Muve Digital: Gry Warner Bros. w ofercie serwisu i weekendowa promocja

Dzięki podpisanej umowie z Warner Bros. Interactive w Muve Digital pojawiły się takiego produkcje, jak dwie części Batmana od Rocksteady, gry z LEGO oraz wiele innych. Jak mówi Adam Wróblewski, manager sklepu muve.pl:
Podpisanie kontraktu i możliwość współpracy z Warner Bros. Interactive Entertainment to dla nas bardzo duże wydarzenie i bardzo ważny krok w rozwoju działalności. Cieszymy się, że nasza platforma dystrybucji cyfrowej została zauważona i doceniona przez tak ważnego partnera. W krótkim czasie w naszej ofercie znajdzie się kilkanaście tytułów WB, a już dziś dostępne w sprzedaży są tak doskonałe gry, jak Batman Arkham City GOTY, LEGO Batman 2, F.3.A.R, czy rewelacyjnie przyjęty na całym świecie Bastion. Jestem przekonany, że możliwość oferowania naszym Klientom szerokiego i bogatego katalogu zarówno gier, które są już dostępne na rynku, jak i tych, które dopiero będą miały swoją premierę, wpłynie pozytywnie na rozwój sprzedaży gier dostępnych cyfrowo w sklepie Muve Digital.
Część z nowych tytułów w ofercie Muve Digital objętych jest weekendową promocją. Listę przecenionych gier znajdziecie poniżej:
Czytaj dalej
36 odpowiedzi do “Muve Digital: Gry Warner Bros. w ofercie serwisu i weekendowa promocja”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Oferta Muve Digital rozszerza się. Cenega, właściciel platformy, poinformowała, że podpisała umowę z Warner Bros. Interactive, na mocy której gry tego zagranicznego wydawcy weszły do katalogu rodzimego serwisu cyfrowej dystrybucji. Część z nich objęta jest weekendową promocją.
Przymierzam się do Batmana GOTY – Muve sprzedaje go w formie klucza Steam za niecałe 60zł. Najtańszy klucz steam na allegro kosztuje 80zł 🙂
Cenega ostatnio szaleje z promocjami- w końcu pojawił się poważny dla nich konkurent.
To Cenega ma w swojej ofercie Bastion!? Czemu dopiero teraz się o tym dowiaduję!?
@Prometheus Bzdury opowiadasz. Kupiłem Dishonored w tej niskiej ich cenie. Jedyną blokadą jest ten shitowy Steam do którego klucz miałem w pudełku. Cenega jest w porządku, sytuacja na rynku ich do tego zmusza. Starają się przynajmniej dawać atrakcyjną cenę. S(hi)teamowi już nie zaszkodzą niestety. Dodatkowo Muve swap właśnie wspiera wymianę używek i jest za free. I jaka blokada regionalna skoro można te Dishonored przypiąć do konta steam w UK?
@Prometheus: po pierwsze – nie wina Cenegi, że reszta olewa polski rynek, a po drugie gdzie w tym przypadku widzisz monopol? Masz XX możliwości zakupienia tych gier, nawet poza muve. Poza tym przypomnę, że narzekania na Cenege są od co najmniej 2004, tylko ze „słabych polonizacji” zmieniły się w „jako nieliczni wydają gry w Polsce” (wstydźcie się Cenego!)
@scorpion34|Wczoraj jak płaciłem za inne gry, to nie widziałem takiej opcji, a też specjalnie szukałem. Ale tam jest wiele innych opcji, nawet przelew pocztowy był.
@scorpion34: Muve Digital korzysta tylko z PayU. Może coś ruszy w przyszłości (np gram.pl dzisiaj na Facebooku pytał o zainteresowanie PayPalem, jeśli wprowadziłby coś takiego jeden sklep to z czasem pewnie i inne)
i po co na muve płacić 60 zł za klucz batman arkham city goty, skoro na święta na steamie będzie za 20zł…
@Aargh: monopol w tym przypadku nie występuje (Prometheus czepił się współpracy z Warnerem). W dodatku wszystkie gry, które wymieniłeś wydaje na świecie Bethesda. Jak dla mnie o czymś to świadczy. Poza tym ten jednofirmowy monopol dotyczy tylko wydawania a nie samego sprzedawania i nie jesteś ograniczony do sklepów Cenegi i ich cen. Blokadę regionalną (jeśli chodzi o używanie) ma też np Alan Wake, ale z tego co wiem dotyczy tylko wersji sklepowych. Z tym, że możesz śmiało nabyć też inne.
