Need for Speed: Hot Pursuit – Ciekawe, przy grze pomagają twórcy Battlefielda
I to wcale nie w kwestii protokołów sieciowych!
Jak wyjawił w wywiadzie z serwisem Develop dyrektor kreatywny projektu Need for Speed: Hot Pursuit, Henry LaBounta, oba studia – Criterion i DICE – współpracowały przygotowując grafikę Hot Pursuit:
„To była naprawdę udana współpraca. Na samym początku stworzyliśmy plansze poglądowe, przedstawiające to, co chcemy osiągnąć – czyli zaoferować graczom możliwość zobaczenia wielu różnych krajobrazów, od pustyń, przez góry i lasy, po przybrzeżne drogi. [Potem do pracy zabrali się ludzie z DICE]”.
Alex Fry, programista z Criterion odpowiedzialny za integrację kodu gry z grafikami, wyjawia, że przy ostatecznej wersji oprawy graficznej pracowało ponad 20 osób, ze studia, która stworzyło Battlefielda:
„Zaprojektowaliśmy świat gry, pracowali nad nim zarówno nasi graficy, jak i ludzie odpowiedzialni za model jazdy, aby w tym świecie dobrze się jeździło i było na co popatrzeć. Kiedy ustaliliśmy już, jak mają być poprowadzone drogi, Henry ustalił ogólny styl graficzny. Potem zbudowaliśmy lokację, ustaliliśmy, że ta trasa ma być umieszczona w górach, ta będzie miała mostek, jako tako to naszkicowaliśmy, a potem graficy z DICE zamienili to w coś naprawdę pięknego„.
Co zobaczymy już 19 listopada. Zawsze kiedy piszę o Need for Speed: Hot Pursuit mam dreszcze…
—
PS Nowe screeny – w GALERII
Czytaj dalej
-
Red Dead Redemption na Xboksie, Switchu 2 i za darmo dla abonentów...
-
Phil Spencer gratuluje Steamowi. „Przyszłość oparta na wyborze to fundamentalna wartość...
-
Ubisoft zostanie sprzedany? Firma wstrzymuje obrót akcjami oraz publikację wyników...
-
2. sezon „Fallouta” na oficjalnym zwiastunie. Lucy i Ghoul powrócą już...
53 odpowiedzi do “Need for Speed: Hot Pursuit – Ciekawe, przy grze pomagają twórcy Battlefielda”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Współpraca między studiami w Electronic Arts zdaje się być najlepsza w całej branży – co rusz słyszymy o tym, że przy grze takiej to a takiej pomagają ludzie z tego i tamtego studia EA. Ale twórcy Battlefielda wspierający Need for Speed: Hot Pursuit?
Dlatego nie ma jeszcze na PC Battlefield-a 1943 ?!?! PiS Of Crap !!
Shift nie przypadł mi do gustu. Mam nadzieję, że ten nfs mnie zachwyci swoją most wantedowością 🙂
przeciez hot pursuit juz było nawe 2 czesci chyba
@lordkiller: przypuszczalnie może go w ogóle nie być|@richter5: akurat to jest powrót bardziej do czasów jeszcze sprzed Undergroundów (czyli i Most Wanted). I chwała Bogu|@menthos17: było 2 😀 Ale moda na restarty serii teraz więc nie ma 3eczki w nazwie
@menthos17 Jasne, że hot pursuit już był, ale teraz pojawiła się nowa moda na „zerowanie” nowych tytułów 🙂
w bc2 nawet fajnie jeździło się czołgiem, tym lekki quadem też. Szkoda, że pracowali tylko przy grafice bo mogliby dodać kilka ciekawych pomysłów
Przy HP2 spędziłem niewiarygodne ilości godzin … to będzie hit (tym bardziej że Criterion jest żadnej gry nie spartolił).|A że pracują przy nim twórcy BFa … to jednocześnie dobrze i źle. Dobrze bo wiadomo że przy grze pracują świetni ludzie , źle bo ci sami ludzie mogli by teraz pracować nad BF’em 🙂 .
