20.01.2012
Często komentowane 17 Komentarze

Mortal Kombat: Wersja na Vitę z łatwiej wykonywalnymi fatality

Mortal Kombat: Wersja na Vitę z łatwiej wykonywalnymi fatality
W wywiadzie dla oficjalnego bloga PlayStation Ed Boon, szef studia NetherRealm, ujawnił pierwsze konkretne szczegóły o Mortal Kombat w wersji na Vitę. Przenośna edycja świetnej bijatyki doczeka się m.in. nowego sterowania za pomocą ekranu dotykowego.

Jak zdradza Boon, ekran dotykowy w Mortal Kombat zostanie wykorzystany do wykonywania ataków specjalnych. Na przykład aktywowanie ciosu w trybie X-Ray wymagać będzie tylko „stuknięcia” w pasek z energią X. Podobnie będzie w przypadku fatality – efektowne finiszery wyprowadzać będziemy przesuwając energicznie palcem po ekranie.

Dzięki temu wykańczanie przeciwników za pomocą trudnych do wykonania ataków ma być znacznie łatwiejsze. Sam Boon przyznaje, że twórcy Mortal Kombat zawsze chcieli, aby gra była „jak najbardziej przystępna”. Dodaje też, że początkowo planowano dodanie osobnego trybu dla osób chcących grać za pomocą ekranu dotykowego, ale wpłynęłoby to negatywnie na sterowanie standardowe.

Nowością ma być nowa wieża w trybie Challenge Tower, w którym wykonujemy różnego rodzaju zadania oparte na umiejętnościach wojowników dostępnych w Mortal Kombat. Składać się ma ona ze 150 wyzwań zaprojektowanych specjalnie z myślą o Vicie. Boon obiecuje, że jego ekipa wykorzysta także możliwości akcelerometru i innych funkcji konsolki.

Poza tym przenośny Mortal Kombat będzie posiadał wszystko to, co w wersji na stacjonarne konsole, czyli tryb fabularny i wszystkie wydane dotąd dodatki DLC. Produkcja ukaże się wiosną tego roku.

17 odpowiedzi do “Mortal Kombat: Wersja na Vitę z łatwiej wykonywalnymi fatality”

  1. W wywiadzie dla oficjalnego bloga PlayStation Ed Boon, szef studia NetherRealm, ujawnił pierwsze konkretne szczegóły o Mortal Kombat w wersji na Vitę. Przenośna edycja świetnej bijatyki doczeka się m.in. nowego sterowania za pomocą ekranu dotykowego.

  2. Jezeli ktos jeszcze sie ludzil na wersje PC, niech dokladnie przeczyta ten post, a potem niech sie zastanowi jaka jest szansa na ow wersje, skoro od dnia premiery nic o niej nie robili, a potem niech zobaczy, jak sie skupiaja na robieniu ekskluzywnej wersji na Vite…|Podpowiedz: jak nie wykupisz Boona i jego kolegow i nie zmusisz ich do zrobienie wersji PC, mozesz spokojnie zapomniec o JAKIMKOLWIEK MK na PC.

  3. Zaraz, Czy PSV nie będzie jedyną przenośną konsolą z dwoma „grzybkami”? To Sony się stara, a oni i tak faworyzują sterowanie dotykowe? Nieładnie. |BTW: inb4 kiedynaPC

  4. Czy są jakieś petycji odnośnie wersji na PC?

  5. @Irogeshkin |Panie, Dark Souls to na lewo przed zjazdem do LA… Noire:D

  6. Piotrek124342 20 stycznia 2012 o 09:26

    Czy ktoś z czytających tego newsa ma lub kupi Vitę?

  7. @Jafalag|OCB?

  8. Ja kupię – ale dopiero jak stanieje gdzieś do poziomu 3DS-a 😉

  9. http:www.petitionspot.com/petitions/MK9onPC

  10. @Piotrek124342 ja na 100% kupuję:) , i Mortala oczywiście też:) , a co?

  11. Konsoli stacjonarnej nie mam i nie będę miał, a na wersję PC MK9 tak jak wiele osób czekałem bardzo długo… Z kolei PS Vita od początku mi się spodobała i wiedziałem że ją kupię (zwłaszcza że za pół roku moje dojazdy do pracy znacznie się wydłużą), więc fajnie że mimo wszystko będę mógł pograć w grę na która tyle czekałem i to ze wszystkimi DLC. Podsumowując – warto było czekać. 😛

  12. @Igoreshkin |Teraz już nic, ale w takim razie skąd pytanie?

  13. LeonardoImesta 20 stycznia 2012 o 11:45

    Zapowiada się przednie, Vita miażdży wszystko.

  14. Niby rozumiem właściwą treść newsa, ale mówienie że wykończenie przeciwników odbywa się za pomocą „trudnych do wykonania ataków” są śmieszne. To MK przecież jest jedną z łatwiejszych gier. ( i nie gram na łatwym czy średnim poziomie).

  15. Kolejny powód żeby kupić Vite, ale ja poczekam jak po premierze stanieje do jakieś 600zł. 🙂

  16. Coraz bardziej przekonuje się do kupna Vity. Chyba zacznę zbierać pieniądze. ;D

  17. @Frederiko chodzi tu jedynie o fatality, no bo jedną rzecz pomylisz i zamiast urwania głowy połączonego z saltem w tył i zamianą w siedmiogłowego zmutowanego smoka ninja, kopniesz wroga w kostkę….Obydwa są niby bolesne ale te pierwsze jest zdecydowanie ciekawsze.

Dodaj komentarz