Multiplayerowa kampania Empire: Total War już w tym tygodniu

Sega wraz ze studiem Creative Assembly oświadczyła, iż 7 grudnia, po sześciu miesiącach wewnętrznych testów, ruszy otwarta beta kampanii multi, w ramach której (tylko) dwaj gracze będą mogli zmierzyć się przeciwko sobie lub też stanąć ramię w ramię przeciwko AI i siać zamęt na mapie świata znanej z trybu dla pojedynczego gracza. W ustawieniach trybu będzie można zmienić m.in. poziom trudności, czas trwania tury (im krótszy, tym więcej emocji) i sposób rozgrywania bitew: albo wszystkie będą toczone w czasie rzeczywistym (i wtedy ten drugi będzie musiał se poczekać…), albo tylko te między graczami (a reszta będzie rozstrzygana automatycznie), albo wręcz wyniki wszystkich starć będą obliczane przez komputer.
Testy odbędą się na platformie Steam. W becie mogą wziąć udział posiadacze oryginalnej wersji Empire: Total War, którzy zarejestrują się w TYM miejscu.
Przy okazji – w tym samym dniu twórcy wypuszczą DLC, które wprowadzi do Empire: Total War piętnaście nowych, elitarnych jednostek dla Amerykanów, Brytyjczyków i Francuzów. I od razu będzie je można sprawdzić w sieci…
Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Multiplayerowa kampania Empire: Total War już w tym tygodniu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Po wielu miesiącach oczekiwania fani wreszcie się doczekają – już wkrótce ruszy bowiem otwarta beta multiplayerowej kampanii Empire: Total War. Tryb, który nie został zawarty w podstawowej wersji, niedługo będzie dostępny dla wszystkich.
Brzmi nieźle, teraz tylko muszę jeszcze kupić grę, nadrobić zaległości i przejść EmpireTW ;-]…, i jeszcze raz kupić grę do LAN-a… tak BTW, po którym patchu można ponoć sensownie pograć w podstawkę? czy patche wprowadzają zmiany znacząco odbiegające od pierwowzoru tzn. w aspekcie grywalności, np. takie, które psują klimatyczność rozgrywki, zmieniające np. balans sił tak, że staje się on bezsensowny – nienawidzę tego z całej duszy, najbardziej lubię grać w 1.00, bez wpadania w sidła patchowania…
Patche poprawiaja sporo w balansie sil, wiec raczej staje sie on sensowny niz bezsensowny. Poza tym nie polecam grania w wersje 1.00, bo jest mniej stabilna, slabiej zoptymalizowana itd. Sprytny bat na piratow sobie SEGA wymyslila 😉
Jak widać nie tylko na piratów… i nie tylko w E:TW, poza tym ten „bat” „wynaleziono” już wcześniej…, stosowano go też w starszych grach ;-], choć wtedy pewnie nie był dobrze przemyślany, na Pirates nie działał dość skutecznie, miał również skrypt, „also_damage_legal_user_health_&_nerves.execution”. BTW: Poza tym tuż za pasem ETW:Mały Kapral, więc czas w końcu przetestować na własnej skórze E:TW… cash harvesting sequence initiated… ;P, a tak właściwie, to czy w obecne „versje” da się norm. grać?
ekhm ten link nie działa bo i tak wwala reklamę serii ale to detalI chyba się nie trzeba rejestrować nigdzie, a zostanie to aktywowane dla wszystkich posiadaczy gry na steam (chyba)
I dobrze jechać po piratach takimi rzeczami Sega I love you, mimo że poprzednie części wydawało Activision
A może by takie jednostki dla Polski a nie dla Amerykańców itd. bo jak na główne panstwo mamy różnorodne wojska.
Total War skończył się na Rome. Zresztą Rome był ostatnią grą, w którą da się grać bez modów.
Wreszcie!
A będzie możliwość gry hot-seat na jednym komputerze?
Chętnie sobie pogram w kampanie z kim „żywym”
nareszcie. szkoda ze tylko dwoje ludzi.
Mam takie pytanko bo nie wiem co kupic (Empire lub Medieval II + dodatek): czy w Medievalu II ta opcja (wspolnej potyczki w kampanii) rowniez bedzie dostepna? Cos mi sie nie wydaje, a byloby milo.:/ Co lepsze dla osoby nowej w serii – Empire czy Medieval II? Grafika, i umiejscowienie akcji nie maja tutaj dla mnie zadnego znaczenia.
nareszcie, szkoda że w medku 2 tego nie zrobią bo był lepszy.
Medieval II bardziej klimatyczny, Empire nie dorasta mu do pięt niestety.