N.O.V.A. 3: Near Orbit Vanguard Alliance – zabawa w multi na smartfonie [WIDEO]
![N.O.V.A. 3: Near Orbit Vanguard Alliance – zabawa w multi na smartfonie [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/c53320a9-d99a-480c-997e-13e7f94cfb4c.jpeg)
N.O.V.A. 3: Near Orbit Vanguard Alliance to nie tylko kampania dla pojedynczego gracza, ale także tryb multiplayer składający się z sześciu trybów rozgrywki, takiej samej liczby map oraz dziesięciu broni. A to dopiero początek - to, czego możemy oczekiwać po zabawie w sieci prezentuje nowy trailer gry. Poznaliśmy też przybliżoną datę premiery.
N.O.V.A. 3: Near Orbit Vanguard Alliance ma ukazać się – jak poinformowali przedstawiciele Gameloftu – jeszcze w tym miesiącu na iPhonie, iPadzie i urządzeniach z Androidem. Niestety dokładniejsza data nie jest znana.
A tak prezentuje się multi:
Czytaj dalej
-
Międzyplatformowe mody do Wiedźmina 3 muszą poczekać. CD Projekt poinformował o przesunięciu...
-
Nowy tydzień, nowe darmowe gry w Epic Games Store. Tym...
-
Hades 2 kolejnym kandydatem do gry roku. Dzieło Supergiant Games...
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
19 odpowiedzi do “N.O.V.A. 3: Near Orbit Vanguard Alliance – zabawa w multi na smartfonie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
N.O.V.A. 3: Near Orbit Vanguard Alliance to nie tylko kampania dla pojedynczego gracza, ale także tryb multiplayer składający się z sześciu trybów rozgrywki, takiej samej liczby map oraz dziesięciu broni. A to dopiero początek – to, czego możemy oczekiwać po zabawie w sieci prezentuje nowy trailer gry. Jest też przybliżona data premiery.
Ładnie, pięknie, ale ciekawe czy będzie współpracować z zewnętrznymi padami podpinanymi do tabletu lub smartphona. ICS wspiera pady natywnie ale nie wiadomo czy Gameloft umożliwi korzystanie z nich jako alternatywnego kontrolera.
Ciekawe czy xperia mini pro z prockiem 1ghz i 512mb ramu starczy na ta gre?:D
sam ekran dotykowy ma ~100ms czasu reakcji nie wspominając o wygodzie…
@Maciox560 Gameloft tworzy gry tak, by były wygodne przy graniu dotykiem, ale gdyby ktoś by sobie podłączył kontroler to byłoby dla innych graczy nie fair. To tak jakby ktoś do BF3 na Xboxa podłączył sobie klawiaturę i myszkę, czyli szybsza reakcja i lepsze staty.
A w ogóle to ciesze się z takiego multi. Coś jak połączenie sposobu gry oraz map z Crysisa i broni oraz pojazdów z Halo. Mam nadzieję tylko, że Gameloft dobrze to zrobi. Dzięki tej grze może aktywuje swoją kartę płatniczą na Google Play 😉
@kompot Chyba mówisz o ekonomicznych androidach, bo mocniejsze(i dobrze zoptymalizowane) telefony z Androidem mają dość dobry czas reakcji na dotyk, a iPhone’y i iPada mają czas reakcji poniżej 10ms, więc nie przesadzaj. Co innego, jeśli mówimy o wygodzie – jest źle, ale nie jest tragicznie.
tribes ascend ….
@enio47|Jak to zmierzyłeś że 10ms Ci wyszło? http:gamesfromwithin.com/lag-the-bane-of-touch-screens|http:www.tomshardware.com/news/microsoft-touch-screen-research,14984.html
@kompot Sam ekran w Galaxy Nexusie ma 10 us (mikrosekund) opóźnienia. To 0,01 ms.
A ja tam się nie martwię , bo mam Xperie Play , a Gameloft większość gier wypuszcza z pełną obsługą przycisków na tym telefonie.
grafika imponuje, ale osobiście mam problemy z graniem w konsole na padzie a co dopiero na dotykowych klawiszach
graniem na konsoli na padzie*
Wygląda ładniej niż nowe call of duty
@zwierzch – do tego mapy są większe 🙂
na neo v powinno działać;)
@kompot – nie mierzyłem dokładnie, mówiłem tylko na oko. W każdym razie – przy normalnym użytkowaniu, lag jest niewyczuwalny i nie przeszkadza w grach. Jednak nadal nie daje to komfortu gry na fizycznym kontrolerze.|@PiotrekDG – sam czas reakcji to nie wszystko, liczy się też optymalizacja i „dopieszczenie” animacji.
Na lg gt 540 nie ma co marzyć : (
@zwierzch-dokładnie o tym samym pomyślałem 😀