A nad patchem do BF2142 pracuje JEDNA osoba…
Nad patchem do BFBC2 też chyba jedna :/
CARS WITH GUNS !!! CARS WITH GUNS !!! 😀 bugatti veyron z opcjonalnym działkiem kal 50. i rakietami hellfire YEAH ;D
@OssYpl, i mamy przepis na kaszanę roku. 😉 Dobrze, że tylko do grafiki się pakują, NfS ma być tylko NfS’em! A o kolejnym Hot Pursuicie od dawna marzyłem [NFS:HP2 to jedna z moich pierwszych gier była 🙂 ].
@HammerHead, ciesz się, że w ogóle ktoś pracuje. Ta gra była sporym niewypałem. Hut…dreszcze ? To może czas odwiedzić lekarza ? :> Oczywiście mowa o psychiatrii…. 🙂
@k4cz0r – ta gra była niewypałem, bo balansowała rozgrywkę po nieudanym w tej kwestii BF2. Jednak się nie przyjęło – wszyscy woleli rzucać się granatami w BF2 zamiast strzelać w BF2142.
Chciałbym widziec gre tego typu w wykonaniu Codemasters ;p
Dice niech się lepiej za Mirror’s Edge 2 weźmie…
byle tylko nie przesadzili z wymaganiami Codmasters potrafi jakos zrobic piekna grafike a zarazem niezbyt wymagajaca ;p
@menthos17 no co ty nie powiesz codemasters robi gry nie wymagające a to nowość że niby ea tak nie potrafi ??
te screeny były jakoś w zeszłym tgodniu na Gry-online.pl….
@maslasher|Shift na windows xp działa bardzo słabo na każdych ustawieniach, bo z rdzeniami ma problem, i trzeba było mieć windows vista/7.Mam nadzieję że ten NFS będzie dobrze zrobiony.
zaden nfs nie umywa sie do dirt-a ani grida |jesli chodzi o grafike
mnie tez dreszcze przechodza…bedzie albo niesamowity wypas albo porazka nie ma innego miejsca…3ymam kciuki
I potem EA rozwiązuje studio, bo ludzie narzekają na ich gry, bo ów studio pracuje nad zbyt wieloma tytułami jednocześnie, co odbija się na ich jakości, i ludzie narzekają – błędne koło.
Ta gra ma jedną poważną wadę, to czystej wody zręcznościówka. Tymczasem Shift + obowiązkowo, dobra kierownica = sama przyjemność. Nieważne jak rozbudowany będzie najnowszy NFS, model jazdy jest tym co skreśla go z listy tytułów, którymi wart się zainteresować. Jest to produkt skierowany do pewnej, konkretnej grupy graczy i pewno tych zachwyci. Ci, którzy chcą czegoś bardziej wymagającego, większej dozy realizmu muszą czekać na Shifta 2. Jedynka bije Grida, jeśli o przyjemność płynącą z jazdy idzie.
Toteż na dwójkę czekam, choć nie tak jak na TDU2. Oby tylko model jazdy był należyty, nie zaś taki jak w pierwowzorze, będzie ekstra.
@eustachy80|Warto się zainteresować właśnie moim zdaniem bardziej TDU2 z nadzieją, że model jazdy będzie casualowy jak w jedynce, oraz Hot Pursuit, które jest nastawione na zabawę, a nie na ostrożne omijanie każdego zakrętu. Według mnie, co podkreślam, a czego ty zrobić nie raczyłeś, Hot Pursuit jest dużo lepszy i ciekawszy od Shifta, choć obie gry będą miały swoich fanów. Nie wypowiadaj się więc w imieniu wszystkich graczy i racz zaznaczyć, że to twoja, i tylko twoja opinia.
