Need for Speed: Hot Pursuit – autolog, czyli o systemie „pobij czas kumpla” [WIDEO]
EA opublikowało nowy gameplay z Need for Speed: Hot Pursuit. Filmik prezentuje możliwości systemu autolog - jego zadaniem jest nie tylko kojarzenie graczy w rozgrywce sieciowej, ale przede wszystkim motywowanie do gry poprzez dostarczanie informacji o tym, który ze znajomych pobił właśnie nasz czas. Świnia!
Autolog w Need for Speed: Hot Pursuit:
§
Czytaj dalej
37 odpowiedzi do “Need for Speed: Hot Pursuit – autolog, czyli o systemie „pobij czas kumpla” [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Electronic Arts opublikował nowy gameplay z Need for Speed: Hot Pursuit. Filmik skupia się na zaprezentowaniu możliwości systemu autolog. Jego zadaniem jest kojarzenie graczy w trakcie rozgrywki sieciowej.
Hmmm…fajny sposób na urozmaicenie rozgrywki i dłuższą grę 🙂 .
Super tryb!Czekam na relacje z innych trybów
Nie za bardzo kapuję o co w tym autologu chodzi. Ważne, że sam gameplay wygląda bardziej niż przyzwoicie.
Może i ten cały autolog jest fajny, ale co z „autolookiem”, że się tak wyrażę? Chodzi mi mianowicie o widok ze środka i inne jakieś bajery graficzne, bo jak narazie to szykuje się Undercover pomieszany z HP1.
Moim zdaniem gameplay wygląda bardzo dobrze , cieszy mnie „rozwałka” i mam nadzeje że będzie widok od środka.
Podobny patent z czasami do pobicia był o ile się nie mylę w Burnout Paradise 🙂
@vimes, to troszkę jak rapsheet i black list z Most Wanted. Masz tam osiągnięcia swoich znajomych i musisz je pobić. Z tą różnicą, ze to niby ma się dziać na bieżąco. Pościgi wyścigi i tak dalej. No i jednoczesny nasłuch (to chyba gdy jesteś w trybie gliniarza), kto gdzie i kiedy się ściga.
mnie tam już takie arcadowe i podziemne klimaty nie przyciągają a jeśli za produkcje wezmie sie Black Box to można sie spodziewac wszystkiego tylko nie tego że będzie to dobra gra
dobrze odwzorowany dźwięk silnika
Typ jazdy i cut scenki calkowicie zerrzniete ze split scecond NFS schodzi na psy
nie, to nie może tak wyglądać, bardzo liczyłem na ten tytuł, a wygląda to jak dla mnie strasznie. zbyt arcad’owo to wszystko chodzi. totalnie nie kręcą mnie drifty przy 200km/h dopalane nitro.
Nie ma to jak jeździć Lambo LP540 po bezdrożach xD
Ble, to wygląda jak nowy bournout.
Drifty przypominają split/second 😛
No cóż wiadomo było, że będzie arcadowo do bólu. Serio ktoś spodziewał się po tej grze choć krztyny realizmu? Od chwili gdy ogłoszono, że nowym NFS zajmuje się Criterion oczywistym się stało, że z realizmem gra będzie maiła mniej więcej tyle wspólnego, co pkp z nowoczesną koleją.
Przypominają mi się emocje z Most Wandet i no i klimacik bournout:)
model jazdy jest masakrycznie arcadowy:/ samochody zachowuja jakby jechały po szynach nawet po poboczu zero uślizgu tylnej osi:/ SŁABO
w burnout taki model jazdy wyglądał świetnie ale tutaj poprostu kłuje w oczy
Kocham nierealistyczny model jazdy, mam nadzieję, że w końcu go dostanę.
@sori9, jak to w końcu? Niemal każda samochodówka to czysty arcade, dostajesz to praktycznie przy okazji każdej większej premiery, ot Fuel, Split/Second czy Blur, żeby daleko nie szukać. Dirt 2 i Grid też jakoś nadmiernie „simowate” nie były, choć na kierze już dało się grać. Wyłączywszy Shifta, który zresztą pewnych uproszczeń się nie ustrzegł, ciężko znaleźć jakiegoś nowiutkiego sima. Akurat miłośnicy każualowych wyścigów nie mają powodów do narzekań.
NFS 3: Hot Pursuit też był stricte arcade’owy 😛
no fajnie gierka wygląda trochę te auta wydają się pływać, ale może się przyzwyczaję żeby tylko na takich detalach płynnie chodziło to będzie elegancko 😀
fajne
To wygląda jak gra z przed 5 lat (a ten model jazdy… :/ ) tylko grafika jest dobra , a reszta do bani , oczekiwałem czegoś lepszego.
Jeżeli ta gra będzie jak Burnout to ja dziękuje.
Szczerze mówiąc, spodziewałem się mocniejszych wrażeń z tej gry… Model jazdy rodem z NFS-MW… Grafika jest ładna, to trzeba przyznać, ale nie o widoki tu tylko chodzi.
nie nie nie za dużo Burnout w tym nowym NFS, dużo ludzi może to odpychać np. mnie 🙁 Pożyjemy zobaczymy co z tego wyjdzie
To się winno nazywać Need For Speed Paradise. Szkoda. Miałem nadzieję że wrócą czasy Hot Pursuit.
Mi to bardziej niż Burnouta przypomina Flatout Apokalipsa, podobna grafika i zachowanie samochodów. Zresztą poczekamy na wyjście gry,bo to co widać na filmikach zazwyczaj jest inne od tego co daje sama gra,nawet najlepsza gra na filmikach wygląda słabo i sztucznie bo nie można się wczuć.
@maciekX360, Miałem ci dopiec w kierunku IQ i konsol ale się powstrzymam. Criterion. nie BLACK BOX, Criterion.
… żę ćą??? zakręty będzie można AUTOMATYCZNIE pięknie zamiatać?? no niech się wypchają…
Nie wiem na co wy narzekacie. Przeciez to jest dopiero beta a gra wyjdzie chyba w listopadzie wiec jeszcze beda nad nia pracowali…! Co to modelu jazdy to jest dobry bo nie wiem jaki wy byscie chcieli…: Po za tym nie wiem co wy tu widzicie z baurnouta….! A jak chcecie lepsza grafe to wezcie sobie ogejrzyjcie filmik na 720p w HD moze wtedy bedzie wam pasowac…!
Nie narzekajcie tak, EA robi to celowo, bo jak wychodziły same arcadówki, to narzekali miłośnicy symulatorów, a jak wyszedł Shift, to narzekali ci co byli dobrzy tylko w NFSU, NFSMW itp. dlatego teraz wychodzi HP, a po nowym roku Shift 2, specjalnie żeby każdy miał coś dla siebie, nie podoba się to grzecznie czekać (podobno do I kwartału 2011) na Shifta 2. Ja osobiście kupię obie gry, ale chyba żadna firma jeszcze w 1 rok nie wydała II gier jednego tytułu.
Mi to przypomina te wyścigi z automatów 😉
Mam nadzieje, że te plansze są naprawdę duże.
@toma90 moim zdaniem most wanted to przy tej grze symulator. mam kierownicę i taką samą przyjemność przy symulatorach i arkadówkach, ale criterion odrobinę przecholował. Most wanted kochałem za klimat, muzę, pościgi i ogólny „feeling”, shift i prostreeta za emocjonującą i w miarę realistyczną jazdę, a hot pursuit raczej nie przyciągnie mnie :/