I popraw mnie jeśli się mylę, ale problem z grami Bethesda nie dotyczy tylko DLC? Patche chyba są wydawane normalnie.|I pamiętaj, że na rynku działają jeszcze inni wydawcy. Problem w tym, że nie nawiązują oni nawet próby odebranie rynku Cenedze. Przykład CDP pokazuje to dobitnie. Napiszę to setny raz. To nie sama Cenega doprowadziła do tego, że stałą się największym wydawcą, ale nieporadność innych
Dziwi trochę fakt nagłej blokady X-Com w dniu premiery (chociaż ci, którzy kupili wcześniej nie mają problemów z graniem)
Dobra, Dishonored można kupić bezpośrednio na Steamie (chociaż w dalszym ciągu jest to chyba odrębna wersja). X-Com tak samo, widocznie to był chwilowy problem. Sorry panowie, ale dla mnie gryzie się to ze słownikową definicją monopol
I znów drodzy Państwo jesteśmy świadkami tragikomicznego przedstawienia jednego aktora. Otóż znów ów hejter Aargh prezentuje nam swoje wypociny, które mówi tylko dlatego, że ma chroniczną przypadłość posiadania kijka w odbytnicy. Głosi te swoje samozwańcze tezy, kreując się na mędrca i filozofa, guru niemal, ale jeśli naprawdę choć trochę mamy tutaj myślących ludzi to sądzę, że tłumy za nim nie pójdą. No bo skoro Cenega wydaje Dishonored jako wersję Steam i patche są Steamowe to gdzie tu rzeczone problemy?
Poza tym widzę, że ów człek ma mizerne pojecie o ekonomii. Ale tłumaczenie mu czemu ten sam produkt w rożnych krajach kosztuje inaczej chyba nie przyniesie efektu nawrócenia. Powiem tylko tyle, że gdyby nie wersja RHCP to na pewno nie kupiłbym tego Dishonored jak wiele osób za 78 zł z DLC i Steelbookiem. Tylko pewnie musiałbym dać, te 49 Euro. Jak reszta świata. Jak tak bardzo chcesz być traktowana jak na zachodzie to się wyprowadź. Ja tam cieszę się, że mam Cenegę i regionalne ceny.
@Aargh: ale jak rozumiem Fallut New Vegas jest jedyną grą Bethesdy z opóźnianymi patchami? Da się zablokować grę dla wersji pudełkowych w innych regionach, czego dowodem jest Alan Wake wydawany przez Cenegę. I to + fakt, że problem robią tylko i wyłącznie gry wydawane przez Bethesdę (polski Borderlands 2 z tego co kojarzę był normalny, podczas gdy rosyjska wersja miała kłopoty) raczej świadczy na korzyść Cenegi a nie odwrotnie. I gdzie ten monopol? Pokaż mi go, bo ja widzę wybór (poza dwiema grami)
@Aargh: ale Cenega zarządza Steamem? Nie. Cenega jest tylko wydawcą na nasz kraj. That’s all. Zauważ, że jak steam robił np darmowe weekendy z multi CoD to polski język również nie działał. Jak myślisz. To LEM zawinił?
@Aargh: chcesz mi powiedzieć, że Valve nie ma wpływu na to co jest wydawane na jego platformie? Poza tym Bethesda wiedziała, że jakby nie dogadała się z 1C ich gry i tak mogłyby być dostępne na Steamie a na ewentualnie wersje pudełkowe mógłby się znaleźć inny wydawca. Więc trochę ciężko mi sobie wyobrazić, że startujący na przegranej pozycji 1C wymusił dodatkowo mniej korzystne warunki sprzedaży ich gier. Bethesda się po prostu zabezpiecza, tak jak to robi większość wydawców…
…Wersje rosyjskie często są oddzielone od innych ze względy na inne ceny i walkę z piractwem. W przypadku gdy jest jeden wydawca na kilka krajów (w których rynek nie jest duży) zwyczajnie połączyli to w jedno. Dlatego wątpię, żeby Valve musiało się ograniczać z powodu Cenegi czy 1C. Szczególnie, że w przypadku innych wydawców tego nie robi. Jeśli Valve się ogranicza to raczej z winy samej Bethesdy.|A wpadki (zwykle z kluczami) zdarzały się i CD Projektowi
@Aargh: tylko w przypadku BRAKU wydawcy lokalnego ten problem znika i Steam wydaje co chce (czego dowodem jest 1313141341 gier, które nie są dostępne w naszym kraju)
@skoczny gratuluje cierpliwości:D ja idę pograć w Dishonored… HEaDshotROcKS goes offline;)
@Aargh: co jest nie tak z FEARem 2 lub Darksiders? Tzn wiem, że te gry kupione od CDProjektu mają polski język, podczas gdy te zakupione bezpośrednio na Steamie nie mają go. Więc albo chcesz mi powiedzięć, że CDProjekt monopolizował rynek, albo nie wiem.
Nawet teraz ja się pomyliłem. Gry THQ od CD Projektu nie miały polskiego języka na Steamie. F.E.A.R. 2 go ma.
@Aargh: czyli chcesz mi powiedzieć, że za czasów CDProjektu to nie było monopolu, a za czasów Cenegi jest? Bo to wynika z twoich (waszych licząc jeszcze Prometheusa) wypowiedzi.
Gdzie wyczytałeś o wersji europejskiej F NV? Bo u mnie nad Kup teraz widzę informację w ramce o innych językach.