Hydro, właśnie tego najbardziej się boję, dalece posuniętej każualizacji TDU2, pozostaje czekać i liczyć na to, że jednak twórcy, bądź co bądź, świetnego Porsche podążą właściwą drogą. Przy okazji, czytaj uważnie, nie zaś po łebkach, napisałem, iż dla grupy docelowej najnowszy NFS – a będzie zapewne produkcją bardzo udaną. Napisałem też, że gracze szukający większej dozy realizmu, a nie czystej akcji nie będą mieli czego tam szukać i tak jest. HP2 dla mnie nie ma nic do zaoferowania.
Więc w przeciwieństwie do Huta, nie dopadają mnie żadne dreszcze, tytuł totalnie mnie ziębi. Pograwszy trochę na kierze Logitecha DFGT nie potrafię zmusić się do gry w produkcje typu Burnout, czy Most Wanted. Dla mnie są kompletnie agrywalne, choć wiem, że wiele osób będzie wniebowziętych. Wygląda na to, że dopadł mnie syndrom „porządnego kontrolera”, który to zapewnia zabawę na zupełnie innym poziomie. Shift potrafi w pełni wykorzystać owo narzędzie (a TDU1 nie), dlatego właśnie czekam na drugi part obu.
@raz3r Nie wiem oczym mówisz bo mam XP, dwurdzeniowy Athlon 2.86 i GeForce GTS 250 1GB i Shi(f)t „śmiga” mi spokojnie na full detalach
@maslascher Nie wspomniałeś że Undercover był bardzo słabo zoptymalizowany
a co do serii Need For Speed- dla mnie skończyła się na Most Wantedzie, nie wiem po co kupowałem kolejne aż do Shi(f)ta, możliwe że je go drugiej części nie kupie i chyba HP też
Może będą się na nas czaić Talibowie z rpg podczas pościgu? 😀
powiem tylko tyle, że niby wszystko brzmi super… I nie mogę się doczekać 😛 ale jednak coś jest nie tak… Trailer który pojawił się już jakiś czas temu (ten wśród lasu) dzieje się na planszy… z NFS: Hot Pursuit 2 xD czyżby oprócz nowy przygotowanych w dwóch studiach map pojawiły się też stare reanimowane trasy z poprzednich odsłon NFS: HP?
Jeszcze słówko odnośnie Shifta. To nie jest gra na klawiaturę, nawet nie na pada. Chcecie czerpać radość z tegoż NFS – a, zainwestujecie w dobrą kierownicę. Nie jest to jakiś wielki wydatek zważywszy na to, co dobrej klasy kontroler oferuje. Niestety mogą pojawić się skutki uboczne w postaci niechęci gry w „samochodówki” za pomocą innego sprzętu, jak to miało miejsce w moim wypadku. Niestety bardziej ambitnych gier, choć po części będących symulacjami, jest dramatycznie mało. Każual games trend obowiązuje.
Można powiedzieć, że prawdziwy NFS wraca, będzie na czym oko zawiesić xD
eustachy80 popieram w 100%!
eustachy – na klawie też się da w to grać i czerpać z tego przyjemność (nie licząc paru …. wulgarnych wyrazów rzucanych w momencie, gdy po raz dwudziesty próbujesz przejechać zakręt idealnie, bądź jadąc szybkim wozem, przy piątym powtórzeniu wyścigu, na ostatnim okrążeniu jesteś pierwszy, aż w końcu wpadasz w poślizg i wszystko od początku). Co do dobrej klawiatury – to będzie najmarniej 350zł. Mało??? Za tyle kupię dobre radio do samochodu.
hohoho, będzie piękny model zniszczeń! 🙂
jęśli chłopakom wyjdzie taka gra jak burnout paradise to nowy nfs będzie murowanym hitem!
