Need for Speed: Pierwsze informacje o nowej odsłonie

Need for Speed: Pierwsze informacje o nowej odsłonie
Odetchnijcie z ulgą – ponownie będzie można pauzować grę.

Developerzy z Ghost Games postanowili uchylić rąbka tajemnicy odnośnie nowego NFS-a. Czego się dowiedzieliśmy? Przede wszystkim tego, że zgodnie z życzeniami fanów położono duży nacisk na personalizację samochodów i policyjne pościgi, a świat gry zostanie rozszerzony o bezdroża. Dla wielu bardzo istotną informacją będzie też fakt, iż ogrywanie trybu dla jednego gracza nie będzie wymagać stałego połączenia z internetem.

Oficjalnej zapowiedzi gry spodziewać się możemy 2 czerwca podczas imprezy EA PLAY.

20 odpowiedzi do “Need for Speed: Pierwsze informacje o nowej odsłonie”

  1. Odetchnijcie z ulgą – ponownie będzie można pauzować grę.

  2. Czekam.. Chetnie przytule jakiegos porzadnego NFSa w stylu Underground 2 czy pierwszego MW. Ale poczekam na recenzje zeby sie nie wkopac w gniota.

  3. No i super, właśnie to było słabe w poprzednim, jakby poprawili te drobne rzeczy no i brak online to by było idealnie

  4. DonDeRafael 9 maja 2017 o 18:36

    Niech wróci jeszcze stara fizyka i jestem pierwszym, który to kupi. Mam na myśli model jazdy, w którym po uderzeniu w ścianę nie mam na ekranie jakże pięknego i jakże wnerwiającego Crashcama tylko wytracam prędkość i jadę dalej, bez żadnych przerywników.

  5. Pauza! Powiedzcie jeszcze, że będzie można grać offline… O_O

  6. wow pauza …moze jeszcze bede mogł uzywać kierownicy 😀

  7. CzlowiekKukurydza 9 maja 2017 o 19:52

    @DonDeRafael Dokładnie. Najlepsze części z 'nowych’ to MW pierwszej i Undergroundy. Odbijasz się ściany nitro i lecisz dalej, a nie jakieś koziołki matołki na bullettajmie. Fajnie jakby w końcu neony powróciły.

  8. @Skelldon no będzie można…

  9. @DonDeRafael Żeby te crashcamy jeszcze działały jak należy… Ile już się na YouTube naoglądałem fragmentów, gdzie np. w NFS 2015 w kółko kogoś „resetowało” bezpośrednio przed samą ścianą w pełnej prędkości, co powodowało nieskończoną pętlę takich crashcamów 😀 |A ile razy sam doświadczyłem w tejże grze sytuacji, gdzie uderzałem o ścianę i nic się nie działo, a gdy ledwie jakąś barierkę zarysowałem od razu kraksa… Już ze znajomymi mieliśmy rozkminy, że Ghost Games za dużo elementów wzięło z Burnoutów 😛

  10. +DonDeRafael raczej mało prawdopodobne nowy model, nowa fizyka, nowa grafika będzie, kilka lat temu się grało w NFS ale obecnie jakoś nie mam ochoty wracać wolę ścigałki od Codemastera, EA się zmieniło zresztą podobnie jak mój gust growy 😛

  11. Ostatnia odsłona z 2015 była całkiem spoko, mówię to ja, fan Most Wanted i Carbona 🙂

  12. Dresiarstwo znowu na propsie.

  13. DonDeRafael 10 maja 2017 o 07:46

    @DarZ Ja na szczęście nie doświadczyłem aż takich problemów, ale po godzinie gry zaczyna to już poważnie irytować. Według mnie takie rozwiązanie jest słabe, szczególnie w grze która polega na szybkim przejeździe wyznaczonej trasy. Wolałem stare NFS-y właśnie ze względu na ten aspekt, a w NFS 2015 wystarczy lekko otrzeć się o barierę na prostej drodze i koniec zabawy.

  14. Fani krzyczą na temat dużego nacisku na personalizację samochodów i policyjne pościgi już od kilku jak nie kilkunastu lat, więc BRAWO EA. Wreszcie usłyszeliście, szkoda że tyle czasu musiało to zająć.

  15. @someone345 „Wreszcie usłyszeliście, szkoda że tyle czasu musiało to zająć.” – oni dalej mają zatyczki w uszach. Tylko zajrzeli do skarbonki i postanowili coś zrobić, na co nie wpadli. EA w końcu zauważyła, że ma forum, na którym jednak coś ludzie piszą, poza portalami społecznościowymi.

  16. fanboyfpsow 10 maja 2017 o 13:47

    Tę poprzednią część mam w planach zakupić w przyszłym miesiącu. Trochę obejrzałem już na yt i stwierdzam że to w miarę spoko gra w końcu powrócił przynajmniej w jakimś stopniu klimat starych dobrych udergrundów i ewentualnie Carbona(Dla mnie był spoko) jedynie to irytowała fabuła bo przesadzili trochę z Zomalstwem i joł jowaniem no i to stałe online no i jak mówicie te Crasch camy reszta była ok jeśli te rzeczy poprawią i dadzą lepszy klimatyczniejszy soundtrack bo jak na razie do tego z U2 sporo brakuje

  17. fanboyfpsow 10 maja 2017 o 13:48

    To będzie to doby spadkobierca Serii U

  18. NFS 2015 podobno był klapą, w CDA dostał 5/10 jak dobrze pamiętam. To mi przypomniało, że go nie próbowałem. Może spróbuję… Ale wstrzymam się z hypem tym razem, bo co do 2015 miałem wielkie nadzieje, ale poczekałem na recenzję CDA. Ogólnie mam nadzieję, że będę się mógł poczuć jak w U2 (jakoś wolałem U2 od MW, chć też jest spoko), ale jestem już starszy o kilka lat… Ale neony to pewnie, że powinny wrócić, nie obraziłbym się też na zegarki 😀

  19. Now I have need for ”need for speed’s” speed.

  20. fanboyfpsow 11 maja 2017 o 05:13

    aaa i wiem czego w poprzednim nfs ie brakowało a co jest już standardem w Ścigałkach a mianowicie KAMERA Z KOKPITU tego bardzo mi w tamtym nfs brakowało.

Dodaj komentarz