16.08.2010
Często komentowane 53 Komentarze

Need for Speed: Hot Pursuit – Ciekawe, przy grze pomagają twórcy Battlefielda

Need for Speed: Hot Pursuit – Ciekawe, przy grze pomagają twórcy Battlefielda
Współpraca między studiami w Electronic Arts zdaje się być najlepsza w całej branży - co rusz słyszymy o tym, że przy grze takiej to a takiej pomagają ludzie z tego i tamtego studia EA. Ale twórcy Battlefielda wspierający Need for Speed: Hot Pursuit?

I to wcale nie w kwestii protokołów sieciowych!

Jak wyjawił w wywiadzie z serwisem Develop dyrektor kreatywny projektu Need for Speed: Hot Pursuit, Henry LaBounta, oba studia – Criterion DICE – współpracowały przygotowując grafikę Hot Pursuit:
To była naprawdę udana współpraca. Na samym początku stworzyliśmy plansze poglądowe, przedstawiające to, co chcemy osiągnąć – czyli zaoferować graczom możliwość zobaczenia wielu różnych krajobrazów, od pustyń, przez góry i lasy, po przybrzeżne drogi. [Potem do pracy zabrali się ludzie z DICE]”.

Alex Fry, programista z Criterion odpowiedzialny za integrację kodu gry z grafikami, wyjawia, że przy ostatecznej wersji oprawy graficznej pracowało ponad 20 osób, ze studia, która stworzyło Battlefielda:
Zaprojektowaliśmy świat gry, pracowali nad nim zarówno nasi graficy, jak i ludzie odpowiedzialni za model jazdy, aby w tym świecie dobrze się jeździło i było na co popatrzeć. Kiedy ustaliliśmy już, jak mają być poprowadzone drogi, Henry ustalił ogólny styl graficzny. Potem zbudowaliśmy lokację, ustaliliśmy, że ta trasa ma być umieszczona w górach, ta będzie miała mostek, jako tako to naszkicowaliśmy, a potem graficy z DICE zamienili to w coś naprawdę pięknego„.

Co zobaczymy już 19 listopada. Zawsze kiedy piszę o Need for Speed: Hot Pursuit mam dreszcze…

PS Nowe screeny – w GALERII

53 odpowiedzi do “Need for Speed: Hot Pursuit – Ciekawe, przy grze pomagają twórcy Battlefielda”

  1. @CzarnySmerf Bo Shi(f)t to jest totalna pomyłka!!!

  2. w nfs od (chyba) zawsze był zręcznościowy model jazdy a tu EA chcieło się popisać i zrobić „konkurencję” dla Race Drivera i tym podobnych, co wg mnie mu nie wyszło

  3. DICE zawsze robił świetne sieciówki…

Dodaj komentarz