@ dawid199578 żeby sie nie okazała shitem a nie hitem ;p
ostatnio te NFS-y w kratke troche wychodza
Zawsze jak czytam komentarze pod newsem związanym z nowym NFSem to widzę jak ludzie piszą „Dla mnie ta seria skończyła się na MW, a Shi(f)t to totalna pomyłka”. Dlatego dla zrównoważenia napiszę, że ja wolę shifta i porsche od undergroundów i carbonów, a MW przestałem się interesować jak zobaczyłem pierwsze screeny. W ogóle jedyna według mnie gra, w której są dobre pościgi policyjne to GTA IV.
to moze ja wtrace 3 grosze nfs jest seria wybitna(i nikt sie temu nie sprzeciwi) miala swoje mocniejsze jak i slabsze strony (bardzo mnie boli jak malo doceniony zostal pro street) nad tym pracuje dobra ekipa wiec napewno nfs obroni sie i zachowa twarz(ale grida moze miec problem pokonac)
Zapowiada się świetnie, może to być pierwszy NFS, którego kupię.|Miałem styczność z wcześniejszymi grami z serii ale nie przypadły mi zbytnio do gustu.
Góry? Przybrzeżne drogi? Powrót do korzeni? Oł jea;P
2real4game, klawiatura, nieważne jaka, absolutnie się nie nadaje, gra na takowej w Shifta to masochizm, zresztą w jakąkolwiek przyzwoitą samochodówkę, tj. taką która oferuje widok zza kierownicy i do tego posiada jakikolwiek sensowny model jazdy, tzn. absolutnie nie Burnout, Most Wanted, Underground itp. nie powinno się grać na czymkolwiek poza kierą. To zupełnie tak jakbyś lizał lizaka nie odwijając go. Niby to samo, ale zamiast słodyczy czujesz plastik. Ogranicza spektrum doznań i to w znaczący sposób.
Za kwotę którą podałeś można i owszem, nabyć radio, lub bardzo dobrą kierownicę, wprawdzie nie G25, ale jednak bardzo dobrą. Klawiatura się absolutnie do takiej zabawy nie nadaje, choćby i kosztowała z tysiąc nie zapewni takiej kontroli i przyjemności z jazdy, samej jazdy, niekoniecznie wyścigu, jak Logitech Driving Force GT. To rewelacyjny kontroler, którego twórcy gier nie wspierają w wystarczającym stopniu, co specjalnie nie dziwi. Xbox w ogóle nie współpracuje z tym, co można nazwać dobrą kierownicą.
Ta dedykowana jest śmiechu warta. Natomiast pad x -a jest fajny i owszem, ale to tylko pad, i jako taki do pewnych produkcji nadaje się średnio. Zupełnie nie wiem po jaką cholerę na kloca stworzono Forzę skoro Microsoft nawet nie raczył dostarczyć swym klientom porządnej kierownicy, absurd.|Dlatego jeśli TDU2 nie spełni pokładanych w nim nadziei, a jako zalecany kontroler producent rekomenduje xpada, co nie wróży najlepiej, kupuję PS3 z GT5. Kasa jest, solidna kierownica też.
całego Shifta skonczyłem na padzie, i było świetnie, coś za mocno kobinujesz… poza tym jak juz jeździsz samochodem (ja) to nie chcesz grać w samochodówke na kierownicy, (albo przynajmniej nie umiesz 😛 ) po prostu gra choćby nie wiem jak wymagający miała model jazdy, nie będzie dla mnie warta grania na kierownicy, bo nie da sie „wyczuć” samochodu, po prostu na kierownicy nie da sie robić szybkich manewrów
chodzi o to ze na kierownicy grało by sie dobrze, gdyby były jeszcze odczuwalne przeciążenia, a jak ich nie ma (i nie będzie) to kierownica dalej będzie przerośnietym padem… a akurat w ForzaIII na padzie gra mi sie bardzo przyjemnie, jak juz napisałem po prostu marudzisz a kierownice to PRZEROŚNIĘTE PADY… OVER