Need for Speed: Hot Pursuit – dwa pierwsze DLC pozwalają zaoszczędzić czas
W piątek do Europy trafił Need for Speed: Hot Pursuit. W kilka dni po premierze gry Electronic Arts postanowił opublikować do niej dwa pierwsze dodatki DLC. Rozszerzenia mają za zadanie ułatwić graczom rozgrywkę i odblokowują dostęp do wszystkich samochodów.
Dodatki Racer Timesaver Pack i SCPD Timesaver Pack umożliwiają graczom nic innego, jak – zgodnie z ich nazwą – oszczędzić czas. §Rozszerzenia do Need for Speed: Hot Pursuit odblokowują bowiem dostęp do wszystkich aut – pierwsze po stronie ściganego, a drugie po stronie policji.
Oba DLC dostępne są w usługach Xbox Live i PlayStation Network, każde z nich kosztuje 320 MSP lub 3,99 dolarów.
Kiedyś to nazywało się „tipsami” i odblokowywało się, po wpisaniu kodu w menu…
§
Czytaj dalej
45 odpowiedzi do “Need for Speed: Hot Pursuit – dwa pierwsze DLC pozwalają zaoszczędzić czas”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

W piątek do Europy trafił Need for Speed: Hot Pursuit. W kilka dni po premierze gry Electronic Arts postanowił opublikować do niej dwa pierwsze dodatki DLC. Rozszerzenia mają za zadanie ułatwić graczom rozgrywkę i odblokowują dostęp do wszystkich samochodów.
O Boziu! Do czego to wszystko zmierza? Może niech zaczną wypuszczać DLC pozwalające grać w wyższych „rozdziałkach”?
to się nazywa prawdziwe DLC dla lamerów. omg!
To ma być DLC ??? Wspaniałe EA zrobi wszystko żeby tylko zarobić, a co następne ? ściągnij nasz nowy dodatek a zyskasz przewagę jednej minuty nad przeciwnikami już na samym starcie !
No to już są jakieś jaja. LOL…
Mimo, że przeciwko DLC nic nie mam to EA sobie chyba jaja robi… płakać się chce i to bynajmniej nie ze śmiechu 🙁
Panikujecie… Dokładnie to samo było w Burnoucie Paradise i nikt jakoś nie płakał że dla lamerów.
Jeśli tak miałyby wszelkie DLC wyglądać to był bym za 😀 – bo przecież dla kogo DLC są głównie skierowane jak nie dla causalowego gracza, to czemu by nie sprzedać uproszczeń rozgrywki? Producent zarobi, hardcorowi gracze przejmować się nie będą, a casuale jak casuale dadzą sobie ogołocić portfel za „głupoty” ;P
A na Pc sciągne sobie trainer 😛 (ale nie ma to jak „uczciwe” zdobycie auta)
Już prawie zapomniałem o czasach w których było coś takiego jak dodatek do gry wydawany na osobnym nośniku zawierający pokaźna ilość zawartości do danej gry.
To jest niegłupia rzecz. Ktoś chce sobie Veyronem pojeździć w multi, a zbyt często w to nie gra to kupi DLC. Bez kodów, bez trainerów, tylko uczciwie (czyżby?). Nie zmienia to faktu, że ja bym tego nie kupił. Co innego by było, gdyby wyszedł patch umożliwiający rozgrywkę w multi (bez wyrzucania z gry), a to DLC zawierałoby jakieś 10 nowych samochodów (z czego co najmniej połowa to Ferrari). Nawet 30zł mógłbym za to dać.
Bez sensu. Zamiast grać, zdobywać, odrywać i cieszyć się z nowych samochodów wykupujemy Cheaty i tyle!
Jak dla mnie odkrywanie nowych aut w Hot Pursuit to sama przyjemność… praktycznie co wyścig dostajemy nowy samochód… po za tym trzeba pamiętać, że odblokowanie wszystkich samochodów nie wiąże się w żadnym stopniu w zastosowaniu ich w danym wyścigu… to już przewidzieli twórcy i samochody do danego eventu są przyznawane z góry…
@2real4game Ferrrari mmmmmmmmmm ;]
Aby się nie rozpisywać powiem tylko, że to jest żałosne.
Oj bez przesady, jak ktoś chce to ściągnie… a jak nie to samemu sobie odblokuje ZA DARMO. Tak jak kolega TargetZer0 napisał poniżej, w Burnout Paradise też tak było… a z tego co pamiętam, tak samo było i w Battlefield: Bad Company 2 (gdzie można było odblokować wszystkie bronie dla poszczególnych klas). Nie widzę powodów do paniki.
Chwała bogu ze takiego shitu nie ma na pc
Jeśli dobrze pamiętam coś o podobnej „idei” było dostępne w NFS: Undercover na X360 – kiedy kupowaliśmy auto mogliśmy je zakupić za wirtualne „growe” pieniądze albo… za punkty MS. (na PS3 także było coś podobnego).
