11.06.2012
Często komentowane 30 Komentarze

Need for Speed: Most Wanted – nowe informacje na temat odświeżonego Autologa

Need for Speed: Most Wanted – nowe informacje na temat odświeżonego Autologa
W Need for Speed: Most Wanted nie zabraknie Autologa, który doczeka się nowej wersji oznaczonej numerkiem 2.0. Nadal będzie śledził i porównywał statystyki graczy, tym razem jednak będzie można nimi zarządzać za pośrednictwem specjalnej strony internetowej.

Autolog 2.0 ponownie pozwoli na rywalizację ze znajomymi, ale użytkownik otrzyma też rekomendacje, dzięki którym będzie widzieć wyniki przyjaciół i inne ich osiągnięcia. Nowości? Kilka – jedną z nich jest możliwość zdefiniowania danych osób, których chcemy obserwować.

Bić czasy znajomych będzie można także na bieżąco w trakcie rozgrywki w Need for Speed: Most Wanted – w wirtualnym mieście gracze natkną się na wiele wyzwań, w których będą mogli udowodnić swoją wyższość nad innymi. Autolog 2.0. pozwoli także użytkownikom na dzielenie się własnymi screenami z zabawy. Całość obsłużą za pomocą oficjalnej strony gry (TUTAJ).

30 odpowiedzi do “Need for Speed: Most Wanted – nowe informacje na temat odświeżonego Autologa”

  1. W Need for Speed: Most Wanted nie zabraknie Autologa, który doczeka się nowej wersji oznaczonej numerkiem 2.0. Będzie nadal śledził statystyki graczy, tym razem jednak będzie można nimi zarządzać – podobnie jak w Battlelogu – za pośrednictwem strony internetowej.

  2. Bić czasy znajomych będzie można także na bieżąco w trackie rozgrywki.Chyba powinno być w „trakcie”.

  3. Prawdę mówiąc, najlepiej jakby nie było tego całego Autologa.

  4. AUTOLOG – i od razu wiem, że nowy NfS będzie do [beeep] :&092; ehh, cóż zrobić…

  5. Nemesis753159 11 czerwca 2012 o 14:13

    Nie ma co się podniecać, ten NfS:MW będzie klapą po całości jak poprzednie odsłony, ja już w sumie nawet na te serie nie zwracam uwagi i każdą ich odsłonę traktuje jako słabą grę porównywalną do tych które tworzy City Interactive :>

  6. Ile DLC obstawiacie do NFS:MW XDDD EA lubi dymać graczy a oni lubią być dymani że kupują taki syf.

  7. Jak będzie toto porównywalne do Hot Pursuit 2010 to nie będzie najgorzej (bo może być zbliżone np do The Run). Jednak jeśli będzie to porównywalne grywalnościowo, to chyba sobie zainstaluję TDU2, bo HP to gra na 3, 4 godzinki, a TDU2 wystarcza na dłużej.

  8. Booże ja nie chce kolejnego „liniowca” o braniu zakrętów na ręcznym.

  9. Gierka po prostu super, każdy może być mistrzem kierownicy. Zero satysfakcji z jazdy, ale jest autolog i cieszcie się casuale:/

  10. @Nemesis753159v dlatego wypisuję przy każdym temacie związanym z tą serią, że nie zwracasz na nią uwagi i cię ona nie interesuje bo jest słaba.

  11. Emmm… W The Runa grałem – średniak, w Hot Pursuita grałem – takie to sobie, ostatnio zainstalowałem sobie NFS:MW – zakochałem się od nowa to samo z Carbonem którego ostatnio zainstalowałem.|Tak niewiele było potrzebne do szczęścia wtedy, a teraz cudują…

  12. Grałem w NFS:MW klasyka w Carbon tez ale takie sobie Hot Pursit dla mnie jedna z najlepszych wyścigówek ale nie od klasycznego most wanted’a

  13. Szykujmy się na autolog premium oraz brak tunningu :/

  14. Ps. klasyczny to jest NFS 1,2,3 (oryginalny hot pursuit), 4 oraz 5 (porsche)

  15. @Gazpacho Na pewno DLC dla kolekcjonerek, nasępne dla edycji specjalnych i kolejne dla preorderów. Dodajmy do tego premierowe DLC oraz następne 5 w 3 miesiące po premierze.