@Aargh: nie pamiętam od kiedy jest ta informacja, ale wydaje mi się, że od dłuższego czasu. A podczas wyprzedaży na konkurencyjnych stronach w komentarzach widnieje info o tym, że to Fallout 3 jest w wersji zachodnioeuropejskiej a nie New Vegas. Czyli to był raczej fakt wiadom (i dla większości polskich graczy nieistotny)|Skoro o tej grze mowa – kupując FNV w Niemczech nie możesz zmienić języka. To też rzecz, którą narzuciła Cenega?
@Aargh: wersja Ultimate nie jest pocięta. Pierwotna wersja była. Dobry przykład.
A nie, mój błąd, jednak wersja Ultimate kupiona na Steamie ma opcję zmiany języka. Jednak w dalszym ciągu jest to zamieszanie z wersjami
Poza tym mieszkasz w Polsce i kupiłeś wersję Ultimate, która zawiera wszystkie DLC to zdefiniuj mi co znaczy naciąć. Wersja taka zapewne raczej wszystkie patche (skoro ostatni naprawił błąd z posiadaniem 6 DLC). Niezależnie, którą wersję nabyłeś to masz w pełni grywalny produkt.|I dlaczego w przypadku gier wydawanych przez CDP takie coś ci nie przeszkadzało?
@Aargh: wtedy CDP też nie dawał wyboru. I nie jest inaczej, bo kto wie co będzie za XX lat z grami wydawanymi Cenegę. Przypomnę, że w 2008 nikt nie wierzył specjalnie w to, że CDP prawie całkowicie oleje wydawanie gier w Polsce i zacznie tracić kluczowe marki. Achievmenty są rzeczą opcjonalną, w dodatku masz możliwość ich zdobywania. A poza satysfakcją nic nie dają. Przypomnę też, że CDP wypuszczał wersje sklepowe, które nie były powiązane ze Steamem a mimo to nikt nie mówił o wybrakowanym produkcie.
@Aargh; te co musiały, cała reszta produkcji w wydaniu retail (tak, wiem, że są specjalnie robione) jak Torchlight czy Trine ich nie miała. A mimo to gry każdy uznaje za pełne wydania. Wersje pod określony rynek często się różnią, czasem nawet same gry (przynajmniej dawniej tak było). Achievmenty to dodatek. I jakie błędy zrobiła Cenega przy komputerowych wersjach gier takich jak Sleeping Dogs, Borderlands 2, X-Com, Max Payne, Darksiders, Torchlight 2 (no dobra, tu opóźnienie) czy Dark Souls?
W ogóle z Dark Souls jak to w końcu jest? Wersja Steamowa w końcu się różni od normalnej czy jest taka sama? Bo wg newsów miala być pozbawiona GFWL, ale w zabezpieczeniach innego producenta widnieje Microsoft. Jeśli się różni to czy grazce też nie mogą się czuć oszukani?
@Aargh: nie wymagają koniecznie Steama (jak spora część wydań retail mniejszych produkcji, Braid dla przykładu), ale dlaczego brak achievmentów w pl wersji nie jest zaliczany jako coś złego? Bo to nie jest integralna część gry a nic nie wnoszący dodatek. Dlatego też narzekanie na braku możliwości porównania achievmentów w New Vegas jest dla mnie co najmniej śmieszny. Całą grę masz maksymalnie dopakowaną i funkcjonalną. A co do tych gier to problem dotyczy wersji konsolowych…
Wersje komputerowe są w pełni grywalne i niczym na minus się nie wyróżniają. Więc jako wpadki bym tego nie zaliczył. Gracze konsolowi mają gorzej. Nie wiem jak to wygląda technicznie (nie mam konsoli), ale też nie jest to wpadka wydawnicza. W przypadku gier wydawanych przez CDP prawie nie było wersji PL, były głównie angielskie. Cenega stara się mimo wszystko dotrzeć do lokalnego klienta. W przypadku Sleeping Dogs główną wpadką był błąd na okładce. Gdyby nie ten fakt to ma sprawę inaczej by się patrzyło.
Opóźnienie polonizacji w przypadku Maxa Payne’a 3 na konsolach jest jednak wpadką i tłumaczenia Cenegi są mało przekonywujące. Co do braku informacji gdzie wpisać kod na dodatkową zawartość. Rzeczywiście, ogromna wpadka. Spać po nocy nie będę. Sam klucz się dostaje a informacja o tym gdzie się go aktywuje jest w pomocy technicznej. Jest to wpadka, ale w zasadzie nieistotna.
W przypadku konsolowego Sleeping Dogs też Cenega dała ciała, bo w końcu sama pisała co wydaje i sama tworzyła okładki. Ale wersji PC nie można nic zarzucić. Wpadki się jej zdarzają, ale nie wytykajmy byle pierdoły mówiąc, że przyczynia się do upadku grania w Polsce i tego, że Cenega jest monopolistą, podczas gdy monopol ma co najwyżej na gry jednego wydawcy. Są pewne granice. A teraz znikam stąd