Namco Bandai uratuje Hellgate´a?

Wygląda na to, że w związku z opisywanymi niedawno problemami studia Flagship opiekę nad grą Hellgate: London przejmie Namco Bandai.
Dla przypomnienia: najpierw pojawiły się informacje o tym, że studio Flagship zamyka swoje podwoje i traci prawa do swoich gier, następnie zaś sprostowanie samego Flagship, w którym szefowie oświadczyli, iż firma wciąż istnieje. Tym niemniej serwery Mythosa zostały zamknięte, a los Hellgate’a był nieznany.
Zack Karlsson z Namco Bandai (w pierwotnych planach wydawca gry – w końcu jednak na pudełku znalazło się logo EA) uspokaja fanów Hellgate’a: „Gra działa, serwery nie znikną w najbliższym czasie, a wszystkie ważne zmiany tego stanu rzeczy zostaną zapowiedziane z wyprzedzeniem”.
Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Namco Bandai uratuje Hellgate´a?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Namko i Hellgate? // Byłoby super… Ta firma na pewno niczego nie zawali, a co za tym idzie- Wrotapiekieł: Londyn mają szansę stać się grą jakiej chcieli jej pierwotni twórcy 🙂
// to ze zostawia serwery to nie znaczy ze nagle zmienia gre… wiec nie wiem co masz na mysli
// A to, że Hellgate to gra z potencjałem i mam nadzieję, że w kolejnych patchach Namco [ o ile ją przejmie] wprowadzi sporo ulepszeń w gameplayu i zmian w strukturze questów, poprawi interface. Słowem…
// Może nawet zrobi sequel [lub wynajmnie kogoś do pracy nad nim], będący prawdziwym mmo xD Kto wie…
// [Tressele zjada demon]
// [krztusi się jednak i koszmar konwersacji z psychopatą, bez hamulców moralnych, kryjącym się za tym jakże obciachowym nickiem rozpoczyna się na nowo xD]
Tytuł // Moim zdaniem sama marka daje sporo możliwości. Przecież London miał być zalążkiem do całej serii Hellgate. Pomysł był dobry, gorzej wyszło jego wykonanie. Takie coś pomiędzy MMO, a Diablo nie miało prawa zdać egzaminu. W jedną, albo w drugą stronę panowie
Kwad_rat // Grałem w HGL – naprawde dobra gra, nie wiem dlaczego uważasz że musiała się nie udać. Jeżeli również grałeś to powiedz dlaczego jest według ciebie zła?
sUk // Nie chodzi o to, że sama gra była zła. Chodzi o pomysł za abonament, w grze przypominającej Diablo, czy Guild Wars. Obie produkcje oferowały w 100% darmową rozgrywkę przez internet. To za silna konkurencja. I jeszcze pozostaje wpadka z trybem DX10 ;/ .
Kwad_rat // To prawda – abonament to porażka w tej grze, choć całe szczęście nie jest obowiązkowy to i tak psuje zabawe ludziom którzy nie chcą wydawać 10 euro miesięcznie.