Wiecie co mi to przypomina? Takie jak kiedyś były czity na multi do wykupienia nie legalne(AimBoty itp.), to jest identyczne. Płacić za uproszczenie gry? Dajesz kasę, dostajesz wszystkie auta, na multi szpanujesz, że jesteś maczo z super autami, których nawet nie odblokowałeś. Identyczne co te stare czity na mutli, tylko, że teraz się płaci „legalnie twórcą gry”, a nie tak jak kiedyś „nielegalnie pojedyńczym i nie znanym nikomu ludziom”.
@ExpertPL na prawdę nie trzeba długo grać żeby zdobyć ostatnią kategorie „hiper” fajnych autek 🙂
A tak po cichu… na 5 levelu już można całkiem fair przejechać się Reventonem 🙂 Twórcy fantastycznie „dawkują” dostęp do kolejnych aut i bez żadnych dziwnych DLC można czerpać radość z jazdy KAŻDYM autkiem. Nawet ja, mimo, że w garażu stoi Carrera GT wolę eksplorować Seacrest Country w Alfie 8C mimo, że takich znowu świetnych osiągów to ona nie ma 9ale za to jaka ładna).
Haha i stało się. Nawet teraz za kiedyś co nazywało się kodami trzeba płacić…|jest coraz lepiej na tym świecie
wogle nie rozumiem takich dlc dla mnie zdobywanie broni pojazdow itd to duza przyjemnosc zwiazana z gra
PC znowu pominięte. Szkoda słów…
STOP DLC!!!!!!!!!!
oj znajac zycie to takie cos jest juz dostepne na pc w formie modu czy cos w tym stylu a jak jeszcze nie ma to zaraz takie cos zrobia to sie nie martwcie na pc bedzie chociasz za darmo
Wow! Kupię jak tylko zdobędę grę 😀 |800 gratisowych MSP – 640 MSP = 160 MSP na temat / obrazek gracza
Dla konsolowych graczy to idealny prezent ale takiego badziewia bym nie chciał na PC .
Ja od piątku odblokowałem 98% aut i większość osób, ktora gra przez internet ma tak samo, trochę bez sensu…
Czyli kto tą grę kupił to kupił takiego rozszerzone demo. Powinni zabronić sprzedaży takich gier za które płaci się jak za pełne wersje, a potem trzeba dokupywać jakieś DLC żeby mieć pełną wersje gry. W zasadzie to oni nas okradają. O sprzedają taki wybrakowany produkt.
Chyba coś źle zrozumiałem.
To to juz wogole nie mam slow..emmm dobra..wiec co bedzie dalej…? Bedziemy dokupywac dlc zeby grac na max detalach? na najwyzszym poziomie trudnosci? z tego to juz sie zasmniac nieumiem…coraz lepiej. Co do samej gry fakt faktem autka sa przecudne, trasy majsterszytyk no i dynamika wyscigow..ale szybko sie nudzi…zadnej fabuly..zadnego tuningu…tylko ten irytujacy autolog..czuje sie jakbym gral w demo..takie rozszezone..podobnie sie czulem grajac w SWTFU2..aha i brak powtorek boli…szkoda kasy.
A niech mnie. Płacić za kody? Masakra.
Jaka kpina! 😀 Mam NFS:HP od dnia premiery i moim zdaniem jedna z największych bolączek to właśnie fakt, że nowe samochody są odblokowywane praktycznie co wyścig. W dodatku model jazdy jest prawie taki sam w każdym aucie. Także to DLC jest jakieś kosmiczne i bardzo bezczelne. Mimo to sama gra jest zacna.
jednak dobrze że darowałem sobie tego NfSa, sądząc po opiniach wielu graczy, którzy mówią, że szkoda kasy na taką okrojoną grę. Zwykle nowe NfSy kupowałem co rok niedługo po premierze. Skończywszy na Shi(f)cie. Na nim się zawiodłem. Teraz HP a i na wiosnę wychodzi Shi(f)t 2, którego też raczej nie kupię, chociaż zobaczy się po demie (jeśli wyjdzie), czy jednak warto kupić. Czekam jednak na grę pokroju Undergroundów i Most Wanteda. To są moje klimaty
@Zbojnik2010 – jeśli będą DLC dotyczące poziomu trudności to raczej takie gdzie dokupujemy sobie niższe poziomy trudności – na sprzedawaniu wyższych nie wiele by zarobili 😀
Tak czy siak najlepdzy NfS od czasu Most Wanteda. Dawno już wścigi nie dawały mi tyle frajdy. 😀
czekam na DLC w ktorym aby zmienic opcje graficzne na wyzsze albo mozna bylo sie poruszac po menusach trzeba bedzie placic paranoja.
ja oceniam gre 9/10
Na PC można pewnie zrobić takie coś za darmo. 🙂
@JCraft tu mnie zagioles nie pomysallem po takiemu…co racja to racja…
no i po co to komu potrzebne. od piątku już mam prawie wszystkie auta odblokowane -.-
przecież tu się liczy tylko kasa…
Mnie takie DLC się podoba, kto jest na tyle głupi, żeby wyrzucać pieniądze w błoto – proszę bardzo, przynajmniej żadna strata dla reszty grających, a i Amerykańców się wydoi z pieniążków, so everyone’s happy.
@richter5 to niech gra będzie za 200zł ale z wszystkimi dlc na początku, a nie za 150zł a dlc za 50 zł.