo pseudo cutsceneczek i oskryptowanych scenek w srodku walki, ktore zabijaja cale flow z niej plynace. Miejmy nadzieje ze sie ogarna, bo juz prosi narzekaja.
Ciekawe czy doczekam(y) się jeszcze MK z digitalizowanymi modelami postaci? To dopiero byłby powrót do korzeni. Grałbym
Wiecie co mi się marzy? Gra akcji (ale nie biatyka) z postaciami z Mortal kombat 😉 Od taki slasher jak DMC. Ba nawet spokojnie można grę w stylu diablo zrobić.
@Toyminator Przecież masz MK Special Forces :D|@Dennisthemenace Może nie na licencji MK, ale polecam sprawdzić Super Combat Fighter, grę inspirowaną MK z digitalizowanymi modelami, chyba jeszcze nie wyszła ale wygląda jak stary dobry oldschool
@toyminator, Mortal Kombat Shaolin Monks na ps2 😉 świetna też do co-opa. Od dawna czekam na kolejną część, ale się chyba nie doczekam.
@Redsun – Nie prawda. MKX miał swoje wady, ale nie był zły. Narzekania na niego dotyczyły głównie zbyt dużego nacisku na postaci typu „rushdown”, za dużo 50/50 i za mało footsies (czyli ogarniania przestrzeni na planszy). Co do pierwszego i ostatniego to już teraz wiemy, że zaszły spore zmiany (brak biegania, perfect block, mniej otwarć pod długie combo), natomiast ilość 50/50 można będzie ocenić dopiero po zagraniu (czyli najwcześniej w becie w marcu).
O kurde, rzeczywiście już były takie MK XD Mogliby spokojnie zrobić. Bo to ma potencjał. Bijatyki średnio mnie jarają. Kiedyś jak miałem do dyspozycji tylko automaty, to się grało ..nawet nie wiem ile kasy automaty wydałem. Szczególnie na Metal slug i Tekkena . Chociaż na MK też sporo.
Ostatnią bijatyką, która naprawę mi się podobała, i grałem w nią bardzo długo, to Virtua Fighter 2 . Kurde tylko 3 razy potrafiłem wygrać z bossem. Ale Jackym jest trik który to ułatwia 🙂 Więc w sumie normalnie tylko 2 razy, bo ten chwyt Jackiego uważam za mały cheat.
Ale wydziwiają. Idą w tą groteskę aż robi się niesmacznie.|A kaptur Sub-Zero, ugh, od razu mi się „baciątko” z MK4 przypomina.
@Sheade|Oceniam grę po walce Skarlet z Sonya, czyli po prezentacji gameplayu, jaki mniej więcej dostaniemy w dniu premiery. Mam prawo do wypowiedzi i moim zdaniem może dochodzić do sytuacji, że gracze po prostu będą unikać zadawania obrażeń wrogowi, jeśli będą mieć mało zdrowia, żeby nie nadziać się na atak, który ich wykończy, ale będą czekąć, aż to oni będą mogli wyprowadzić ten atak kończący. Tego się obawiam.|Znawcy internetu. Gram w MK od pierwszej części z Amigi, więc nie zachowuj się jak dziecko.
@Sheade: A gdyby Scorpix wychwalał ten produkt pod niebiosa i na klęczkach, to także byś go skrytykował za ocenianie po zwiastunach?
Reakcja znajomego po obejrzeniu pierwszego klipu, nawiązując do podkładu muzycznego: „Nie jestem pewien, czy właśnie obejrzałem zapowiedź nowego Mortal Kombat, czy nowej części Def Jam.”
Przede wszystkim mam też nadzieję, że naprawią ten kulawy kod sieciowy oraz zapewnią lepszy Matchmaking, a nie że będę trafiał na osoby, które praktycznie nie pozwalają mi uciec ze swojego kombo, podczas gdy ja dopiero toczę swoją 3 walkę online. Port robi inna firma, więc start powinien wyglądać już lepiej.|BTW: Tylko mi strój Sub-Zero przypomina Shredera z Wojowniczych Żółwi Ninja?
https:www.reddit.com/r/KotakuInAction/comments/ah5l3f/postmk9_titles_in_a_nutshell/
http://www.reddit.com/r/KotakuInAction/comments/ah5l3f/postmk9_titles_in_a_nutshell/ mam nadzieję że teraz wklei cały link -.-
Mam mieszane uczucia, MKX było praktycznie idealne, a MK11 wydaje mi się przekombinowane, jakieś takie chaotyczne i jaskrawe.