  16. Battle..yyy Autolog? Nie, ja chce blacklist,tuning i ten klimat, co kolorowy Frostbite, może nie dać (widać na gameplayach)

  17. Rejestracja na Porshe „Burnout” Jaja se k***a robicie? Zamiast autologa powinni przywrócić autosculp (tak wiem że pojawił się dopiero w Carbonie) i tuning żeby to choć coś miało wspólnego z pierwszym MW prócz nazwy i policji…

  18. OutlanderPoland 11 czerwca 2012 o 16:42

    Brak tuningu= nawet piraci nie będą chcieli tego piracić… Gdzie te czasy Most Wanted (2005) ehh.

  19. Nie rozumiem po co wam ten tuning. Znowu trzeba będzie jakieś wsiowozy, od Mietka ze stodoły, robić żeby się do jakiegoś wyścigu dostać.

  20. To już nie NfS MW. Drugiego już chyba takiego nie będzie.

  21. EEEEEE tam… EA sięgnął dna. NFS:MW jak nie będzie miał blacklist albo coś podobnego to olewam tą grę. Reaktywacje ostatnio developerom nie wychodzą (tak mi się wydaje).

  22. ostatni NFS jaki kupiłem to Hot Pursuit (2010) (wcześniej kupowałem każdy) i coś mi się widzi, że to już kolejny (po Shift 2 i The Run) kotlet niewarty wydania tej stówy (no dobra, nowe gry coraz bardziej drożeją, to można powiedzieć, że cena dojdzie do 140zł….)|Już przy HP Autolog trochę… A co tam- bardzo!!! mnie denerwował. Twórcy chcieli go wplątać w chyba każdy element gry, co mi po prostu nie pasowało. Tutaj, jak widać, będzie podobnie. Ale na razie- pozostaje czekać do premiery…

  23. Brudny, wściekły, klimatyczny MW kontra cukierki Frostbita i słitaśność autologa. Dziękuję za uwagę, dobranoc.

  24. Jak dla mnie to prędzej zapowiada się z tego kolejny Burnout a nie następca MW.

  25. Mam nadzieję że powróci stary dobry NFS 😉

  26. MW było jedyne w swoim rodzaju, ale EA już nie zrobi gry podobnej do U:2 Carbonu czy MW, dalej jadą na beznadziejnym silniku, ale skoro go kupili to trzeba kase odzyskać wydając co roku nowy gniot i c%$ z tym że nijak ma się do klimatu nfs’ów… Grałem w w nfs world, tam widac dokładnie jaką strategię i podejście do graczy ma EA, ftp z micro płatnościami bez których nie kupisz żadnego samochodu…

  27. Bryku93- dokładnie. Grałem trochę w Worlda i mimo, że model jazdy był taki, jak w tych 'starych’ nfsach, to jednak nie miał tego klimatu.|Co do tych nowych (od ProStreeta w górę)- nie uznaję NfSa na torze, a undercover był tak żenujący, że mogłeś wygrać wyścig z zamkniętymi oczami trzymając tylko klawisz gazu! Gra wykonywała za ciebie właściwie wszystkie zakręty! A robiąc Hot Pursuita tylko pokazali, jak żerują na dobrej marce- oryginał był nie do podrobienia, a oni to skopiowali i wyszedł im gniot.|Żenada!

  28. N4Sy od U2 do Carbona były moim zdaniem najlepsze. Potem zaczęli dopuszczać do serii inne 'firmy’, które rzekomo miały 'doświadczenie’ w takich produkcjach: BlackRock, Criterion i świetna seria poszła się &*%^@ w krzaki. Dopieprzyli niby rzeczywisty model jazdy(dowalmy delay na klawiaturze, to podniesie poziom trudności i nie będziemy musieli się skupiać na innych rzeczach, bo nikt tego nie zauważy!), Autolog(takie pseudo multi), a genialną markę rozmienili na baaaardzo drobne…

  29. @trivium W pierwszym Undergroundzie twój samochód musiał mieć odpowiednią liczbę gwiazdek, byś mógł wystartować w wyścigu. A bez tuningu tych gwiazdek nie dało rady zdobyć. Tak więc sam przestań pieprzyć głupoty.

  30. @jokerq to samo chciałem właśnie napisć;)

Dodaj komentarz