Need for Speed: Rivals – Next-geny, policja, Ferrari, tuning, AllDrive i data premiery! [WIDEO]
                      Need for Speed: Rivals powstaje w założonym niedawno studiu Ghost Games, które współpracuje z Criterion Games, zaś sama produkcja działać ma na silniku Frostbite 3 i wykorzystać możliwości oferowane przez next-geny.
Tym razem gracze trafią do miasta Redview County – metropolii o charakterze otwartym, po którym będziemy mogli swobodnie jeździć. Co ciekawe, w grze będzie można tak jak w poprzednich częściach obrać rolę nielegalnego kierowcy lub stanąć po drugiej stronie barykady i zasiąść za kółkiem radiowozów. W pierwszym przypadku główne zadanie nie powinno odbiegać od tego, do czego przyzwyczaiły nas dotychczasowe części cyklu – trzeba będzie zdobyć sławę, kolekcjonować odblokowujące dostęp do nowych aut punkty Speedpoints poprzez unikanie glin (im więcej ich zgromadzimy, tym staniemy się bardziej łakomym kąskiem dla stróżów prawa) oraz uwieczniać swoje popisy na filmikach.
Nieco inaczej wyglądać będzie zabawa jako policjant – wówczas gracze będą musieli działać zespołowo, by schwytać piratów drogowych. Wraz z łapaniem kolejnych kierowców, wespną się w policyjnej hierarchii i awansują na wyższe stanowiska. Ciekawostka – powrócą niewidziane w serii od dawna auta Ferrari. Ponadto powróci tuning, tak optyczny (nowe malowania, tablice rejestracyjne, felgi) oraz mechaniczny (zwiększenie wydajności pojazdów). Pojawi się też 11 gadżetów (m.in. turbo, ładunki EMP i blokady oraz helikoptery dla policjantów) do wykorzystania w czasie zabawy.
Zupełnie nowym rozwiązaniem wprowadzonym w Need for Speed: Rivals ma być system AllDrive, który pozwoli nam „w locie” przełączać się pomiędzy rozgrywką dla pojedynczego gracza i multi. Dzięki temu dwóch graczy może wykonywać samotnie swoje zadania w tym samym świecie. Czasem jednak nasze drogi ze znajomymi mogą się skrzyżować, wówczas gra zachęci nas do działania w kooperacji, modyfikując stawiane przed nami zadania i schemat punktowy. Co ciekawe, AllDrive działać ma nie tylko na Xboksie One i PlayStation 4, ale także na konsolach obecnej generacji, choć oczywiście pojawią się pewne różnice, np. w liczbie obsługiwanych użytkowników i współpracy z innymi urządzeniami (wersja na XBO będzie mogła korzystać z drugiego ekranu w SmartGlass).
Powróci też system Autolog, który nadal będzie porównywał statystyki graczy, ale zostanie nieco stonowany – developerzy uważają bowiem, że w Most Wanted zestawiał ze sobą zbyt wiele danych.
Need for Speed: Rivals ukaże się na Xboksie 360 i PlayStation 3 19 listopada. Co ciekawe, w pierwotnej wersji informacji prasowej taką datę wskazywano również dla wersji na Xboksa One i PlayStation 4, co mogło sugerować, że wtedy oba next-geny będą już na rynku, ale EA sprostowało te doniesienia i teraz termin premiery na kolejnych platformach nie jest znany. Nie wspomniano też o edycji PC, ale Marcus Nilsson, producent wykonawczy gry, w rozmowie z serwisem Joystiq potwierdził, że produkcja zawita także na komputery. Aha – wydanie pecetowe ma wyglądać „równie dobrze”, jak na next-genach.
Na deser – teaser:
Czytaj dalej
- 
                
                    
                        
                        Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych...
 - 
                
                    
                        
                        Autorzy Vampire Survivors współtworzą grę w uniwersum Warhammera. Zobacz pierwszy...
 - 
                
                    
                        
                        Turowy system walki do Pillars of Eternity jest już tuż...
 - 
                
                    
                        
                        Spektakularna porażka Concorda stała się przedmiotem debat w brytyjskim parlamencie....
 
64 odpowiedzi do “Need for Speed: Rivals – Next-geny, policja, Ferrari, tuning, AllDrive i data premiery! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Skrócę przekaz – nie podoba się? Nie kupuj, nie interesuj się, wróć do tego Need For Speeda, który się podoba i nie narzekaj, że rynek nie tworzy idealnej gry dla ciebie. To twórcy dyktują warunki na jakich budują swoje gry i jeśli ktokolwiek ma z tym problem to tak – niech po prostu zamknie ryj. Ja też bym wiele rzeczy chciał, ale póki sam ich nie dokonam to mogę jedynie płakać.
cóż za niespodzianka, równie dobrze jak na next-genach… Po wywaleniu developingu dla WiiU (którego pewnie nie mogli ogarnąć, bo to za dobra technologia jak dla nich, patrz processing CPU) teraz mówią, że zrobią nam łaskę i zportują grę tak, by grafika była na pececie równie dobra jak na next-genach ? Brawo EA, podtrzymuję swoją niechęć do waszych gier i Origina. Chyba, że będzie lepiej zoptymalizowany niż nowy Most Wanted, do którego dali parę nic nie wnoszących updatów i „radźcie sobie z fps dropami”…
Szczerze: tak sobie wyobrażałem idealnego NFS-a. Strasznie się cieszę na tuning wizualny i mechaniczny, Więc jeśli zrealizują to co zapowiadają to kupuję.
@spidymaster – Będzie tylko malowanie pojazdu!(tak wynika z opisu)
@plbioshock|” W czasach, kiedy taki hot pursuit a potem porshe 2000 były czymś, kiedy gry były jak małe dziecko które uczy się chodzić.”Jak wychodził NFS Porshe gry nie uczyly sie chodzic tylko biegaly widac ktos nie pamieta czasow nes’a i wstecz.
Znając EA w podstawce karoseria z silnikiem – koła w DLC 😛 A tak a poważniej to fajnie że będzie jakaś możliwość tuningu wizualnego. Niby to tylko felgi ale jaki jest sens zmieniać błotniki, progi w takich autach jak ta teaserze. Jednak ostatnie zdanie trochę mnie zdziwiło – z tego co rozumiem |EA chce zasłynąć jeszcze z tego, że będzie robić gry z wysokimi detalami na konsole a z niższymi na PC-ty które wydajnością biją konsolę na głowę.Quo vadis EA
Forza 5. Szach mat.
Dużo zobaczyłem naprawdę 😀
Jako na razie to NFS MW mi się podoba ten nowy masz na PC, Androidzie i PSV!
Sry za błąd mam ;D
@Kircz to tak jakbyś przy recenzji mass effect’a 3 napisał : Battlefield 3! szach mat! (bo przecież też się strzela)W sumie to chyba bliżej Horizonowi, TDU i Drive Club-owi do tej produkcji.
Przepraszam.
Ale jeżeli chodzi ogólnie o „samochdówkę” to kolega Kricz ma rację.
Mnie to się marzy taki NFS: Klimat i pościgi z Most Wanted-a (tego starego oczywiście), tunning wizualny od Carbona, a tunning osiągów z Undergraunda 2. I taka gra zmiotła by wszystko:)