Mam mieszane uczucia MKX był praktycznie idealny, a MK11 wydaje mi się przekombinowany, jakiś taki chaotyczny i jaskrawy.
Idealny MK według mnie? Roster i wygląd postaci jak z klasycznych odsłon, czyli z grubsza, to co było w 9 +ciekawsze postacie z X i 11. Model walki z X z Brutality, Babality i Fatality + drobne poprawki. Walki 2 vs 2. Zwiedzanie Krypty jak w X. Ulepszony moduł sieciowy z X – coś na wzór tego z Injustice 2. Wieża wyzwań z MK9 oraz lepszy MM i kod sieciowy.
Podobają mi się te nowe Mortale, w MK11 starali się żeby postawie wyglądały bardziej Realnie, no może trochę wyglądają, ale nadal widać gołym okiem że to są postacie w 3D, ja od wielu lat czekam na Kolekcję trzech albo nawet i czterech części Mortal Kombat w Wersji HD, nie to co było w Mortal Kombat Arcade Kollection, tylko że w Wersji HD, gdzie postacie są znacznie wyraźniejsze i nie steruje się tam Pixelami z Lat 90więdziesiątych, owszem od 2011 roku pewna gróbka pracuje nad 3 odsłonami MK, ale nie
wiadomo czy to wyjdzie czy też nie, bo jak wszyscy wiedzą wiele Fanowski Reamaków idzie do kosza z powodu naruszania praw autorskich, i wydawca nie życzy sobie takich wersji nie mając żadnej zgody i licencji na produkowanie takich wersji Fanowski, a to jest smutne, bo na przykład wiele osób by chciało od świeżone 3 wersje Mortal Kombat.
Ultimate Mortal Kombat 3 HD Remastered
Pewnie kupię w jakiejś edycji kompletnej tak, jak kupiłem MK9 i MKX, w której były wszystkie DLC. Więc w sumie warto będzie poczekać, bo zapowiada się fajnie
Swoją drogą Wygląd Skarlet po tym zaprezentowanym w MK9 w nowej części wydaje mi się być mocno dziwny. W sumie wolałbym, jakby wyglądała choć trochę podobnie do tej z MK9
1) Najważniejsza nowość o której nikt nie piszę to więcej mikropłatności związanych z personalizacją postaci – domyślnie zablokowanych. W „MK 10” już stare stroje były za opłatą.|2) Nowy system gore przeistacza znany system X-Ray z rentgenu na bardziej unikalne krwawe rozwiązania.
@Bullet84 – projekt fanowskiego remaku już został skasowany prze Warner Bros. Ekipa fanów miała zatwierdzenie przez Ed Boona i WB. Pracowali długo na tym oficjalnie ale przed wydaniem wersji Arcade Edition dostali list z WB o skasowaniu projektu i zakazie kontynuacji. Dwie grywalne wczesne wersje w tym jedna na Unity dają możliwości gry Skorpionem i Sub-Zero na jednej planszy HD do pobrania za darmo. Legenda MK powstała za sprawą trylogii, WB o tym rozumie że część weteranów nie potrzebuje nowych gier.
Nie liczcie na więcej z fanowskiego remaku gdzie sreeny pokazują więcej postaci. Potwierdzone zostało że HD remake było tylko we wczesnej wersji i inne postacie np. Barka były tylko concept art a następnie zostałyby zaimpletowane w grze a jak wiadomo po skasowaniu projektu nic z tego.
Dla mnie idealnym Mortal Kombat jest te wydanie z 2011 roku. Ma w sobie wszystko, co człowiek potrzebuje. Zero zbędnych „stylów” walk do wyboru, tylko klasyczne ciosy i kombosy. Jeśli chodzi o zmianę wyglądu postaci, to wybór strojów nie jest niepotrzebnie powiększony. Jeśli chodzi o postacie spoza uniwersum to Freddy Krueger i Kratos są dla mnie niepotrzebni.
@cali wiem dużo śledziłem ten projekt z jednych Programistów tego Projektu jest gabe687 (Gabriel Melendez)Pokazuje na Youtube jak nie które postacie robi, i to jest nie mało roboty, jest również strona, gdzie jest pełno obrazów z Mortal Kombat i Gifów i nie tylko, tyle lat spędzone przy takim Projekcie i każą wyrzucić go do kosza. na początku WB się zgodził na kontynuowanie Projektu ale później zmienił zdanie, głównie z zachwytem obserwował ich Ed Boom.