Need for Speed: Hot Pursuit – Ciekawe, przy grze pomagają twórcy Battlefielda
I to wcale nie w kwestii protokołów sieciowych!
Jak wyjawił w wywiadzie z serwisem Develop dyrektor kreatywny projektu Need for Speed: Hot Pursuit, Henry LaBounta, oba studia – Criterion i DICE – współpracowały przygotowując grafikę Hot Pursuit:
„To była naprawdę udana współpraca. Na samym początku stworzyliśmy plansze poglądowe, przedstawiające to, co chcemy osiągnąć – czyli zaoferować graczom możliwość zobaczenia wielu różnych krajobrazów, od pustyń, przez góry i lasy, po przybrzeżne drogi. [Potem do pracy zabrali się ludzie z DICE]”.
Alex Fry, programista z Criterion odpowiedzialny za integrację kodu gry z grafikami, wyjawia, że przy ostatecznej wersji oprawy graficznej pracowało ponad 20 osób, ze studia, która stworzyło Battlefielda:
„Zaprojektowaliśmy świat gry, pracowali nad nim zarówno nasi graficy, jak i ludzie odpowiedzialni za model jazdy, aby w tym świecie dobrze się jeździło i było na co popatrzeć. Kiedy ustaliliśmy już, jak mają być poprowadzone drogi, Henry ustalił ogólny styl graficzny. Potem zbudowaliśmy lokację, ustaliliśmy, że ta trasa ma być umieszczona w górach, ta będzie miała mostek, jako tako to naszkicowaliśmy, a potem graficy z DICE zamienili to w coś naprawdę pięknego„.
Co zobaczymy już 19 listopada. Zawsze kiedy piszę o Need for Speed: Hot Pursuit mam dreszcze…
—
PS Nowe screeny – w GALERII
Czytaj dalej
-
Red Dead Redemption na Xboksie, Switchu 2 i za darmo dla abonentów...
-
Phil Spencer gratuluje Steamowi. „Przyszłość oparta na wyborze to fundamentalna wartość...
-
Ubisoft zostanie sprzedany? Firma wstrzymuje obrót akcjami oraz publikację wyników...
-
2. sezon „Fallouta” na oficjalnym zwiastunie. Lucy i Ghoul powrócą już...
53 odpowiedzi do “Need for Speed: Hot Pursuit – Ciekawe, przy grze pomagają twórcy Battlefielda”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

@CzarnySmerf Bo Shi(f)t to jest totalna pomyłka!!!
w nfs od (chyba) zawsze był zręcznościowy model jazdy a tu EA chcieło się popisać i zrobić „konkurencję” dla Race Drivera i tym podobnych, co wg mnie mu nie wyszło
DICE zawsze robił świetne sieciówki…